помощ и съвет за турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

помощ и съвет за турбо

Мнение от oxam » 29 Дек 2006, 1:48

мотат ми се едни мисли за съскаща 325 напролет и ми трябва малко помощ. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-BMW-E36-6CYL-GT-325-450-HP-TURBO-KIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ005QQitemZ150075151703QQrdZ1QQsspagenameZWDVW струва ли си?
търся 0.7 бара надув, колата ще е с дебела гарнитура (dinan/jim comforti/turner), усилени болтове на главата, чип за ODB I, инжектори от мустанг, друга бензинова помпа + регулатор на налягането, ще си карам с МАФ-а...

ако някой има други идеи няка сподели...не ми се занимава със смяна на карантии и затова малък надув със сток бутала

благодаря
Изображение Изображение Изображение Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 29 Дек 2006, 5:28

Замисъла е добър , ако се направи както трябва ще държи дълги години. Само не се занимавай с тия "сс аутохром" щото ще изгърмиш . Най-добре си събери кита на части. Много интересни части se продават в bimmerforums.com
Изображение

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 29 Дек 2006, 16:34

Лично мое мнение е,че тази турбина е голяма само за 0,7 надув!Но от друга гледна точка,вземи си я,защото че я покараш известно време на 0,7 и ще почне да ти се иска повече!Като цена е добре,а и гейта държи на 1 бар!
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Мнение от street_force » 29 Дек 2006, 18:43

незнам аз съм на същото мнение като Киро по добре си събири сетъпа на части може дати излезне и по ефтино

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 30 Дек 2006, 0:54

благодаря за отговорите - питах специално за този кит защото нямам време да се занимавам да си търся части по отделно, със сигурност ще излезе по-скъпо, а и е голяма разправия с митницата в англия.

колекторът на този от ебай изглежда ок, турбото нещо не ми е от любимите ама за тези пари... :uups:

Киро ти имаш предвид че като изработка ли са зле или като надежден доставчик?
Изображение Изображение Изображение Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 30 Дек 2006, 4:16

Като изработка- сичко е от чайната :uups:
Колектора мое и да е читав , ма турбото ша дойде голям шит.
Изображение

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 04 Яну 2007, 10:36

Освен този кит няма ли да ти трябват и малко къстъм тръби да разплетеш ... тряа докараш пушека до охлюва :roll:
May the BMW force be with you!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 04 Яну 2007, 13:27

To, до охлюва е докаран, но след него ще трябва да се прави къстъм.... А и комплекта не е пълен - няма маркучи за въздух, за масло, няма уреди... :roll:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook