xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за БМВ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от @2bar » 05 Фев 2018, 22:35

andy написа:Типични по български се развива темата. Интересното е че такива, които не са тествали софта те дават негативни мнения. Който го е страх от мечки да не ходи в гората.

Който не му харесва "ритането" в режим М на stage 3 да слага stage 2, както аз направих.
Само да споделя че 8 степенния автомат на стоково 535д или на М50д рита в ръчен режим, като stage 3.
Така че нека не откриваме топлата вода, а само да я ползваме.


само за протокола. никой не го е страх от мечки, че да не ходи в гората. просто лично мнение, какво ще стане с Powertrain след толкова много "шутове". И според мен "шутовете" идват не от това, че така са искали да го направят, ами по - скоро така се е получило и не са могли да го махнат....за тези, които наистина са наясно с работата и управлението на кутията, може би ще им светне...и не на последно място, за какъв чеп ми е да давам негативно мнение?

F10 M550d не съм карал, но миналата година по това време имахме следващият модел - G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...а пък да слагам някакъв софтуер писан (преправян) от някой на колата си....заеби. 100% все нещо няма да е наред.

та толкова за топлата вода, който иска да я открива, който иска да я ползва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Пилев » 06 Фев 2018, 17:44

400лв за stage 2. Аз лично не бих рискувал с 3.
Тъжното е че за е65 няма и като гледам няма и да има, иначе до сега да съм я флашнал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 06 Фев 2018, 21:11

Най-накрая излезе и N52 :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от andy » 07 Фев 2018, 8:07

Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от vld » 07 Фев 2018, 8:52

andy написа:Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.
При мен градското падна трайно с 1.5л/100км., вече 5-6 резервоара я засичам със stage 1 съм в момента :D

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от astrapower » 07 Фев 2018, 9:05

vld написа:
andy написа:Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.
При мен градското падна трайно с 1.5л/100км., вече 5-6 резервоара я засичам със stage 1 съм в момента :D

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Браво колега, това е доста голяма промяна в разхода....на какво го отдаваш? На понижените обороти за превключване ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 07 Фев 2018, 9:07

astrapower написа:
vld написа:
andy написа:Вече мога да споделя за разхода извънградско с много малко градско и магистрално че ми падна с 0.5л. Със stage 2 съм.
При мен градското падна трайно с 1.5л/100км., вече 5-6 резервоара я засичам със stage 1 съм в момента :D

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Браво колега, това е доста голяма промяна в разхода....на какво го отдаваш? На понижените обороти за превключване ли?

На заключването на торка, на тръгването от 1-ва, на новите точки на смяна, на това, че на 60 км/ч и спокойно каране си на 5/6-та и много, много други :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от vld » 07 Фев 2018, 9:40

Колегата ме е изпреварил, това щях да напиша и аз :)
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Хаос » 07 Фев 2018, 9:54

@2bar написа:G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...

"Софтуера" на кутията ѝ казва кога и с каква скорост да притисне фрикционите. Оттам идва и ритането.
Ритането в съвременен автомат се възприема от производителя като нежелано, но плавното превключване износва фрикционите бързо, маслото разнася фините частици фрикцион и притискател навсякъде, клапаните в блока на управлението се запушват и кутията дава фира.
При това дава фира по-бързо, ако е била натискана продължително.
Стандартно кутията няма кой знае колко охлаждане, и това, което най-много я мори е прегряването или последователните превключвания на пълна газ. За да няма ритане фрикционите изравняват скоростта на двата вала, обаче се загряват много при всяко превключване на скорост. Бързо прегряват и съответно прегарят, оттам се и разрушават по-бързо.
Оттук следва, че "ритането" не значи, че кутията не работи правилно, а че превключва по-бързо.

Всичко това не са мои разсъждения, а анализи на хора, които си вадят хляба с поправка на скоростни кутии на всякакви М-ки. Ето видео за кутията на последните Х5/6М
https://youtu.be/JhhDW6o5MSA
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Батман » 07 Фев 2018, 10:09

Малко :OT:
Някой някъде да е чул за такова софтуерно решение за по-старите кутии: A5S 440Z ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от andy » 07 Фев 2018, 10:13

Хаос написа:
@2bar написа:G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...

"Софтуера" на кутията ѝ казва кога и с каква скорост да притисне фрикционите. Оттам идва и ритането.
Ритането в съвременен автомат се възприема от производителя като нежелано, но плавното превключване износва фрикционите бързо, маслото разнася фините частици фрикцион и притискател навсякъде, клапаните в блока на управлението се запушват и кутията дава фира.
При това дава фира по-бързо, ако е била натискана продължително.
Стандартно кутията няма кой знае колко охлаждане, и това, което най-много я мори е прегряването или последователните превключвания на пълна газ. За да няма ритане фрикционите изравняват скоростта на двата вала, обаче се загряват много при всяко превключване на скорост. Бързо прегряват и съответно прегарят, оттам се и разрушават по-бързо.
Оттук следва, че "ритането" не значи, че кутията не работи правилно, а че превключва по-бързо.

Всичко това не са мои разсъждения, а анализи на хора, които си вадят хляба с поправка на скоростни кутии на всякакви М-ки. Ето видео за кутията на последните Х5/6М
https://youtu.be/JhhDW6o5MSA


:bowdown:
Много точно написано. Мислех да го пиша, но щяхме да влезем в полемика с някои колеги. Мазното превключване износва повече пакетите, както си го описал. :bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от vld » 07 Фев 2018, 10:52

andy написа:
Хаос написа:
@2bar написа:G30 550d, което доста го "разкарвахме" по различни писти....ми при него ритане нямаше....та по - скоро това ритане идва от кутията, която не е в час...

"Софтуера" на кутията ѝ казва кога и с каква скорост да притисне фрикционите. Оттам идва и ритането.
Ритането в съвременен автомат се възприема от производителя като нежелано, но плавното превключване износва фрикционите бързо, маслото разнася фините частици фрикцион и притискател навсякъде, клапаните в блока на управлението се запушват и кутията дава фира.
При това дава фира по-бързо, ако е била натискана продължително.
Стандартно кутията няма кой знае колко охлаждане, и това, което най-много я мори е прегряването или последователните превключвания на пълна газ. За да няма ритане фрикционите изравняват скоростта на двата вала, обаче се загряват много при всяко превключване на скорост. Бързо прегряват и съответно прегарят, оттам се и разрушават по-бързо.
Оттук следва, че "ритането" не значи, че кутията не работи правилно, а че превключва по-бързо.

Всичко това не са мои разсъждения, а анализи на хора, които си вадят хляба с поправка на скоростни кутии на всякакви М-ки. Ето видео за кутията на последните Х5/6М
https://youtu.be/JhhDW6o5MSA


:bowdown:
Много точно написано. Мислех да го пиша, но щяхме да влезем в полемика с някои колеги. Мазното превключване износва повече пакетите, както си го описал. :bchug:


В xHP кутията работи с отключен торк само докато загрее маслото, като е много студено торка е отключен дори на 4-та и 5-та предавка, определено загряването на маслото става много по бързо по този начин.
След загряването всички превключвания стават отчетливи, с много малко приплъзване.
Някой ако знае как може да се следи температурата на маслото на кутията, може да сподели, аз бих си поиграл да видя какви са разликите в поддържаните температури :roll:
От този клип става ясно, защо е изключително важно водния радятор да е чист, термостатите да са здрави и като цялало охладителната система да е в топ кондиция :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от nero_ » 07 Фев 2018, 11:13

vld написа:...Някой ако знае как може да се следи температурата на маслото на кутията, може да сподели...
С JB4 се следи лесно :). Няма ли го параметъра в Carly и подобните?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от Dextuar » 07 Фев 2018, 11:28

Вече може да се тества софтуера при някои дилъри и да се заплаща само ако се хареса на клиента :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: xHP Flashtool - Ремап на автоматични скоростни кутии за

Мнение от dpopov » 07 Фев 2018, 14:28

На мен ми е интересно като се прави интервенцията при дилър и се качи, примерно stage 3 на кутията. Ако искам да мина на stage 2, пак ли трябва да отделя време и да се видя с дилъра или мога сам да си ги сменям stage-овете?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook