xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за БМВ
Модератор: Общи модератори
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
andy написа:Типични по български се развива темата. Интересното е че такива, които не са тествали софта те дават негативни мнения. Който го е страх от мечки да не ходи в гората.
Който не му харесва "ритането" в режим М на stage 3 да слага stage 2, както аз направих.
Само да споделя че 8 степенния автомат на стоково 535д или на М50д рита в ръчен режим, като stage 3.
Така че нека не откриваме топлата вода, а само да я ползваме.
само за протокола. никой не го е страх от мечки, че да не ходи в гората. просто лично мнение, какво ще стане с Powertrain след толкова много "шутове". И според мен "шутовете" идват не от това, че така са искали да го направят, ами по - скоро така се е получило и не са могли да го махнат....за тези, които наистина са наясно с работата и управлението на кутията, може би ще им светне...и не на последно място, за какъв чеп ми е да давам негативно мнение?
F10 M550d не съм карал, но миналата година по това време имахме следващият модел - G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...а пък да слагам някакъв софтуер писан (преправян) от някой на колата си....заеби. 100% все нещо няма да е наред.
та толкова за топлата вода, който иска да я открива, който иска да я ползва.
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
400лв за stage 2. Аз лично не бих рискувал с 3.
Тъжното е че за е65 няма и като гледам няма и да има, иначе до сега да съм я флашнал.
Тъжното е че за е65 няма и като гледам няма и да има, иначе до сега да съм я флашнал.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Най-накрая излезе и N52 

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
При мен градското падна трайно с 1.5л/100км., вече 5-6 резервоара я засичам със stage 1 съм в моментаandy написа:Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
vld написа:При мен градското падна трайно с 1.5л/100км., вече 5-6 резервоара я засичам със stage 1 съм в моментаandy написа:Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Браво колега, това е доста голяма промяна в разхода....на какво го отдаваш? На понижените обороти за превключване ли?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
astrapower написа:vld написа:При мен градското падна трайно с 1.5л/100км., вече 5-6 резервоара я засичам със stage 1 съм в моментаandy написа:Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Браво колега, това е доста голяма промяна в разхода....на какво го отдаваш? На понижените обороти за превключване ли?
На заключването на торка, на тръгването от 1-ва, на новите точки на смяна, на това, че на 60 км/ч и спокойно каране си на 5/6-та и много, много други

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Колегата ме е изпреварил, това щях да напиша и аз 


Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
@2bar написа:G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...
"Софтуера" на кутията ѝ казва кога и с каква скорост да притисне фрикционите. Оттам идва и ритането.
Ритането в съвременен автомат се възприема от производителя като нежелано, но плавното превключване износва фрикционите бързо, маслото разнася фините частици фрикцион и притискател навсякъде, клапаните в блока на управлението се запушват и кутията дава фира.
При това дава фира по-бързо, ако е била натискана продължително.
Стандартно кутията няма кой знае колко охлаждане, и това, което най-много я мори е прегряването или последователните превключвания на пълна газ. За да няма ритане фрикционите изравняват скоростта на двата вала, обаче се загряват много при всяко превключване на скорост. Бързо прегряват и съответно прегарят, оттам се и разрушават по-бързо.
Оттук следва, че "ритането" не значи, че кутията не работи правилно, а че превключва по-бързо.
Всичко това не са мои разсъждения, а анализи на хора, които си вадят хляба с поправка на скоростни кутии на всякакви М-ки. Ето видео за кутията на последните Х5/6М
https://youtu.be/JhhDW6o5MSA
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Малко
Някой някъде да е чул за такова софтуерно решение за по-старите кутии: A5S 440Z ?

Някой някъде да е чул за такова софтуерно решение за по-старите кутии: A5S 440Z ?
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Хаос написа:@2bar написа:G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...
"Софтуера" на кутията ѝ казва кога и с каква скорост да притисне фрикционите. Оттам идва и ритането.
Ритането в съвременен автомат се възприема от производителя като нежелано, но плавното превключване износва фрикционите бързо, маслото разнася фините частици фрикцион и притискател навсякъде, клапаните в блока на управлението се запушват и кутията дава фира.
При това дава фира по-бързо, ако е била натискана продължително.
Стандартно кутията няма кой знае колко охлаждане, и това, което най-много я мори е прегряването или последователните превключвания на пълна газ. За да няма ритане фрикционите изравняват скоростта на двата вала, обаче се загряват много при всяко превключване на скорост. Бързо прегряват и съответно прегарят, оттам се и разрушават по-бързо.
Оттук следва, че "ритането" не значи, че кутията не работи правилно, а че превключва по-бързо.
Всичко това не са мои разсъждения, а анализи на хора, които си вадят хляба с поправка на скоростни кутии на всякакви М-ки. Ето видео за кутията на последните Х5/6М
https://youtu.be/JhhDW6o5MSA

Много точно написано. Мислех да го пиша, но щяхме да влезем в полемика с някои колеги. Мазното превключване износва повече пакетите, както си го описал.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
andy написа:Хаос написа:@2bar написа:G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...
"Софтуера" на кутията ѝ казва кога и с каква скорост да притисне фрикционите. Оттам идва и ритането.
Ритането в съвременен автомат се възприема от производителя като нежелано, но плавното превключване износва фрикционите бързо, маслото разнася фините частици фрикцион и притискател навсякъде, клапаните в блока на управлението се запушват и кутията дава фира.
При това дава фира по-бързо, ако е била натискана продължително.
Стандартно кутията няма кой знае колко охлаждане, и това, което най-много я мори е прегряването или последователните превключвания на пълна газ. За да няма ритане фрикционите изравняват скоростта на двата вала, обаче се загряват много при всяко превключване на скорост. Бързо прегряват и съответно прегарят, оттам се и разрушават по-бързо.
Оттук следва, че "ритането" не значи, че кутията не работи правилно, а че превключва по-бързо.
Всичко това не са мои разсъждения, а анализи на хора, които си вадят хляба с поправка на скоростни кутии на всякакви М-ки. Ето видео за кутията на последните Х5/6М
https://youtu.be/JhhDW6o5MSA
![]()
Много точно написано. Мислех да го пиша, но щяхме да влезем в полемика с някои колеги. Мазното превключване износва повече пакетите, както си го описал.
В xHP кутията работи с отключен торк само докато загрее маслото, като е много студено торка е отключен дори на 4-та и 5-та предавка, определено загряването на маслото става много по бързо по този начин.
След загряването всички превключвания стават отчетливи, с много малко приплъзване.
Някой ако знае как може да се следи температурата на маслото на кутията, може да сподели, аз бих си поиграл да видя какви са разликите в поддържаните температури

От този клип става ясно, защо е изключително важно водния радятор да е чист, термостатите да са здрави и като цялало охладителната система да е в топ кондиция


Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
С JB4 се следи лесноvld написа:...Някой ако знае как може да се следи температурата на маслото на кутията, може да сподели...

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
Вече може да се тества софтуера при някои дилъри и да се заплаща само ако се хареса на клиента 

- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за
На мен ми е интересно като се прави интервенцията при дилър и се качи, примерно stage 3 на кутията. Ако искам да мина на stage 2, пак ли трябва да отделя време и да се видя с дилъра или мога сам да си ги сменям stage-овете?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: driver69