Проблем, вкарва изгорели газове в купето

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.03.2017
Пол: Мъж

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от IvanStrahilov » 26 Ное 2017, 18:20

точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от Dragomir94 » 26 Ное 2017, 21:04

IvanStrahilov написа:точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530

Сменен е колега, чугунен ми е. Но при запален автомобил е абсурдно да се види точното местоположение, къде изпуска..
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от vvasilev1 » 27 Ное 2017, 22:53

Dragomir94 написа:
IvanStrahilov написа:точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530

Сменен е колега, чугунен ми е. Но при запален автомобил е абсурдно да се види точното местоположение, къде изпуска..


Защо не го погледнеш на тъмно на запалено фенерче?
Лъча ще освети дима.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от Dragomir94 » 28 Ное 2017, 8:58

vvasilev1 написа:
Dragomir94 написа:
IvanStrahilov написа:точно над тази омаслената скоба е изпускателния колектор ако си 530d 218кс често се цепят понеже е железен, ако е това смени си го с чугунен от Е39 530

Сменен е колега, чугунен ми е. Но при запален автомобил е абсурдно да се види точното местоположение, къде изпуска..


Защо не го погледнеш на тъмно на запалено фенерче?
Лъча ще освети дима.

Нищо не се вижда колега, ако гледаш 1/2 секунди и почва да пари/люти на очите от изгорелите газове. Но се вижда че идва някъде покрай тази омаслена тръба, на която по - назад качих снимки.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 16.05.2016
Местоположение: Germany
Пол: Мъж
Кара: e60 525d 200+hp

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от dakata_kn » 02 Дек 2017, 18:25

при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от syscom » 03 Дек 2017, 20:11

dakata_kn написа:при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.
При мен като карам при отворен прозорец влиза някаква миризма на изгорели газове в купето.

Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от shkata » 05 Дек 2017, 8:42

syscom написа:
dakata_kn написа:при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.
При мен като карам при отворен прозорец влиза някаква миризма на изгорели газове в купето.

Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk


Ако е при отворен прозорец , има голяма вероятност да вентилационните клапи отзад в багажника ти да не се затварят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от syscom » 05 Дек 2017, 9:52

shkata написа:
syscom написа:
dakata_kn написа:при мен беше същото... бях тръгнал да сменявам колектора мислех, че от него пуши така но се оказа, че е сменян с чугунен. Проблема при мен се оказа гарнитурата на турбото и от 3 болта само единия беше стегнат другите 2 едва едва се държаха.
При мен като карам при отворен прозорец влиза някаква миризма на изгорели газове в купето.

Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk


Ако е при отворен прозорец , има голяма вероятност да вентилационните клапи отзад в багажника ти да не се затварят.

Как да проверя дали се затварят щото го прави при отворен прозорец само.
Къде са тези клапи в багажника?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от snooperchi » 05 Дек 2017, 17:19

При мен пък от средата на турбото назад е опушено и под него по кората. Съмнява ме, че гарнитурата на тая скоба нещо не е наред. Вечер от пасажерският ми фар излиза дим и на място като е колата...в нея не се седи. А е 2007ма края, изпускателният колектор трябва да е чугунен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от Dragomir94 » 06 Дек 2017, 10:29

Аз в Понеделник се принудих, защото ме вбесяваше вече колата да ми вкарва изгорели газове в купето и да прави чисто нови филтри, за две седмици мармалад, я закарах на майстор който предимно се занимава с БМВ-та и ги разбира работите. Това няма значение, ами оказа се че е от колекторите, преди време той я беше погледнал и ми каза че колекторите са чугунени, аз така я купих с явно вече сменени колектори които бяха чугунени, но явно и те си имат живот. Купих нови чугунени, и днес ще чакам присъдата.. Искрено се надявам да е от тях, а не нещо друго, по - сериозно. Казаха ми също така че може моите да са били мугунени но китайски иили някакви ментета и затова се е получило така, но това че е чугун изобщо не означава че са вечни, казаха ми че единствения по здрав материал е титаният, но, по ефтино ще ми излезе 10 години напред, всяка година да ги сменям с чугунени, отколкото веднъж да купя титаниеви.. :D С една дума, няма смисъл тъй като и в България никой не правел от титаний. Та днес чакам да видя какво ще става. На борда ми излизаше грешка, “Increased emissions” и ми светеше чека, след обилно почистване на дебитомера и ЕГР-а, пак не се трие грешката, възможно ли да е от това със колекторите? Защото ми казаха че може и горивният филтър да е задръстен и от лоша нафта (макар че слагам и добавка) и два пъти в месеца пълня резервора, било то на ГАСПРОМ, ЕКО, или ШЕЛ слагам от тази с добавката и пълня догоре. Та според вас от какво може да е, остават ми 3/4хиляди километра до смяна на масло и филтри, сменям го между 13/15хиляди?
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от Dragomir94 » 06 Дек 2017, 18:48

Проблемът е решен, прикачвам снимка на старите колелтори.. Ужас направо мазало...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от v3n0m » 06 Дек 2017, 21:48

Колега какви колектори сложи, оригинали или от тзи от olx-а? Предполагам си сменил и гарнитурите и гайките, а шпилките?
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от sssssl » 06 Дек 2017, 22:09

Според мен , проблемът е в гарнитурата и притягането на шпилките. Невъзможно е чугунена генерация да се изкриви :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от Dragomir94 » 07 Дек 2017, 12:26

v3n0m написа:Колега какви колектори сложи, оригинали или от тзи от olx-а? Предполагам си сменил и гарнитурите и гайките, а шпилките?

От интернет поръчах колега, не от ОЛХ, не са оригинални но са хубави. Търсих от Е39 но не успях да намеря а и нямах много време за рекация, защото без кола ръцете са ми вързани.. иначе да всичко смених с гарнитури, гайки, шпилки. Всичко в комплект..
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от Dragomir94 » 07 Дек 2017, 12:29

sssssl написа:Според мен , проблемът е в гарнитурата и притягането на шпилките. Невъзможно е чугунена генерация да се изкриви :dunno:

Не е искривена колега, беше направо слупена държеше се едва едва, на косъм е била да се счупи посредата на две, на снимките горе доло се вижда. Не знам с чугунен колектор я купих но ми казаха че е бил наистина менте.. Иначе оригинални инто не чугунени от бова кар са над 1000лв. Само колекторите.. а тези които взех са с гаранция, и ще карат доста време. В крайна сметка ако испадне от Е39 защото доколкото знам и съм информиран само при тях са оригинални чугунени, нямам си наидея защо.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook