Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 22 Дек 2017, 8:38

exc написа:На моята реших и аз да и "проверя" термостатите и дали включва подгрев. Колата е винаги навън.
Вчера градско за 8-9 км вдигна 75 градуса с пуснато парно.
Сутринта при -6 градуса запали с оригиналния акумулатор за четвърт секунда без да ми светне подгрева. След 15-тина км вдигна 87 градуса и си ги поддържа през целия път - 50км извънградско. Но в момент, в който отпусна газта и карам на ниски обороти(през някое село с 50 на 4-та) градусите падат до 83-4. Вдигна ли над 1500 оборота и скорост около 100-120, градусите пак си отиват на 86-7 и си стоят на толкова, ако я поддържам.
Термостатите са Behr сменени и двата миналата зима, малкия още вденъж пролетта, защото излезе дефектен.
Предполагам, че е нормално при такива ниски температури и липса на натоварване на мотора градусите да падат една идея повече. Като беше над нулата температурата не е слизала под 86 градуса.

Нормално е, аз съм по същия начин, тази сутрин ги гледах, като аз съм с на 2 месеца нов оригинален голям термостат и махнат малък. Преди една седмица се качвах до Алеко, на изкачване си държеше 91-92 градуса, на спускане по-малко от 87 не видях, така че изхождам от това, че студено времето + парно на високи градуси и силно обдухване карат колата да изстива до 81-82 градуса.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от plamen_hh » 22 Дек 2017, 22:11

Колеги имам странен проблем от скоро забелязах че в дясната страна музиката ми се чува по-слабо и като разделя тонколоните само предна лява има бас дясната няма нормално ли е и задните да не правят бас.Колата е е92 с радио професионал.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 13.09.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от punish » 23 Дек 2017, 13:14

Здравейте колеги. Ще ми кажете ли какъв е начина да видя каква е температурата на охлаждащата течнос?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Next » 23 Дек 2017, 19:29

Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 23 Дек 2017, 19:31

Next написа:Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
Ще се оправи, малкия термостат байпасва големия през егр охладителя, ако е отворен имаш постоянна циркулация между двата кръга.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 23 Дек 2017, 19:33

punish написа:Здравейте колеги. Ще ми кажете ли какъв е начина да видя каква е температурата на охлаждащата течнос?
Отключване скритото меню със сбора от последните 5 цифри от рамата на колата и после на 7 меню гледаш температурата. Писано е стотици пъти как се отключва така, че можеш да потърсиш в раздела.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Next » 23 Дек 2017, 19:42

vld написа:
Next написа:Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
Ще се оправи, малкия термостат байпасва големия през егр охладителя, ако е отворен имаш постоянна циркулация между двата кръга.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

По нататък мисля да изолирам ЕГР тогава малкия термостат ще играе ли някаква роля
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 23 Дек 2017, 19:49

Next написа:
vld написа:
Next написа:Да попитам и аз за градусите на 330д 231кс. Загрява понякога до 75 градуса градско и реших да сменя големия термостат смених го и пак така даже 53-54 градуса държи на извънградско. Дали това ще се оправи, ако сменя и малкия термостат
Ще се оправи, малкия термостат байпасва големия през егр охладителя, ако е отворен имаш постоянна циркулация между двата кръга.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

По нататък мисля да изолирам ЕГР тогава малкия термостат ще играе ли някаква роля
Да, трябва да се изолира и него. Предлагам процедурата от-до, софт, тапи, слагане, през всичко минах :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 24.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Mkralev » 24 Дек 2017, 11:46

Колеги искам да ви попитам дали някой е слагал от тези новите ЛЕД крушки на е90/91 и осветяват ли добре?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.01.2017
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 F80

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от M0n57eR » 24 Дек 2017, 17:55

Привет колеги! Търсих информация, но очевидно не достатъчно задълбочено. Някой може ли да помогне с разшифроването на следните грешки (без ЕГР и крушката те са ясни)
Изображение
Весели празници на всички!!! :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 27.02.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от elshishki » 24 Дек 2017, 23:19

Колеги, весели празници на всички :)
Ще може ли да ми дадете работещ вин четец/декодер- където може да се провери пълната история на автомобила. Мерси

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 17.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Georgi Zh. » 25 Дек 2017, 9:45

Добро утро на всички и весела Коледа. Може ли да ми кажете сервиз в Казанлък където мога да проверя това БМВ
https://www.cars.bg/offer/c2422365

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 27 Дек 2017, 12:46

Georgi Zh. написа:Добро утро на всички и весела Коледа. Може ли да ми кажете сервиз в Казанлък където мога да проверя това БМВ
https://www.cars.bg/offer/c2422365

За какво ти е сервиз в чужд град? Така или иначе вероятно няма да ти кажат всичко, защото в този малък град шанса да се познават с продавача е голям.
Такава кола можеш да видиш и сам, стига да имаш нужните познания по модела, и необходимия софтуер.
Стъпка едно отиваш да я видиш, уговаряш се с продавача, да не я пали преди да отидеш.
Палиш, слушаш как работи мотора веднага след паленето, ако не тресе и претриса, значи е добре, след това го закачаш с ИНПА и поглеждаш корекциите на дюзите, това трябва да стане почти веднага след паленето, ако корекциите са равномерни на всички цилиндри, това е отлично, после отиваш в менюто на ДПФ-а, виждаш какво обратно налягане прави на празен ход, преди колко време е регенерирал и колко живот му остава.Ако километрите са истински и не е ресетван трябв да ти покаже нещо от рода на 40-50к км., може и повече.
След това и пускаш една диагностика с ИСТА-д да видиш дали има записани някакви грешки.
Ако след този преглед всичко е в норми отваряш капака и поглеждаш мотора.
Има ли теч на масло под всмукателния колектор, има ли омазняване от картерната вентилация по въздуховодите на въздушния филтър, поглеждаш състоянието на демпферната шайба.
След това отиваш да караш пробно кръгче, като и отключваш скритото меню и гледаш температурата на антифриза как се движи.
Караш и слушаш дали тропа нещо по окачването, наблюдаваш поведението за изпуснали амортисьори, спираш няколко пъти за да усетиш как са и спирачките.
Като загрее до работна температура, пак и поглеждаш дюзите на празен ход. Проверяваш маркучите на антифриза колко са твърди.
Ако всичко изброено е ОК и не намериш никакви дефекти, плащаш я и си заминаваш с нея.
Ако има някакви дреболии се пазариш за цена която те устройва за да ги отстраниш и така.
Ако са много нещата, просто минаваш на следващата.
При една такава проверка, ако е зле колата ще се установи и ще ти стане ясно става ли не става ли.
Външния оглед не мисля, че трябва да го описвам, той е ясен.

П.С. можеш да я провериш и с карли за бмв, в последните версии има тест за определяне на на реалността на километрите.
Ако е манипулирана шанса да ти покаже карлито е голям, просто алгоритъма по който проверява не е свързан само с показанията на километража, а това са неща които джамбазите не са се светнали че трябва да коригират все още :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 27 Дек 2017, 15:35

vld написа:
Georgi Zh. написа:Добро утро на всички и весела Коледа. Може ли да ми кажете сервиз в Казанлък където мога да проверя това БМВ
https://www.cars.bg/offer/c2422365

За какво ти е сервиз в чужд град? Така или иначе вероятно няма да ти кажат всичко, защото в този малък град шанса да се познават с продавача е голям.
Такава кола можеш да видиш и сам, стига да имаш нужните познания по модела, и необходимия софтуер.
Стъпка едно отиваш да я видиш, уговаряш се с продавача, да не я пали преди да отидеш.
Палиш, слушаш как работи мотора веднага след паленето, ако не тресе и претриса, значи е добре, след това го закачаш с ИНПА и поглеждаш корекциите на дюзите, това трябва да стане почти веднага след паленето, ако корекциите са равномерни на всички цилиндри, това е отлично, после отиваш в менюто на ДПФ-а, виждаш какво обратно налягане прави на празен ход, преди колко време е регенерирал и колко живот му остава.Ако километрите са истински и не е ресетван трябв да ти покаже нещо от рода на 40-50к км., може и повече.
След това и пускаш една диагностика с ИСТА-д да видиш дали има записани някакви грешки.
Ако след този преглед всичко е в норми отваряш капака и поглеждаш мотора.
Има ли теч на масло под всмукателния колектор, има ли омазняване от картерната вентилация по въздуховодите на въздушния филтър, поглеждаш състоянието на демпферната шайба.
След това отиваш да караш пробно кръгче, като и отключваш скритото меню и гледаш температурата на антифриза как се движи.
Караш и слушаш дали тропа нещо по окачването, наблюдаваш поведението за изпуснали амортисьори, спираш няколко пъти за да усетиш как са и спирачките.
Като загрее до работна температура, пак и поглеждаш дюзите на празен ход. Проверяваш маркучите на антифриза колко са твърди.
Ако всичко изброено е ОК и не намериш никакви дефекти, плащаш я и си заминаваш с нея.
Ако има някакви дреболии се пазариш за цена която те устройва за да ги отстраниш и така.
Ако са много нещата, просто минаваш на следващата.
При една такава проверка, ако е зле колата ще се установи и ще ти стане ясно става ли не става ли.
Външния оглед не мисля, че трябва да го описвам, той е ясен.

П.С. можеш да я провериш и с карли за бмв, в последните версии има тест за определяне на на реалността на километрите.
Ако е манипулирана шанса да ти покаже карлито е голям, просто алгоритъма по който проверява не е свързан само с показанията на километража, а това са неща които джамбазите не са се светнали че трябва да коригират все още :mhihi:


Губиш си времето.Ако е решил да я вземе, дори и това фолио и факта, че ще го спрат от движение на първия изход на Казанлък, грозно боядисаните апарати и пръснатите джанти, няма да го спрат. Изтъркания ауспух, не се оментира.
Горния даже не си направи труда да ми благодари, че специално слезнах да му правя снимки и да гледам разни номера :no:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 27 Дек 2017, 20:36

Някой тук правил ли е конверсия pre-lci към lci предница и задница на e91? Имам някои конкретни въпроси :)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook