Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- tsvetomir_spasov
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw X3 E83 2.0D
- Мечтае да кара: X6M
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Здравейте колеги ще използвам темата за някой друг въпрос, защото няма смисъл да правя нова тема. Доскоро имах Audi A4 B7 3.0 TDI 233HP Quattro Automatic, сега съм на вълна Bmw и съм се насочил към E90 330xd Automatic, та въпросите ми са, дали има някаква разлика нещо в поддръжката, разход на гориво и т.н. (Audi-то харчеше 11,12 при норм. каране градско), понеже доста ме наплашиха с Bmw-то, че щяло да ми струва, колкото две Audi-та, което мен лично силно ме съмнява, даже мисля че и по добре ще е? И двигателя при смяната на верига трябва ли да се вади? Предварително благодаря! 

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
bai_ILIA написа:Стига сме харчили пари за вехтите БМВ-та, идва Блек Фрайдей и голямата пукница
Ново БМВ на 50% промоция

Иначе 1 резервоар на месец не е невъзможно въобще - ако се кара главно градско, не много км и никакви разходки/извънградски приключения уикенда...
Но аз друго се замислям - ако няма да се кара много, както гледате Ф-ки и т.н. и ви е главно мерак за някой друг уикенд - да не излезе накрая по-евтино да се прави това упражнение с рент-а-кар?
Не мислиш поддръжка, гуми, данъци, каското, гаражи и т.н.


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Аз на моята и въртя по 700 800 км..или един резервоар, всяка седмица, ако почна да смятам и парите за нафта.. парите за гориво не ги смятам за разходи по поддръжка,но на 4 месеца масалце и филтри.. 200 300 лева.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
tsvetomir_spasov написа:Здравейте колеги ще използвам темата за някой друг въпрос, защото няма смисъл да правя нова тема. Доскоро имах Audi A4 B7 3.0 TDI 233HP Quattro Automatic, сега съм на вълна Bmw и съм се насочил към E90 330xd Automatic, та въпросите ми са, дали има някаква разлика нещо в поддръжката, разход на гориво и т.н. (Audi-то харчеше 11,12 при норм. каране градско), понеже доста ме наплашиха с Bmw-то, че щяло да ми струва, колкото две Audi-та, което мен лично силно ме съмнява, даже мисля че и по добре ще е? И двигателя при смяната на верига трябва ли да се вади? Предварително благодаря!
Спестили са ти горчивата истина, около 4 Аудита ще ти струва и то ако е читава

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Това ауди няма шанс да даде 11-12 в София, имам двама познати с такива и двамата се въртят около 14-16, като 14 е с повече околовръстно и много малко задръствания
Извънградско 10-11 с стабилно каране, с пенсинерско каране падат на 8-9 на 100.
Извинете ама едно 330хд е с 20-30% по икономично само от към гориво.
За смяна на верига не се вади мотор на нито едни БМВ, сменява се с махане на кутията, на подемник, да на хд е по трудно че има повече работи за демонтаж, но пак е по добре от ауди, та за всяко нещо сваляш цялата предница, не само за ангренаж.
3.0ТДИ мотора в Б7 е с доста проблеми, на 200к км. има осезаеми проблеми с ангренажа, износени оптегачи и успокоители, вригите разтегнати до безобразие, в сравнение с М57 който може да има проблем с ангренажа доста по късно и то ако масото е сменявано рядко.
В следващото б8 голяма част от проблемите с ангренажа са разрешени.
Незнайно защо дюзите на 3.0 тди са с поне 20% по скъпи от тези на БМВ и рзани други такива....
Фейслифтова тройка 330хд е още по икономична там вече е напрво все едно е само с един задвижващ мост

Извънградско 10-11 с стабилно каране, с пенсинерско каране падат на 8-9 на 100.
Извинете ама едно 330хд е с 20-30% по икономично само от към гориво.
За смяна на верига не се вади мотор на нито едни БМВ, сменява се с махане на кутията, на подемник, да на хд е по трудно че има повече работи за демонтаж, но пак е по добре от ауди, та за всяко нещо сваляш цялата предница, не само за ангренаж.
3.0ТДИ мотора в Б7 е с доста проблеми, на 200к км. има осезаеми проблеми с ангренажа, износени оптегачи и успокоители, вригите разтегнати до безобразие, в сравнение с М57 който може да има проблем с ангренажа доста по късно и то ако масото е сменявано рядко.
В следващото б8 голяма част от проблемите с ангренажа са разрешени.
Незнайно защо дюзите на 3.0 тди са с поне 20% по скъпи от тези на БМВ и рзани други такива....
Фейслифтова тройка 330хд е още по икономична там вече е напрво все едно е само с един задвижващ мост


Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
vld написа:Това ауди няма шанс да даде 11-12 в София, имам двама познати с такива и двамата се въртят около 14-16, като 14 е с повече околовръстно и много малко задръствания![]()
Извънградско 10-11 с стабилно каране, с пенсинерско каране падат на 8-9 на 100.
Извинете ама едно 330хд е с 20-30% по икономично само от към гориво.
За смяна на верига не се вади мотор на нито едни БМВ, сменява се с махане на кутията, на подемник, да на хд е по трудно че има повече работи за демонтаж, но пак е по добре от ауди, та за всяко нещо сваляш цялата предница, не само за ангренаж.
3.0ТДИ мотора в Б7 е с доста проблеми, на 200к км. има осезаеми проблеми с ангренажа, износени оптегачи и успокоители, вригите разтегнати до безобразие, в сравнение с М57 който може да има проблем с ангренажа доста по късно и то ако масото е сменявано рядко.
В следващото б8 голяма част от проблемите с ангренажа са разрешени.
Незнайно защо дюзите на 3.0 тди са с поне 20% по скъпи от тези на БМВ и рзани други такива....
Фейслифтова тройка 330хд е още по икономична там вече е напрво все едно е само с един задвижващ мост
Всичко написано е абсолютно вярно.
Аз съм бивш собственик на такова Ауди.
В града (Стара Загора) под 12 съм виждал само в неделя, извънградско под 7 съм виждал само, ако карам с 80. На Аудито срединя разход ми беше с 3-3.5 литра по-висок. Вярно, че автомата и куатрото вдигат, ама не мисля, че могат чак толкова.
Освен това, най-важното според мен: Този 3.0ТДИ(при мен беше 204 кс версия) има доста странно поведение за 6 цилиндров дизел. До 2к оборота няма никой, все едно не подаваш газ. После върви, но все пак говорим за много тесен оборотен диапазон, при което смисълът от основното предимство на дизела(тяга от ниски обороти и еластичност) се губи. При М57 колата има тяга още от 1500 оборота и като цяло е доста по-еластична.
Ако трбява да съпоставя Б7 3.0ТДИ с Е90 330Д/ХД, единственото предимство на Аудито е по-качествените материали в интериора.
Последна промяна exc на 23 Ное 2017, 9:47, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
И това не им е особенно предимстово, при БМВ-то се изтрива гуменото покритие около копчетата за ел. стъклата и старт бутона.
При аудитата ключа за фарове и климатроника стават БЕЛИ на смешни години и километри, вярно е че тяхните ги рециклират за по 10лв.
Но и тия на БМВ-то могат да се боядисат за някакви къси пари.
При аудитата ключа за фарове и климатроника стават БЕЛИ на смешни години и километри, вярно е че тяхните ги рециклират за по 10лв.
Но и тия на БМВ-то могат да се боядисат за някакви къси пари.

Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
При Б7 вече няма проблем с износването на покритието, освен ако колата не е милионник. При Б6 е ужас най-голям.
Като казах интериора, нямах предвид само покритието на бутоните. Като цяло пластмасата на таблото е една идея по-мека, вратите са по-дебели и се затварят по "мазно".
За сметка на това пък БМВ-то е доста по-обезшумено, което е още един минус на Аудито.
Като казах интериора, нямах предвид само покритието на бутоните. Като цяло пластмасата на таблото е една идея по-мека, вратите са по-дебели и се затварят по "мазно".
За сметка на това пък БМВ-то е доста по-обезшумено, което е още един минус на Аудито.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
exc написа:При Б7 вече няма проблем с износването на покритието, освен ако колата не е милионник. При Б6 е ужас най-голям.
Като казах интериора, нямах предвид само покритието на бутоните. Като цяло пластмасата на таблото е една идея по-мека, вратите са по-дебели и се затварят по "мазно".
За сметка на това пък БМВ-то е доста по-обезшумено, което е още един минус на Аудито.


- tsvetomir_spasov
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw X3 E83 2.0D
- Мечтае да кара: X6M
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
При Bmw-то 4x4-то дава ли проблеми? Защото на един приятел в работата на баща му имали E60 на 60 000км. пак е 3.0xd 231 коня и два пъти е изключвало и са го карали в камор и двата пъти софтуера нещо са ъпдейтвали, не знам какво още са правили и сумите са били от сорта на 3 4 000лв.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
виждал съм много раздатки на БМВ и Мерцедес на парчета, но Ауди не се сещам да съм виждал
Аз не бих си взел Ауди само заради 1000-2000лв разлика в ремонта. То в тия коли има много варианти за по 1000-2000лв ремонтчета
Ако не е едно, ще е друго и така коли по 10 бона спокойно могат да стигнат ремнти на 50% от стойноста си...
Мани ги тия Камор, брат ми не му работеше печката на Ф10-ката и отива там като казва май батерията е чао. 144лв диагностика и да - батерията чао. Отива да я взима и казали - свършиха тия батерии по 3-4лв. колегата даде ЛИЧНА батерия. Евала поне, че си имат ЛИЧНИ батеррии като свършат служебните
Беги сега до технополиса и донеси батерия
Лошо няма, но ако ме беше питал щях да го пратя навсякъде, но не и в Камор за проблем с печката...Майната му на тия 144лв, но да ходиш до Технополиса, който е на 3 минути, да купуваш батериии за Ауто Бавария за мен е скандално...комично 


Мани ги тия Камор, брат ми не му работеше печката на Ф10-ката и отива там като казва май батерията е чао. 144лв диагностика и да - батерията чао. Отива да я взима и казали - свършиха тия батерии по 3-4лв. колегата даде ЛИЧНА батерия. Евала поне, че си имат ЛИЧНИ батеррии като свършат служебните



"Чемодан, вокзал, Москва"
- antonpau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
tsvetomir_spasov написа:При Bmw-то 4x4-то дава ли проблеми? Защото на един приятел в работата на баща му имали E60 на 60 000км. пак е 3.0xd 231 коня и два пъти е изключвало и са го карали в камор и двата пъти софтуера нещо са ъпдейтвали, не знам какво още са правили и сумите са били от сорта на 3 4 000лв.
Еми на моята тройка, ако загледаш 1-2 страници назад, ще видиш, че само й смених маслото в раздатката (400лв) и проблем не е давала.. дано се е счупила в ръцете на крадците


На 5-цата даже още не съм го сменял, а гони 230к км и си е в перфектно състояние 4х4-то. За мен лично, ако с колата не са се случвали разни тежки свинщини като дрифтене на сухо (акълът не ми побира как изобщо решаваш да се занимаваш с подобни простотии с 2 тона дизел, ама маймуни сякви


- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
400лв масло на раздатката? Е как като събира 1л който струва 80лв? Това трябва да е с някакъв ремонт предполагам...
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Ако говорим за здравина и надежност на 4х4 системите при Ауди и БМВ, там мисля, че отговора е ясен.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Мене ме е малко срам да го кажа..
Когато си взех колата след около 1, 2 месеца започна да ми прищраква нещо като завивам. Карам бавно, завивам и се усеща вибрация и тракане,прищракване и тн... Бях сигурен че е някоя полуоска предна и ме болеше глава като и гледах цените. Интересното беше че в началото беше по слабо, зимата няколко месеца почти го нямаше и вече преди лятото започна да става доста силно. Имам клипче даже като си качвам колата по едни плочки как като превъртя гуми и спра нещо изщраква. Та реших да сменя маслото в раздатката и стана чудо.. млъкнаха полуоските
Смяната ми струва 80 лв, като раздатката хвана мисля към 600мл, труда от мене. Маслото беше намаляло и беше по тъмно от новото.. цедих го даже да видя за стружки и нямаше
още се моля да съм минал метър и за сега няма и помен от тия шумове и глупости.

Когато си взех колата след около 1, 2 месеца започна да ми прищраква нещо като завивам. Карам бавно, завивам и се усеща вибрация и тракане,прищракване и тн... Бях сигурен че е някоя полуоска предна и ме болеше глава като и гледах цените. Интересното беше че в началото беше по слабо, зимата няколко месеца почти го нямаше и вече преди лятото започна да става доста силно. Имам клипче даже като си качвам колата по едни плочки как като превъртя гуми и спра нещо изщраква. Та реших да сменя маслото в раздатката и стана чудо.. млъкнаха полуоските

Смяната ми струва 80 лв, като раздатката хвана мисля към 600мл, труда от мене. Маслото беше намаляло и беше по тъмно от новото.. цедих го даже да видя за стружки и нямаше

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани