Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- The iron hammer
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги искам да попитам нормално ли е при напъване на колата да гори масло всмисал ,че има 4-5ръна на дино и 4-5 пъти напъване на 3та до прекъсвач посъветваха ме да я понапъна за да почисти дюзата имах леки колебания във втори цилиндър и с добавка бардал след напъването явно имаше ефект почисти се дюзата и налягането се нормализира сега работи перфектно няма пушаци хем колата е без дпф и с чип но изгоря около 300-350 мл масло за 2000км маслото е 5w30 кастрол турбото е сравнително ново на40000кмняма течове проверих на студено работи на 800оборота няма колебания,няма сажди в ауспуха.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
По принцип за всяка кола важи това - колкото повече се кара в обороти, толкова повече масло дърпа.
Прост пример от мен на М54 - със 160 и нагоре до морето - 1 литър на отиване...
Същата кола със 110-120 на темпомат - дръпна 2-300 мл в двете посоки.
Прост пример от мен на М54 - със 160 и нагоре до морето - 1 литър на отиване...
Същата кола със 110-120 на темпомат - дръпна 2-300 мл в двете посоки.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- The iron hammer
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря ти за отговора моята е 318д 167кс. в момента с М47Т2 двигател значи няма някакви сериозни причини за притеснения явно от напъването си го е изгорила понеже от скоро я имам и несъм и свикнал още въпреки че ми казаха ,че ще пипа по малко масло на мен ми се видя доста и затова ви питах тук добре че го има този форум за хора като мен да споделаме опит и мнения благодааря ти отново.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Доста е понадута колата за 318-ка, та не се учудвам, че пипа масло при настъпване.
Интересно е как без ДПФ няма сажди в ауспуха?
Интересно е как без ДПФ няма сажди в ауспуха?
Re: Бързи въпроси и отговори
Момчета, днес колата ме изненада неприятно.
Качих се и не светнаха плафоните, нямаше и грам ток, а от жабката се чуваше ужасно цъкане. Акумулатора ми е перфектен и падна за 1 нощ.
Направих кратко видео. Разглобих, но незнам какво да гледам, а в сервиз мога чак след празниците да я закарам. Не намирам никакво инфо в интернет за такъв проблем.
https://www.youtube.com/watch?v=geLVNP7_x8w
Качих се и не светнаха плафоните, нямаше и грам ток, а от жабката се чуваше ужасно цъкане. Акумулатора ми е перфектен и падна за 1 нощ.
Направих кратко видео. Разглобих, но незнам какво да гледам, а в сервиз мога чак след празниците да я закарам. Не намирам никакво инфо в интернет за такъв проблем.
https://www.youtube.com/watch?v=geLVNP7_x8w
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
В чуждите форуми са дискутирали подобен проблем и го свързват с изтощен акумулатор. Друг е въпроса защо ти е изтощен акумулатора.....
E90 clicking noise from the glove compartment
E90 clicking noise from the glove compartment
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Момчета, днес колата ме изненада неприятно.
Качих се и не светнаха плафоните, нямаше и грам ток, а от жабката се чуваше ужасно цъкане. Акумулатора ми е перфектен и падна за 1 нощ.
Направих кратко видео. Разглобих, но незнам какво да гледам, а в сервиз мога чак след празниците да я закарам. Не намирам никакво инфо в интернет за такъв проблем.
https://www.youtube.com/watch?v=geLVNP7_x8w
Вентилатора на парното
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- The iron hammer
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Бързи въпроси и отговори
По принцип и аз очаквах да припушва след премахването на дпф но почти не пуши само на студено сутрин много лек пушек и тои е прозрачен почти не се вижда пък карам предимно градско и тоя дпф се проблеми и реших да го махна,посъветвах се с доста хора и дори и да го изчистя с това градско каране след 50000примерно пак същата работа и тогава я чипнах тамън на едно пък и се консултирах с момчетата който ми махнаха дпф и сложиха чипа и те казаха ,чя ако е наред колата ще пуши минимално както и се случи не се осеща въобще.
А за това ,че е бая понадута незнам но колата се държи супер като цяло и съм изключително доволен от хората който извършиха маниполацията изключителни профисионалисти.Мой съвет не слагайте чип при кой да е имам колега който сложи чип при някакъв измислен тарикат и сега неможе да си оправи колата наля пари колкото за друга.
А за това ,че е бая понадута незнам но колата се държи супер като цяло и съм изключително доволен от хората който извършиха маниполацията изключителни профисионалисти.Мой съвет не слагайте чип при кой да е имам колега който сложи чип при някакъв измислен тарикат и сега неможе да си оправи колата наля пари колкото за друга.
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:BaDxBoY написа:Момчета, днес колата ме изненада неприятно.
Качих се и не светнаха плафоните, нямаше и грам ток, а от жабката се чуваше ужасно цъкане. Акумулатора ми е перфектен и падна за 1 нощ.
Направих кратко видео. Разглобих, но незнам какво да гледам, а в сервиз мога чак след празниците да я закарам. Не намирам никакво инфо в интернет за такъв проблем.
https://www.youtube.com/watch?v=geLVNP7_x8w
Вентилатора на парното
Досега около 3 часа гледах всеки бушон един по един, всичко изглежда наред.
Възможно ли е вентилатора да ми убива акумулатора за 1 нощ ? Имам чувството, че шума идва от модула, дето съм му разкачил буксите, колкото и странно да звучи.
Зареждам акумулатора и пада за 8 часа до такава степен, че плафона даже не светва.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Изключи и вентилатора и ще разбереш дали не е от него, ако вентилатора върти леко е напълно достатъчно и за 2 часа да ти умре акумулатора.
Напипаи да видиш къде се създават вибраци значи там цъка яко, все пак не е слаб шума за да не го хванеш.
Напипаи да видиш къде се създават вибраци значи там цъка яко, все пак не е слаб шума за да не го хванеш.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
The iron hammer написа:Здравейте колеги искам да попитам нормално ли е при напъване на колата да гори масло всмисал ,че има 4-5ръна на дино и 4-5 пъти напъване на 3та до прекъсвач посъветваха ме да я понапъна за да почисти дюзата имах леки колебания във втори цилиндър и с добавка бардал след напъването явно имаше ефект почисти се дюзата и налягането се нормализира сега работи перфектно няма пушаци хем колата е без дпф и с чип но изгоря около 300-350 мл масло за 2000км маслото е 5w30 кастрол турбото е сравнително ново на40000кмняма течове проверих на студено работи на 800оборота няма колебания,няма сажди в ауспуха.
За м47 около 1л. на 10 000км е ОК, за М57 също, нагоре си говори за проблем.
Даже на здрави мотори без загуба на компресия и без разхлопани турбини до 10 000 разхода е под 0.5л.

Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:Изключи и вентилатора и ще разбереш дали не е от него, ако вентилатора върти леко е напълно достатъчно и за 2 часа да ти умре акумулатора.
Напипаи да видиш къде се създават вибраци значи там цъка яко, все пак не е слаб шума за да не го хванеш.
Не, аз даже не съм на контакт. Пипах, блусках натисках и само като натисна комфорт модула се променя звука. GM III ли кво се води. Ама му разкачих буксите и продължава. А вътре няма никва механична част. Цъкането почва, като отворя колата. Седя вътре 15 минути и съответно спира, размърдам нещо колкото да събудя колата и пак почва. Акумулатора пада за няколко часа. Мъчих се да го сваля модула, ама тая букса отзад мамка й немога да я извадя и си счупих пръстите. Утре ще се мъча да извадя буксата и ще мъча вентилатора ако продължава звука.
Иначе звука идва, без да съм на контакт, тоест незнам дали вентилатора може да работи.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Не можах да намеря отделна тема за обръщане на десни волани за коли внесени от Англия.
Търсачката ме доведе до тази тема.
- Струва ли си обръщането?
- На какви пари стъпва самото обръщане и колко за части (приблизително)
- Има ли кадърни хора които го правят?
- След това има ли проблеми.
За това което знам проблем е само инсталацията. Да вземеш от блъсната си е цяло премеждие, защото не се знае къде и какво някой е изтърбушил.
За нова не ми се мисли, колко пари ще е. За всички останали части мисля няма да има проблем.
Не можах да намеря отделна тема за обръщане на десни волани за коли внесени от Англия.
Търсачката ме доведе до тази тема.
- Струва ли си обръщането?
- На какви пари стъпва самото обръщане и колко за части (приблизително)
- Има ли кадърни хора които го правят?
- След това има ли проблеми.
За това което знам проблем е само инсталацията. Да вземеш от блъсната си е цяло премеждие, защото не се знае къде и какво някой е изтърбушил.
За нова не ми се мисли, колко пари ще е. За всички останали части мисля няма да има проблем.
On a unix system everything is a file ; if something is not a file , it's a process.


Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте , искам да попитам има ли някаква разлика в генераторите на автомобилите при автоматична и ръчна скоростна кутия. Става въпрос за двигател 177 к.с. . Намерих генератор от кола с ръчни скорости , а моята е автомат .
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Най-лесно може да провериш като сравниш парт номера на този от ръчката с парт номера който ти дава realoem.com за твоя VIN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани