Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Gqbriel написа:dextuar написа:ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.
Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.
Koдиране - за?
Добавя се във VO
Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
andy написа:nikola59 написа:Някой знае ли горе при плафона има ли( появява ли се) + когато ключа се постави (първото положение)? Тъся най-близкият появяващ се + възможно най близо до огледалото при вкарване на ключа.
Искаш да захраниш радар детектор ли? Има по принцип, поне при Е60 LCI, защото моя е захранен от там. Не съм го правил аз (заварено положение), но мисля че взема от LED подсветката.
Ще захранвам видеорегистратор (консумацията му е до 200mA) и не ми се иска да прокарвам кабел чак долу до предпазителя на запалката. Да - може би LED подстветката или от люка би трябвало да има...ако някои е взимал захранване от там някъде нека пише

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:b00st написа:Gqbriel написа:dextuar написа:ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.
Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.
Koдиране - за?
Добавя се във VO
Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно
Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Gqbriel написа:dextuar написа:ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.
Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.
Koдиране - за?
Добавя се във VO
Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно
Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно
+1 към мнението на b00st

Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Gqbriel написа:dextuar написа:ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.
Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.
Koдиране - за?
Добавя се във VO
Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно
Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно
+1 към мнението на b00st
Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.
Айде да не бъркаме фабричните пера обаче

Я ги прикачете тези инструкции ,защото почти съм убеден,че се добавят и бушони в тая хамалогия ,имах ги някъде но не ги намирам...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Gqbriel написа:dextuar написа:ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.
Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.
Koдиране - за?
Добавя се във VO
Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно
Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно
+1 към мнението на b00st
Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.
Айде да не бъркаме фабричните пера обаче

Я ги прикачете тези инструкции ,защото почти съм убеден,че се добавят и бушони в тая хамалогия ,имах ги някъде но не ги намирам...a да при не 335 на някой да са проработили на D?(преди фейс или след)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Точно защото съм я чел, точно защото съм правил няколко алпина флаша, ти казвам, че е така. А и говорим за НЕфабрични пера така или иначеGqbriel написа:dextuar написа:b00st написа:Gqbriel написа:b00st написа:Gqbriel написа:dextuar написа:ilhansyuleymanov написа:Здравейте. Изпадна ми воланче от фейслифт с пера за смяна на скоростите. И понеже доста надрах моя с годежния пръстен смятам да го сменям. Бега смятам е същия понеже е спортен волан а не М, и моя е спортен. Та ако взема воланчето има ли възможност тези пера да заработят и при мен. Колицата е пре фейс автомат.
Да, кодиране и окабеляване ти трябва само.
Koдиране - за?
Добавя се във VO
Пак да попитам - и като го добавиш какво повече прави ,от това да НЕ го добавяш...аз моя не съм го кодирал и си работеше...питам съвсем сериозно
Значи колега има процедура за ретрофит на екстри, която не сме си я измислили аз, колегата или някой друг, ами BMW. Дали като вържеш кабелите ще тръгне директно или не е един съвсем друг въпрос, но ПРАВИЛНИЯТ начин за ретрофит е да се промени VO след като се добави това нещо. Щом го има като код, значи не е там случайно
+1 към мнението на b00st
Веднага ти давам един пресен-пресен пример. Слагам на един човек xHP, ама след ремапа на автомата, перата не работят. Правя кво'то правя и пак не става. Брей, не ми е първата кола, която да е имала такъв проблем, но обичайно за 1-2 минути макс съм ги подкарал. После гледам, тя тая кола не е излязла с пера от завода. Добавих ги както си трябва и воала, фабричното кодиране на xHP сработи и перата тръгнаха.
Айде да не бъркаме фабричните пера обачещото случая е малко по-различен и като си чел темата за Alpina TCU флаш-а ,щеше да видиш,че това се случва..като правиш такъв флаш.
Я ги прикачете тези инструкции ,защото почти съм убеден,че се добавят и бушони в тая хамалогия ,имах ги някъде но не ги намирам...

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Точно защото съм я чел, точно защото съм правил няколко алпина флаша, ти казвам, че е така. А и говорим за НЕфабрични пера така или иначе
Sent from my iPhone using Tapatalk
Понеже много спорим а някак си не съм фен на празните приказки..какво променя кодиранете на пера различно от това ,да НЕ ги кодираш?Вместо да философствате ,ми отговорете на въпроса - до тук ясен отговор не виждам..как пък на 2 коли си вързах перата без проблем и без да кодирам нищо...а и още бая хора така като гледам форумите..а специално Алпина софта си иска обратно кодиране на перата - то си го пише най-отгоре като евентуален проблем.
Втори въпрос - като ги кодирахте - работят ли перата на D режим ,защото това е единствената възможна разлика...щото дали ще кодирате или не инсталацията е добавяне на кабел,който пуска импулс и колата си мисли,че сменяте от лоста...
Таааа ,как точно ще промени кодирането на колата факта,че "лъжете" с един кабел който пуска импулс?
Разбирам Ви идеята да правите някакви неща,НО има разлика с каква инсталация е колата...от там има разлика и с кодиране или не (ей тука съм съгласен с вас) ,та ако решите да отговорите и двамата ще съм благодарен да науча нещо ново,но иначе да обясняваме за процедури е малко ей така да си чешем езика .
Благодаря предварително за отговора

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Габи като ги добавиш перата във ВО работят и в режим Д, ако не ги добавиш не работят. Това е различното. По същата причина ако ги няма във ВО и флашнем с xHP перата не бачкатзачото колата не знае че ги има.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
Значи, трябва да си набавя и инсталация за волана.
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет! Един "майстор" ми закачи е90-то и провисна прага. Свалих го. Беше се откачила едната щипка, напаснах я, но сега не иска да държи и пак провисва. Идва ми на ума само да подменя щипките, макар че изглеждат в отлично състояние. Има ли друго решение, за което не се сещам?



Re: Бързи въпроси и отговори
Някой който е на Ти с печките да бутне няква насока че там съм непричом.
От една седмица печката не тръгва, дотук добре , обаче като набие грешка и първите 7-8 км духа студено в купето и в един момент се оправя.
На контакт я ресетвам с бушона и като я пусна от менюто тръгва да върти помпата от ауспуха излиза студен въздух и след 30-40 секунди спира.
Грешката е за неестествено отклонение на подгряваща свещ.
Акумулатора е наред.
Ще се разглабя то е ясно, идеи?
Продължение,пуснах я сутринта през i drive и заработи .Свалих бронята с идеята да я разглобя ,ма успях да скъсам единия болт на горелката и я заевах.
Явно ще се купува нова,даже вече намерих една неупотребявана за къси 300€ .
От една седмица печката не тръгва, дотук добре , обаче като набие грешка и първите 7-8 км духа студено в купето и в един момент се оправя.
На контакт я ресетвам с бушона и като я пусна от менюто тръгва да върти помпата от ауспуха излиза студен въздух и след 30-40 секунди спира.
Грешката е за неестествено отклонение на подгряваща свещ.
Акумулатора е наред.
Ще се разглабя то е ясно, идеи?
Продължение,пуснах я сутринта през i drive и заработи .Свалих бронята с идеята да я разглобя ,ма успях да скъсам единия болт на горелката и я заевах.

Явно ще се купува нова,даже вече намерих една неупотребявана за къси 300€ .

Re: Бързи въпроси и отговори
Оставих една е90-тка без дизел да загасне. Проблемът е, че след сипване на 15л. гориво, колата върти, но не пали. Трябва ли да се направи нещо специално ? Вървеше отлично преди това.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Дано не съм лош пророк, но е доста вероятно да си окотил горивната помпа.BaDxBoY написа:Оставих една е90-тка без дизел да загасне. Проблемът е, че след сипване на 15л. гориво, колата върти, но не пали. Трябва ли да се направи нещо специално ? Вървеше отлично преди това.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
Или пък не е подкачила гориво до мотора все още и затова да си върти без палене???
На предната кола - Форд Ескорт дизелче - имаше един бутон като ръчна помпичка точно върху горивния филтър, който вършеше идеална работа в подобни случаи. Но си говорим за кола 96-та год.
На предната кола - Форд Ескорт дизелче - имаше един бутон като ръчна помпичка точно върху горивния филтър, който вършеше идеална работа в подобни случаи. Но си говорим за кола 96-та год.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани