Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
bigdady написа:vld написа:Е то 218 и 177 са масово на по над 500-600к км. На тия километри ако не смениш ангренаж ще си голям оптимист. 1200-1400лв. Е цялата работа какво толкова му се притесняваш?The_Bear написа:bigdady написа:Верига само ако е от 2006 натам. Аз незнам някой да е късал верига на 3д 218кс или 2.5д177кс.
Иначе другите да верига задължително
Хмм, полезно инфо. Досега веригите ми стояха в главата като бъдещ ремонт и съответно ме притесняваше и тази интервенция, но сега ми поолекна
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Те са на по 5, 600 000 во масово собствениците си мислят че са на по 200 и въпреки това няма скъсани както при е39. А вече по новите мотори над 200 се предават.
Колега веригата, зъбното колело, рапределителните валове и другите неща по карантията на тези мотори е ЕДНАКВА.
Можеш да направиш сравнение в realoem.com или etkbmw.com


- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
apexs написа:bonis71 написа:Колкото и да гледам,като не разбирам достатъчно,си е проблемно.Може би ще отида да погледна тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5ibk00
Бях питал за нея в предходни постове.ако е на тези км,както твърди продавача,няма да имам големи притеснения.За рамата ще питам на място.
И май ще приключвам за тази година...
Като гледам какъв ръб свети на дисковете определено не е на тази километри...
Колега не ме разбирай погрешно, но колата ако е наистина на тези км. и е с фабричните дискове как трябва да изглеждат на 90+к км.

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
На мен ми е трудно да повярвам, че има 13-годишни коли на 90хил. км. Конкретно на тази ми се вижда, че уплътнението на шофьорската врата е скъсано на прага.
Също така след едно хубаво измиване и полиране на снимки всичко може да изглежда много лъскаво и ново, съответно доста подвеждащи са снимките.
Също така след едно хубаво измиване и полиране на снимки всичко може да изглежда много лъскаво и ново, съответно доста подвеждащи са снимките.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
vld написа:bigdady написа:vld написа:Е то 218 и 177 са масово на по над 500-600к км. На тия километри ако не смениш ангренаж ще си голям оптимист. 1200-1400лв. Е цялата работа какво толкова му се притесняваш?The_Bear написа:bigdady написа:Верига само ако е от 2006 натам. Аз незнам някой да е късал верига на 3д 218кс или 2.5д177кс.
Иначе другите да верига задължително
Хмм, полезно инфо. Досега веригите ми стояха в главата като бъдещ ремонт и съответно ме притесняваше и тази интервенция, но сега ми поолекна
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Те са на по 5, 600 000 во масово собствениците си мислят че са на по 200 и въпреки това няма скъсани както при е39. А вече по новите мотори над 200 се предават.
Колега веригата, зъбното колело, рапределителните валове и другите неща по карантията на тези мотори е ЕДНАКВА.
Можеш да направиш сравнение в realoem.com или etkbmw.com
Съгласен съм но е факт че проблемите почват окезаемо на по новите мотори. Може бе качеството на частите пада незнам
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Реално проблема е силно изразен при х5 и х6, при нашите по скоро се сменя превантивно. В случая бройките м57 скъсали верига без значение от версията на мотора са пренебрежимо малко в сравнение например с тези при N47.bigdady написа:vld написа:bigdady написа:vld написа:Е то 218 и 177 са масово на по над 500-600к км. На тия километри ако не смениш ангренаж ще си голям оптимист. 1200-1400лв. Е цялата работа какво толкова му се притесняваш?The_Bear написа:bigdady написа:Верига само ако е от 2006 натам. Аз незнам някой да е късал верига на 3д 218кс или 2.5д177кс.
Иначе другите да верига задължително
Хмм, полезно инфо. Досега веригите ми стояха в главата като бъдещ ремонт и съответно ме притесняваше и тази интервенция, но сега ми поолекна
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Те са на по 5, 600 000 во масово собствениците си мислят че са на по 200 и въпреки това няма скъсани както при е39. А вече по новите мотори над 200 се предават.
Колега веригата, зъбното колело, рапределителните валове и другите неща по карантията на тези мотори е ЕДНАКВА.
Можеш да направиш сравнение в realoem.com или etkbmw.com
Съгласен съм но е факт че проблемите почват окезаемо на по новите мотори. Може бе качеството на частите пада незнам
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
При Хсовете е по силно изразена защото са по тежки и съответно пада по-голямо натоварване там а там почват от 231кс моторите говоря за е70.
При 231коня на е60 е61 е90 е91 е92 доста колеги изреваха и то точно преди да я сменят. Аз имам приятел с 2.5 197кс на е92 и неговата верига замина и се прибра с рапатрак от магистралата.
А е39 163 и 193 и е60 218 177 нямат скъсана верига поне по коментари от форума.
При 231коня на е60 е61 е90 е91 е92 доста колеги изреваха и то точно преди да я сменят. Аз имам приятел с 2.5 197кс на е92 и неговата верига замина и се прибра с рапатрак от магистралата.
А е39 163 и 193 и е60 218 177 нямат скъсана верига поне по коментари от форума.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
bigdady написа:При 231коня на е60 е61 е90 е91 е92 доста колеги изреваха и то точно преди да я сменят. Аз имам приятел с 2.5 197кс на е92 и неговата верига замина и се прибра с рапатрак от магистралата.
А е39 163 и 193 и е60 218 177 нямат скъсана верига поне по коментари от форума.
Не знам от къде идва разликата при положение, че 218 и 231 коня имат абсолютно еднакви вериги, обтегачи, и.т.н. Същото важи и за 177 и 197. По-скоро е въпрос на шанс, много километри или предходна смяна, разбирам да имаше някаква разлика, за да се оправдаят случките, но такава няма поне колкото се касае до веригите.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Абе незнам какъв шанс е просто това са фактите и то при положение че става на по новите модели.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
На всякакви става, минат ли 250000 си е риск.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
drago9205 написа:bigdady написа:При 231коня на е60 е61 е90 е91 е92 доста колеги изреваха и то точно преди да я сменят. Аз имам приятел с 2.5 197кс на е92 и неговата верига замина и се прибра с рапатрак от магистралата.
А е39 163 и 193 и е60 218 177 нямат скъсана верига поне по коментари от форума.
Не знам от къде идва разликата при положение, че 218 и 231 коня имат абсолютно еднакви вериги, обтегачи, и.т.н. Същото важи и за 177 и 197. По-скоро е въпрос на шанс, много километри или предходна смяна, разбирам да имаше някаква разлика, за да се оправдаят случките, но такава няма поне колкото се касае до веригите.
Колеги заинтересуван от това каква е разликата в timing chain хардуера между 3.0D 218 M57N и 3.0D 231 M57N2 в последният един час прочетох доста неща. Основният проблем е при N47 двигателите:

Според източника (също това е признато и от БМВ) основният проблем е в във формата на зъбите на колелата не във веригите.
Помислих си , че проблема е подобен и при M57. След справка с Real OEM установих, че до 06.2005 се влага само M57N двигател. Между 06.2005 и 09.2005 се влага М57N и M57N2. След 09.2005 се влага само M57N2. Двата двигателя имат различни зъбни колела на основният разпределителен вал. Съответно теглото на по-новите е намалено от 202 на 126 грама. Незнам дали именно това не е проблема:



Sent from my iPhone using Tapatalk
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Ако са сложили по тънки зъбни колела, които се износват по-бързо нищо чудно това да предизвиква всички проблеми със скъсани вериги.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Колеги къса се долната верига 99% от случаите, даже аз не се сещам някой да е скъсал другата...
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
vld написа:Колеги къса се долната верига 99% от случаите, даже аз не се сещам някой да е скъсал другата...
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Значи продължавам да търся....

Sent from my iPhone using Tapatalk
- antonpau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Аз не мога да разбера какво продължава да се бистри по тоя въпрос. Има изписани стотици страници със случаи, обстоятелства и т.н. В крайна сметка става въпрос за едно обслужване на 200000-250000-300000км на коли, които като нови са стрували 100-200х.лв, което - направено навреме - струва 1200-2000лв. Каква точно е драмата
Всеки иска да кара кола по 250 коня и 500нм, която да харчи 7-8 кила гориво.. еми това си има съответната цена
(която, по мое лично неангажиращо мнение, е съвсем нормална).
И не приравнявайте случаите на N47 и M57 - нито е едно и също, нито обичайният пробег за авариране е сходен


И не приравнявайте случаите на N47 и M57 - нито е едно и също, нито обичайният пробег за авариране е сходен

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани