Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 02 Фев 2018, 12:33

b00st написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.

Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.

Koдиране - за?

Добавя се във VO

Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikola59 » 02 Фев 2018, 12:37

andy написа:
nikola59 написа:Някой знае ли горе при плафона има ли( появява ли се) + когато ключа се постави (първото положение)? Тъся най-близкият появяващ се + възможно най близо до огледалото при вкарване на ключа. :lol:


Искаш да захраниш радар детектор ли? Има по принцип, поне при Е60 LCI, защото моя е захранен от там. Не съм го правил аз (заварено положение), но мисля че взема от LED подсветката.

Ще захранвам видеорегистратор (консумацията му е до 200mA) и не ми се иска да прокарвам кабел чак долу до предпазителя на запалката. Да - може би LED подстветката или от люка би трябвало да има...ако някои е взимал захранване от там някъде нека пише :)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 02 Фев 2018, 12:44

Gqbriel написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.

Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.

Koдиране - за?

Добавя се във VO

Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно

Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 02 Фев 2018, 12:52

b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.

Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.

Koдиране - за?

Добавя се във VO

Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно

Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно ;)

+1 към мнението на b00st :yes:

Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 02 Фев 2018, 13:39

dextuar написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.

Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.

Koдиране - за?

Добавя се във VO

Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно

Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно ;)

+1 към мнението на b00st :yes:

Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.

Айде да не бъркаме фабричните пера обаче ;) щото случая е малко по-различен и като си чел темата за Alpina TCU флаш-а ,щеше да видиш,че това се случва..като правиш такъв флаш.

Я ги прикачете тези инструкции ,защото почти съм убеден,че се добавят и бушони в тая хамалогия ,имах ги някъде но не ги намирам...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 02 Фев 2018, 13:39

dextuar написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.

Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.

Koдиране - за?

Добавя се във VO

Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно

Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно ;)

+1 към мнението на b00st :yes:

Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.

Айде да не бъркаме фабричните пера обаче ;) щото случая е малко по-различен и като си чел темата за Alpina TCU флаш-а ,щеше да видиш,че това се случва..като правиш такъв флаш.

Я ги прикачете тези инструкции ,защото почти съм убеден,че се добавят и бушони в тая хамалогия ,имах ги някъде но не ги намирам...a да при не 335 на някой да са проработили на D?(преди фейс или след)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 02 Фев 2018, 13:45

Gqbriel написа:
dextuar написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.

Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.

Koдиране - за?

Добавя се във VO

Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно

Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно ;)

+1 към мнението на b00st :yes:

Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.

Айде да не бъркаме фабричните пера обаче ;) щото случая е малко по-различен и като си чел темата за Alpina TCU флаш-а ,щеше да видиш,че това се случва..като правиш такъв флаш.

Я ги прикачете тези инструкции ,защото почти съм убеден,че се добавят и бушони в тая хамалогия ,имах ги някъде но не ги намирам...
Точно защото съм я чел, точно защото съм правил няколко алпина флаша, ти казвам, че е така. А и говорим за НЕфабрични пера така или иначе ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 02 Фев 2018, 13:55

dextuar написа:Точно защото съм я чел, точно защото съм правил няколко алпина флаша, ти казвам, че е така. А и говорим за НЕфабрични пера така или иначе ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk


Понеже много спорим а някак си не съм фен на празните приказки..какво променя кодиранете на пера различно от това ,да НЕ ги кодираш?Вместо да философствате ,ми отговорете на въпроса - до тук ясен отговор не виждам..как пък на 2 коли си вързах перата без проблем и без да кодирам нищо...а и още бая хора така като гледам форумите..а специално Алпина софта си иска обратно кодиране на перата - то си го пише най-отгоре като евентуален проблем.
Втори въпрос - като ги кодирахте - работят ли перата на D режим ,защото това е единствената възможна разлика...щото дали ще кодирате или не инсталацията е добавяне на кабел,който пуска импулс и колата си мисли,че сменяте от лоста...
Таааа ,как точно ще промени кодирането на колата факта,че "лъжете" с един кабел който пуска импулс?

Разбирам Ви идеята да правите някакви неща,НО има разлика с каква инсталация е колата...от там има разлика и с кодиране или не (ей тука съм съгласен с вас) ,та ако решите да отговорите и двамата ще съм благодарен да науча нещо ново,но иначе да обясняваме за процедури е малко ей така да си чешем езика .

Благодаря предварително за отговора :winky:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 02 Фев 2018, 14:50

Габи като ги добавиш перата във ВО работят и в режим Д, ако не ги добавиш не работят. Това е различното. По същата причина ако ги няма във ВО и флашнем с xHP перата не бачкатзачото колата не знае че ги има.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 02 Фев 2018, 15:49

Значи, трябва да си набавя и инсталация за волана.


Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 7.05.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 335D LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от misho968 » 02 Фев 2018, 17:41

Привет! Един "майстор" ми закачи е90-то и провисна прага. Свалих го. Беше се откачила едната щипка, напаснах я, но сега не иска да държи и пак провисва. Идва ми на ума само да подменя щипките, макар че изглеждат в отлично състояние. Има ли друго решение, за което не се сещам? :dunno: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 03 Фев 2018, 9:30

Някой който е на Ти с печките да бутне няква насока че там съм непричом.
От една седмица печката не тръгва, дотук добре , обаче като набие грешка и първите 7-8 км духа студено в купето и в един момент се оправя.
На контакт я ресетвам с бушона и като я пусна от менюто тръгва да върти помпата от ауспуха излиза студен въздух и след 30-40 секунди спира.
Грешката е за неестествено отклонение на подгряваща свещ.
Акумулатора е наред.
Ще се разглабя то е ясно, идеи?
Продължение,пуснах я сутринта през i drive и заработи .Свалих бронята с идеята да я разглобя ,ма успях да скъсам единия болт на горелката и я заевах. :banghead:
Явно ще се купува нова,даже вече намерих една неупотребявана за къси 300€ . :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 06 Фев 2018, 18:55

Оставих една е90-тка без дизел да загасне. Проблемът е, че след сипване на 15л. гориво, колата върти, но не пали. Трябва ли да се направи нещо специално ? Вървеше отлично преди това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 06 Фев 2018, 19:02

BaDxBoY написа:Оставих една е90-тка без дизел да загасне. Проблемът е, че след сипване на 15л. гориво, колата върти, но не пали. Трябва ли да се направи нещо специално ? Вървеше отлично преди това.
Дано не съм лош пророк, но е доста вероятно да си окотил горивната помпа.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hitar_potar » 06 Фев 2018, 19:41

Или пък не е подкачила гориво до мотора все още и затова да си върти без палене???
На предната кола - Форд Ескорт дизелче - имаше един бутон като ръчна помпичка точно върху горивния филтър, който вършеше идеална работа в подобни случаи. Но си говорим за кола 96-та год. :)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook