Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:На моята реших и аз да и "проверя" термостатите и дали включва подгрев. Колата е винаги навън.
Вчера градско за 8-9 км вдигна 75 градуса с пуснато парно.
Сутринта при -6 градуса запали с оригиналния акумулатор за четвърт секунда без да ми светне подгрева. След 15-тина км вдигна 87 градуса и си ги поддържа през целия път - 50км извънградско. Но в момент, в който отпусна газта и карам на ниски обороти(през някое село с 50 на 4-та) градусите падат до 83-4. Вдигна ли над 1500 оборота и скорост около 100-120, градусите пак си отиват на 86-7 и си стоят на толкова, ако я поддържам.
Термостатите са Behr сменени и двата миналата зима, малкия още вденъж пролетта, защото излезе дефектен.
Предполагам, че е нормално при такива ниски температури и липса на натоварване на мотора градусите да падат една идея повече. Като беше над нулата температурата не е слизала под 86 градуса.
Нормално е, аз съм по същия начин, тази сутрин ги гледах, като аз съм с на 2 месеца нов оригинален голям термостат и махнат малък. Преди една седмица се качвах до Алеко, на изкачване си държеше 91-92 градуса, на спускане по-малко от 87 не видях, така че изхождам от това, че студено времето + парно на високи градуси и силно обдухване карат колата да изстива до 81-82 градуса.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги имам странен проблем от скоро забелязах че в дясната страна музиката ми се чува по-слабо и като разделя тонколоните само предна лява има бас дясната няма нормално ли е и задните да не правят бас.Колата е е92 с радио професионал.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги. Ще ми кажете ли какъв е начина да видя каква е температурата на охлаждащата течнос?
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Бързи въпроси и отговори
Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Ще се оправи, малкия термостат байпасва големия през егр охладителя, ако е отворен имаш постоянна циркулация между двата кръга.Next написа:Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Отключване скритото меню със сбора от последните 5 цифри от рамата на колата и после на 7 меню гледаш температурата. Писано е стотици пъти как се отключва така, че можеш да потърсиш в раздела.punish написа:Здравейте колеги. Ще ми кажете ли какъв е начина да видя каква е температурата на охлаждащата течнос?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Ще се оправи, малкия термостат байпасва големия през егр охладителя, ако е отворен имаш постоянна циркулация между двата кръга.Next написа:Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
По нататък мисля да изолирам ЕГР тогава малкия термостат ще играе ли някаква роля
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Да, трябва да се изолира и него. Предлагам процедурата от-до, софт, тапи, слагане, през всичко минахNext написа:vld написа:Ще се оправи, малкия термостат байпасва големия през егр охладителя, ако е отворен имаш постоянна циркулация между двата кръга.Next написа:Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
По нататък мисля да изолирам ЕГР тогава малкия термостат ще играе ли някаква роля

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги искам да ви попитам дали някой е слагал от тези новите ЛЕД крушки на е90/91 и осветяват ли добре?
- M0n57eR
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.01.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 F80
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет колеги! Търсих информация, но очевидно не достатъчно задълбочено. Някой може ли да помогне с разшифроването на следните грешки (без ЕГР и крушката те са ясни)

Весели празници на всички!!!

Весели празници на всички!!!

Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, весели празници на всички
Ще може ли да ми дадете работещ вин четец/декодер- където може да се провери пълната история на автомобила. Мерси

Ще може ли да ми дадете работещ вин четец/декодер- където може да се провери пълната история на автомобила. Мерси
- Georgi Zh.
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 17.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Добро утро на всички и весела Коледа. Може ли да ми кажете сервиз в Казанлък където мога да проверя това БМВ
https://www.cars.bg/offer/c2422365
https://www.cars.bg/offer/c2422365
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Georgi Zh. написа:Добро утро на всички и весела Коледа. Може ли да ми кажете сервиз в Казанлък където мога да проверя това БМВ
https://www.cars.bg/offer/c2422365
За какво ти е сервиз в чужд град? Така или иначе вероятно няма да ти кажат всичко, защото в този малък град шанса да се познават с продавача е голям.
Такава кола можеш да видиш и сам, стига да имаш нужните познания по модела, и необходимия софтуер.
Стъпка едно отиваш да я видиш, уговаряш се с продавача, да не я пали преди да отидеш.
Палиш, слушаш как работи мотора веднага след паленето, ако не тресе и претриса, значи е добре, след това го закачаш с ИНПА и поглеждаш корекциите на дюзите, това трябва да стане почти веднага след паленето, ако корекциите са равномерни на всички цилиндри, това е отлично, после отиваш в менюто на ДПФ-а, виждаш какво обратно налягане прави на празен ход, преди колко време е регенерирал и колко живот му остава.Ако километрите са истински и не е ресетван трябв да ти покаже нещо от рода на 40-50к км., може и повече.
След това и пускаш една диагностика с ИСТА-д да видиш дали има записани някакви грешки.
Ако след този преглед всичко е в норми отваряш капака и поглеждаш мотора.
Има ли теч на масло под всмукателния колектор, има ли омазняване от картерната вентилация по въздуховодите на въздушния филтър, поглеждаш състоянието на демпферната шайба.
След това отиваш да караш пробно кръгче, като и отключваш скритото меню и гледаш температурата на антифриза как се движи.
Караш и слушаш дали тропа нещо по окачването, наблюдаваш поведението за изпуснали амортисьори, спираш няколко пъти за да усетиш как са и спирачките.
Като загрее до работна температура, пак и поглеждаш дюзите на празен ход. Проверяваш маркучите на антифриза колко са твърди.
Ако всичко изброено е ОК и не намериш никакви дефекти, плащаш я и си заминаваш с нея.
Ако има някакви дреболии се пазариш за цена която те устройва за да ги отстраниш и така.
Ако са много нещата, просто минаваш на следващата.
При една такава проверка, ако е зле колата ще се установи и ще ти стане ясно става ли не става ли.
Външния оглед не мисля, че трябва да го описвам, той е ясен.
П.С. можеш да я провериш и с карли за бмв, в последните версии има тест за определяне на на реалността на километрите.
Ако е манипулирана шанса да ти покаже карлито е голям, просто алгоритъма по който проверява не е свързан само с показанията на километража, а това са неща които джамбазите не са се светнали че трябва да коригират все още


Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Georgi Zh. написа:Добро утро на всички и весела Коледа. Може ли да ми кажете сервиз в Казанлък където мога да проверя това БМВ
https://www.cars.bg/offer/c2422365
За какво ти е сервиз в чужд град? Така или иначе вероятно няма да ти кажат всичко, защото в този малък град шанса да се познават с продавача е голям.
Такава кола можеш да видиш и сам, стига да имаш нужните познания по модела, и необходимия софтуер.
Стъпка едно отиваш да я видиш, уговаряш се с продавача, да не я пали преди да отидеш.
Палиш, слушаш как работи мотора веднага след паленето, ако не тресе и претриса, значи е добре, след това го закачаш с ИНПА и поглеждаш корекциите на дюзите, това трябва да стане почти веднага след паленето, ако корекциите са равномерни на всички цилиндри, това е отлично, после отиваш в менюто на ДПФ-а, виждаш какво обратно налягане прави на празен ход, преди колко време е регенерирал и колко живот му остава.Ако километрите са истински и не е ресетван трябв да ти покаже нещо от рода на 40-50к км., може и повече.
След това и пускаш една диагностика с ИСТА-д да видиш дали има записани някакви грешки.
Ако след този преглед всичко е в норми отваряш капака и поглеждаш мотора.
Има ли теч на масло под всмукателния колектор, има ли омазняване от картерната вентилация по въздуховодите на въздушния филтър, поглеждаш състоянието на демпферната шайба.
След това отиваш да караш пробно кръгче, като и отключваш скритото меню и гледаш температурата на антифриза как се движи.
Караш и слушаш дали тропа нещо по окачването, наблюдаваш поведението за изпуснали амортисьори, спираш няколко пъти за да усетиш как са и спирачките.
Като загрее до работна температура, пак и поглеждаш дюзите на празен ход. Проверяваш маркучите на антифриза колко са твърди.
Ако всичко изброено е ОК и не намериш никакви дефекти, плащаш я и си заминаваш с нея.
Ако има някакви дреболии се пазариш за цена която те устройва за да ги отстраниш и така.
Ако са много нещата, просто минаваш на следващата.
При една такава проверка, ако е зле колата ще се установи и ще ти стане ясно става ли не става ли.
Външния оглед не мисля, че трябва да го описвам, той е ясен.
П.С. можеш да я провериш и с карли за бмв, в последните версии има тест за определяне на на реалността на километрите.
Ако е манипулирана шанса да ти покаже карлито е голям, просто алгоритъма по който проверява не е свързан само с показанията на километража, а това са неща които джамбазите не са се светнали че трябва да коригират все още
Губиш си времето.Ако е решил да я вземе, дори и това фолио и факта, че ще го спрат от движение на първия изход на Казанлък, грозно боядисаните апарати и пръснатите джанти, няма да го спрат. Изтъркания ауспух, не се оментира.
Горния даже не си направи труда да ми благодари, че специално слезнах да му правя снимки и да гледам разни номера

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой тук правил ли е конверсия pre-lci към lci предница и задница на e91? Имам някои конкретни въпроси 
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани