Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- IvanStrahilov
-
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.03.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
IvanStrahilov написа:точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530
Сменен е колега, чугунен ми е. Но при запален автомобил е абсурдно да се види точното местоположение, къде изпуска..
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Dragomir94 написа:IvanStrahilov написа:точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530
Сменен е колега, чугунен ми е. Но при запален автомобил е абсурдно да се види точното местоположение, къде изпуска..
Защо не го погледнеш на тъмно на запалено фенерче?
Лъча ще освети дима.
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
vvasilev1 написа:Dragomir94 написа:IvanStrahilov написа:точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530
Сменен е колега, чугунен ми е. Но при запален автомобил е абсурдно да се види точното местоположение, къде изпуска..
Защо не го погледнеш на тъмно на запалено фенерче?
Лъча ще освети дима.
Нищо не се вижда колега, ако гледаш 1/2 секунди и почва да пари/люти на очите от изгорелите газове. Но се вижда че идва някъде покрай тази омаслена тръба, на която по - назад качих снимки.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! 

- dakata_kn
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 16.05.2016
- Местоположение: Germany
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d 200+hp
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
При мен като карам при отворен прозорец влиза някаква миризма на изгорели газове в купето.dakata_kn написа:при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
syscom написа:При мен като карам при отворен прозорец влиза някаква миризма на изгорели газове в купето.dakata_kn написа:при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
Ако е при отворен прозорец , има голяма вероятност да вентилационните клапи отзад в багажника ти да не се затварят.
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
shkata написа:syscom написа:При мен като карам при отворен прозорец влиза някаква миризма на изгорели газове в купето.dakata_kn написа:при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
Ако е при отворен прозорец , има голяма вероятност да вентилационните клапи отзад в багажника ти да не се затварят.
Как да проверя дали се затварят щото го прави при отворен прозорец само.
Къде са тези клапи в багажника?
- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
При мен пък от средата на турбото назад е опушено и под него по кората. Съмнява ме, че гарнитурата на тая скоба нещо не е наред. Вечер от пасажерският ми фар излиза дим и на място като е колата...в нея не се седи. А е 2007ма края, изпускателният колектор трябва да е чугунен.
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Аз в Понеделник се принудих, защото ме вбесяваше вече колата да ми вкарва изгорели газове в купето и да прави чисто нови филтри, за две седмици мармалад, я закарах на майстор който предимно се занимава с БМВ-та и ги разбира работите. Това няма значение, ами оказа се че е от колекторите, преди време той я беше погледнал и ми каза че колекторите са чугунени, аз така я купих с явно вече сменени колектори които бяха чугунени, но явно и те си имат живот. Купих нови чугунени, и днес ще чакам присъдата.. Искрено се надявам да е от тях, а не нещо друго, по - сериозно. Казаха ми също така че може моите да са били мугунени но китайски иили някакви ментета и затова се е получило така, но това че е чугун изобщо не означава че са вечни, казаха ми че единствения по здрав материал е титаният, но, по ефтино ще ми излезе 10 години напред, всяка година да ги сменям с чугунени, отколкото веднъж да купя титаниеви..
С една дума, няма смисъл тъй като и в България никой не правел от титаний. Та днес чакам да видя какво ще става. На борда ми излизаше грешка, “Increased emissions” и ми светеше чека, след обилно почистване на дебитомера и ЕГР-а, пак не се трие грешката, възможно ли да е от това със колекторите? Защото ми казаха че може и горивният филтър да е задръстен и от лоша нафта (макар че слагам и добавка) и два пъти в месеца пълня резервора, било то на ГАСПРОМ, ЕКО, или ШЕЛ слагам от тази с добавката и пълня догоре. Та според вас от какво може да е, остават ми 3/4хиляди километра до смяна на масло и филтри, сменям го между 13/15хиляди?

Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! 

- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Проблемът е решен, прикачвам снимка на старите колелтори.. Ужас направо мазало...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! 

- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Колега какви колектори сложи, оригинали или от тзи от olx-а? Предполагам си сменил и гарнитурите и гайките, а шпилките?
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Според мен , проблемът е в гарнитурата и притягането на шпилките. Невъзможно е чугунена генерация да се изкриви 

- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
v3n0m написа:Колега какви колектори сложи, оригинали или от тзи от olx-а? Предполагам си сменил и гарнитурите и гайките, а шпилките?
От интернет поръчах колега, не от ОЛХ, не са оригинални но са хубави. Търсих от Е39 но не успях да намеря а и нямах много време за рекация, защото без кола ръцете са ми вързани.. иначе да всичко смених с гарнитури, гайки, шпилки. Всичко в комплект..
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! 

- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
sssssl написа:Според мен , проблемът е в гарнитурата и притягането на шпилките. Невъзможно е чугунена генерация да се изкриви
Не е искривена колега, беше направо слупена държеше се едва едва, на косъм е била да се счупи посредата на две, на снимките горе доло се вижда. Не знам с чугунен колектор я купих но ми казаха че е бил наистина менте.. Иначе оригинални инто не чугунени от бова кар са над 1000лв. Само колекторите.. а тези които взех са с гаранция, и ще карат доста време. В крайна сметка ако испадне от Е39 защото доколкото знам и съм информиран само при тях са оригинални чугунени, нямам си наидея защо.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! 

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани