Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Аз ли съм заблуден или асистенция при спускане имат само автоматиците? Първата кола има такъв бутон, а е ръчка.
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Съдрана била...
Че то коя втора ръка барака не е "съдрана". Просто колата си предлага доста за парите и си струва да се погледне, ама то повечето питащи тук само си чешат езиците и избират 2, 3 години една 46-ца щото все с големите претенции и двама трима "разбирачи" като ревнат съдрана, боклук и т.н. накрая се набиват на "големия" с някоя "пИрфектна"...

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Аз едно ,не мога да разбера защо гледат 325и при наличието на 330и 

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
terorero написа:Съдрана била...Че то коя втора ръка барака не е "съдрана". Просто колата си предлага доста за парите и си струва да се погледне, ама то повечето питащи тук само си чешат езиците и избират 2, 3 години една 46-ца щото все с големите претенции и двама трима "разбирачи" като ревнат съдрана, боклук и т.н. накрая се набиват на "големия" с някоя "пИрфектна"...
Шофьорската седалка не е снимана, но мога да се басирам, че е скъсана, пепелника не знам куче ли кво е живяло там - тва само на снимки. е46ци под път и над път вече, да се зима някоя която видимо е в ужасно състояние според мен е глупост. Вярно, че читавите не седят в мобилето и не може днес решаваш утре купуваш перфена е46 и то за без пари ама такъв е живота.
turbonetic написа:Аз едно ,не мога да разбера защо гледат 325и при наличието на 330и
щото ги радават по 6 бона


Последна промяна bioz на 28 Сеп 2017, 11:08, променена общо 1 път
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
VladiE написа:Аз ли съм заблуден или асистенция при спускане имат само автоматиците? Първата кола има такъв бутон, а е ръчка.
Карам 325хи ръчка и си има асистент за спускане,който е много добра екстра за екстремни ситуации.
Чека на двигателя свети винаги на контакт. Колите си струва да се видят според мен.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
bioz написа:terorero написа:Съдрана била...Че то коя втора ръка барака не е "съдрана". Просто колата си предлага доста за парите и си струва да се погледне, ама то повечето питащи тук само си чешат езиците и избират 2, 3 години една 46-ца щото все с големите претенции и двама трима "разбирачи" като ревнат съдрана, боклук и т.н. накрая се набиват на "големия" с някоя "пИрфектна"...
Шофьорската седалка не е снимана, но мога да се басирам, че е скъсана, пепелника не знам куче ли кво е живяло там - тва само на снимки. е46ци под път и над път вече, да се зима някоя която видимо е в ужасно състояние според мен е глупост. Вярно, че читавите не седят в мобилето и не може днес решаваш утре купуваш перфена е46 и то за без пари ама такъв е живота.turbonetic написа:Аз едно ,не мога да разбера защо гледат 325и при наличието на 330и
щото ги радават по 6 бонаа вичо искаше 10 бона за неговата 30ка
Даваше я 10 но се качваш и караш ,а при тия дето са по 6 започват текущите ремонти по тях

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
turbonetic написа:bioz написа:щото ги радават по 6 бонаа вичо искаше 10 бона за неговата 30ка
Даваше я 10 но се качваш и караш ,а при тия дето са по 6 започват текущите ремонти по тях
баш за 10 не я дадох (по-малко), ама е близо до истината... (а можеше да я дам миналата година за повече, ама бития - бит, прееб*ния - прееб*ан)
сметките са прости --> регистрация, каско, гуми , джанти, зимни гуми, съединител, акумулатор, някоя сонда, термостат, водна помпа, свещи, спирачки (дискове и накладки), навигация, тампони няколко броя, някакви други "дребни" неща по окачването

висене по сервизите и труда не се брои в сметката, че ако идеш в качествен сервиз тип Mirafiori ще те боли глАва няколко месеца
недай си Боже тунинг и/или газ, а пък газта да е в изправност... майко-майко...


това всичко, ако искаме да караме адекватна кола, ако не искаме --> 6 бона и седи пред блока

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Евтино и същевременно готино (визия, екстрички, моторче ала-бала) и надеждно БМВ няма как да се кара ...
Но пък опитите никога не са спирали и не спират като гледам
Тия 46ци станаха на по 20 годИн па още читава 30ка е 10к
Но пък опитите никога не са спирали и не спират като гледам

Тия 46ци станаха на по 20 годИн па още читава 30ка е 10к


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:turbonetic написа:bioz написа:щото ги радават по 6 бонаа вичо искаше 10 бона за неговата 30ка
Даваше я 10 но се качваш и караш ,а при тия дето са по 6 започват текущите ремонти по тях
баш за 10 не я дадох (по-малко), ама е близо до истината... (а можеше да я дам миналата година за повече, ама бития - бит, прееб*ния - прееб*ан)
сметките са прости --> регистрация, каско, гуми , джанти, зимни гуми, съединител, акумулатор, някоя сонда, термостат, водна помпа, свещи, спирачки (дискове и накладки), навигация, тампони няколко броя, някакви други "дребни" неща по окачването![]()
висене по сервизите и труда не се брои в сметката, че ако идеш в качествен сервиз тип Mirafiori ще те боли глАва няколко месеца
недай си Боже тунинг и/или газ, а пък газта да е в изправност... майко-майко...![]()
![]()
това всичко, ако искаме да караме адекватна кола, ако не искаме --> 6 бона и седи пред блока
Обикновенно с Вичо си противоречим, но тука признавам го описа мн точно. Наскоро гледах един оглед на е46-ца, здрав двигател, здраво окачване, изправна газ, външно добре и всичко това за 6к и накрая кандидат купувача гледа, мисли и вика - ... оф не ме грабна, салона не е добре


Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:vicho написа:turbonetic написа:bioz написа:щото ги радават по 6 бонаа вичо искаше 10 бона за неговата 30ка
Даваше я 10 но се качваш и караш ,а при тия дето са по 6 започват текущите ремонти по тях
баш за 10 не я дадох (по-малко), ама е близо до истината... (а можеше да я дам миналата година за повече, ама бития - бит, прееб*ния - прееб*ан)
сметките са прости --> регистрация, каско, гуми , джанти, зимни гуми, съединител, акумулатор, някоя сонда, термостат, водна помпа, свещи, спирачки (дискове и накладки), навигация, тампони няколко броя, някакви други "дребни" неща по окачването![]()
висене по сервизите и труда не се брои в сметката, че ако идеш в качествен сервиз тип Mirafiori ще те боли глАва няколко месеца
недай си Боже тунинг и/или газ, а пък газта да е в изправност... майко-майко...![]()
![]()
това всичко, ако искаме да караме адекватна кола, ако не искаме --> 6 бона и седи пред блока
Обикновенно с Вичо си противоречим, но тука признавам го описа мн точно. Наскоро гледах един оглед на е46-ца, здрав двигател, здраво окачване, изправна газ, външно добре и всичко това за 6к и накрая кандидат купувача гледа, мисли и вика - ... оф не ме грабна, салона не е добре. Ама друго си е да се охакаш в автокъщата за 6к с изпран салон
и след това да съдереш клавиатурата от оплаквания.
Все повече се убеждавам, че българина ОБИЧА да е пре*бан! Налита на кенефи за по 5-6к като муха на лайно, а дори не звъни на обявите на читавите коли, защото са му "скъпи".
Ще дам личен пример: За последната година и половина съм налял над 12к за поддръжка, гуми, джанти и нова аудиосистема и колата ми наистина е в перфектно състояние. Това лято за пореден път се бях надъхал да взема нещо по-ново и по-мощно и я пуснах за продажба. Бях харесал едно Е90 335и и я бях пуснал за 7500 спешно и не можах да я продам, защото "имало такива и за по 6к". Никой не си дава сметка колко скъпо ще му излезе "евтината" кола.
- Само 4те диска с накладки на АТЕ + ремонтните комплекти за апаратите + нови маркучета и течност + труд струват общо над 1000 лв.
- Начално обслужване на мотор и автомат и сменените вериги, дросел, дебитомер, картерна вентилация, обслужени ваноси и други спестяваха на бъдещия собственик още поне 3000
- 4 чисто нови летни Мишлен Пилот Спорт 4 с чисто нови джанти 18ки ми струваха още 2400лв
- 4 чисто нови зимни Дънлоп Уинтър Спорт 5 с реставрирани джанти 18 ми струваха още 2300лв
- инвестирах и почти 2000 лв в нова по-качествена аудиосистема
- имам ГИ, който също струва към 1500лв
Като направя една сметка и ми излиза, че само за поддръжка, музика, гуми и джанти съм дал над 12к, тоест като вземеш един "кенеф" за 6к, ще ти стъпе на 18к, докато стигне до състоянието на моята, а да не говорим, че може и автомат или съеднител да се наложи да се прави, а там са си още поне 1500 лв. Аз бях готов да я дам заедно със всичко на 11к или на 7500 само с оригиналните 17ки и ЗА ДВА МЕСЕЦА ИМАХ 3-4 ОБАЖДАНИЯ !!!
ЕМИ КОЙТО ИМА БОЛ ПАРИ ДА ХОДИ ДА СИ КУПУВА "ЕВТИНА" КОЛА! Аз като си купя нова кола, 330ката по-скоро ще я подаря на брат ми, но няма да я дам без пари на някой неблагодарник.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
insane_v написа:efren написа:vicho написа:turbonetic написа:bioz написа:щото ги радават по 6 бонаа вичо искаше 10 бона за неговата 30ка
Даваше я 10 но се качваш и караш ,а при тия дето са по 6 започват текущите ремонти по тях
баш за 10 не я дадох (по-малко), ама е близо до истината... (а можеше да я дам миналата година за повече, ама бития - бит, прееб*ния - прееб*ан)
сметките са прости --> регистрация, каско, гуми , джанти, зимни гуми, съединител, акумулатор, някоя сонда, термостат, водна помпа, свещи, спирачки (дискове и накладки), навигация, тампони няколко броя, някакви други "дребни" неща по окачването![]()
висене по сервизите и труда не се брои в сметката, че ако идеш в качествен сервиз тип Mirafiori ще те боли глАва няколко месеца
недай си Боже тунинг и/или газ, а пък газта да е в изправност... майко-майко...![]()
![]()
това всичко, ако искаме да караме адекватна кола, ако не искаме --> 6 бона и седи пред блока
Обикновенно с Вичо си противоречим, но тука признавам го описа мн точно. Наскоро гледах един оглед на е46-ца, здрав двигател, здраво окачване, изправна газ, външно добре и всичко това за 6к и накрая кандидат купувача гледа, мисли и вика - ... оф не ме грабна, салона не е добре. Ама друго си е да се охакаш в автокъщата за 6к с изпран салон
и след това да съдереш клавиатурата от оплаквания.
Все повече се убеждавам, че българина ОБИЧА да е пре*бан! Налита на кенефи за по 5-6к като муха на лайно, а дори не звъни на обявите на читавите коли, защото са му "скъпи".
Ще дам личен пример: За последната година и половина съм налял над 12к за поддръжка, гуми, джанти и нова аудиосистема и колата ми наистина е в перфектно състояние. Това лято за пореден път се бях надъхал да взема нещо по-ново и по-мощно и я пуснах за продажба. Бях харесал едно Е90 335и и я бях пуснал за 7500 спешно и не можах да я продам, защото "имало такива и за по 6к". Никой не си дава сметка колко скъпо ще му излезе "евтината" кола.
- Само 4те диска с накладки на АТЕ + ремонтните комплекти за апаратите + нови маркучета и течност + труд струват общо над 1000 лв.
- Начално обслужване на мотор и автомат и сменените вериги, дросел, дебитомер, картерна вентилация, обслужени ваноси и други спестяваха на бъдещия собственик още поне 3000
- 4 чисто нови летни Мишлен Пилот Спорт 4 с чисто нови джанти 18ки ми струваха още 2400лв
- 4 чисто нови зимни Дънлоп Уинтър Спорт 5 с реставрирани джанти 18 ми струваха още 2300лв
- инвестирах и почти 2000 лв в нова по-качествена аудиосистема
- имам ГИ, който също струва към 1500лв
Като направя една сметка и ми излиза, че само за поддръжка, музика, гуми и джанти съм дал над 12к, тоест като вземеш един "кенеф" за 6к, ще ти стъпе на 18к, докато стигне до състоянието на моята, а да не говорим, че може и автомат или съеднител да се наложи да се прави, а там са си още поне 1500 лв. Аз бях готов да я дам заедно със всичко на 11к или на 7500 само с оригиналните 17ки и ЗА ДВА МЕСЕЦА ИМАХ 3-4 ОБАЖДАНИЯ !!!
ЕМИ КОЙТО ИМА БОЛ ПАРИ ДА ХОДИ ДА СИ КУПУВА "ЕВТИНА" КОЛА! Аз като си купя нова кола, 330ката по-скоро ще я подаря на брат ми, но няма да я дам без пари на някой неблагодарник.
Колега,за съжаление парите ,които си дал по една кола ,не може да ги търсиш след това като чиста сума както си описал .
Аз продадох моята е 46 328ci , беше страхотен екземпляр и до колкото гледах най-добрата от 328ците ,които се продаваха . Цените по4ват от 4500 до 12000 лв . , като моята я пуснах за 8300,после за 8 и така на долу до 7000 лв .Едва на 7000 лв . започнах да имам обаждания и за 2 седмици я продадох за 6500 лв ,просто защото момчето беше сериозно и наистина нямаше повече пари. За 7 щях да я продам ако бях изчакал още ,но не за повече .
Така ,че трябва да гледаме реално на нещата и да слагаме реални цени ,колкото и да е гледана една кола все пак е 46 3та серия и вече е на 17-18 години кола ... Не си мислете ,че примерно кенефите ,които са пуснати за 5 к , ще се продадат за 5 к .. там може да се смъкне дори под 4 к .
Аз също смятах като теб ... това толкова,това толкова,ако трябва кенефа за 4500 да го докараш в такова състояние и вид примерно ще ти стъпи на 10 к , смятах си генерация,джанти и обслужване общо за хиляди левове ,и през годините още няколко хиляди левове,но просто няма как се вземат тея пари ,трябва да се гледа реално на нещата и парите . Все пак взех сравнително добра е 65 745 за 11 к , реално от хубава е46 2.8 на хубава е65 4.4 двигател за 4500 лева додаване си е супер ,така ,че съм доволен от сделката

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
insane_v написа:efren написа:vicho написа:turbonetic написа:bioz написа:щото ги радават по 6 бонаа вичо искаше 10 бона за неговата 30ка
Даваше я 10 но се качваш и караш ,а при тия дето са по 6 започват текущите ремонти по тях
баш за 10 не я дадох (по-малко), ама е близо до истината... (а можеше да я дам миналата година за повече, ама бития - бит, прееб*ния - прееб*ан)
сметките са прости --> регистрация, каско, гуми , джанти, зимни гуми, съединител, акумулатор, някоя сонда, термостат, водна помпа, свещи, спирачки (дискове и накладки), навигация, тампони няколко броя, някакви други "дребни" неща по окачването![]()
висене по сервизите и труда не се брои в сметката, че ако идеш в качествен сервиз тип Mirafiori ще те боли глАва няколко месеца
недай си Боже тунинг и/или газ, а пък газта да е в изправност... майко-майко...![]()
![]()
това всичко, ако искаме да караме адекватна кола, ако не искаме --> 6 бона и седи пред блока
Обикновенно с Вичо си противоречим, но тука признавам го описа мн точно. Наскоро гледах един оглед на е46-ца, здрав двигател, здраво окачване, изправна газ, външно добре и всичко това за 6к и накрая кандидат купувача гледа, мисли и вика - ... оф не ме грабна, салона не е добре. Ама друго си е да се охакаш в автокъщата за 6к с изпран салон
и след това да съдереш клавиатурата от оплаквания.
Все повече се убеждавам, че българина ОБИЧА да е пре*бан! Налита на кенефи за по 5-6к като муха на лайно, а дори не звъни на обявите на читавите коли, защото са му "скъпи".
Ще дам личен пример: За последната година и половина съм налял над 12к за поддръжка, гуми, джанти и нова аудиосистема и колата ми наистина е в перфектно състояние. Това лято за пореден път се бях надъхал да взема нещо по-ново и по-мощно и я пуснах за продажба. Бях харесал едно Е90 335и и я бях пуснал за 7500 спешно и не можах да я продам, защото "имало такива и за по 6к". Никой не си дава сметка колко скъпо ще му излезе "евтината" кола.
- Само 4те диска с накладки на АТЕ + ремонтните комплекти за апаратите + нови маркучета и течност + труд струват общо над 1000 лв.
- Начално обслужване на мотор и автомат и сменените вериги, дросел, дебитомер, картерна вентилация, обслужени ваноси и други спестяваха на бъдещия собственик още поне 3000
- 4 чисто нови летни Мишлен Пилот Спорт 4 с чисто нови джанти 18ки ми струваха още 2400лв
- 4 чисто нови зимни Дънлоп Уинтър Спорт 5 с реставрирани джанти 18 ми струваха още 2300лв
- инвестирах и почти 2000 лв в нова по-качествена аудиосистема
- имам ГИ, който също струва към 1500лв
Като направя една сметка и ми излиза, че само за поддръжка, музика, гуми и джанти съм дал над 12к, тоест като вземеш един "кенеф" за 6к, ще ти стъпе на 18к, докато стигне до състоянието на моята, а да не говорим, че може и автомат или съеднител да се наложи да се прави, а там са си още поне 1500 лв. Аз бях готов да я дам заедно със всичко на 11к или на 7500 само с оригиналните 17ки и ЗА ДВА МЕСЕЦА ИМАХ 3-4 ОБАЖДАНИЯ !!!
ЕМИ КОЙТО ИМА БОЛ ПАРИ ДА ХОДИ ДА СИ КУПУВА "ЕВТИНА" КОЛА! Аз като си купя нова кола, 330ката по-скоро ще я подаря на брат ми, но няма да я дам без пари на някой неблагодарник.
Колега,за съжаление парите ,които си дал по една кола ,не може да ги търсиш след това като чиста сума както си описал .
Аз продадох моята е 46 328ci , беше страхотен екземпляр и до колкото гледах най-добрата от 328ците ,които се продаваха . Цените по4ват от 4500 до 12000 лв . , като моята я пуснах за 8300,после за 8 и така на долу до 7000 лв .Едва на 7000 лв . започнах да имам обаждания и за 2 седмици я продадох за 6500 лв ,просто защото момчето беше сериозно и наистина нямаше повече пари. За 7 щях да я продам ако бях изчакал още ,но не за повече .
Така ,че трябва да гледаме реално на нещата и да слагаме реални цени ,колкото и да е гледана една кола все пак е 46 3та серия и вече е на 17-18 години кола ... Не си мислете ,че примерно кенефите ,които са пуснати за 5 к , ще се продадат за 5 к .. там може да се смъкне дори под 4 к .
Аз също смятах като теб ... това толкова,това толкова,ако трябва кенефа за 4500 да го докараш в такова състояние и вид примерно ще ти стъпи на 10 к , смятах си генерация,джанти и обслужване общо за хиляди левове ,и през годините още няколко хиляди левове,но просто няма как се вземат тея пари ,трябва да се гледа реално на нещата и парите . Все пак взех сравнително добра е 65 745 за 11 к , реално от хубава е46 2.8 се качих на хубава е65 4.4 за 4500 лева додаване ,което си е супер ,така ,че съм доволен от сделката

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Няма никакво значение колко пари е дал предишния собственик, кеф му било, дал ги. Въпроса е в това, че като имаш 7к за е46 и купиш нов внос за 6к и вече си във филма. Само регистрация, застраховки, масло и почваш да клониш към фалит. Няма пари за гуми, дискове, накладки, да не говорим, че новия внос, не са го докарали защото е читав. Та не е ли по добре да скочиш за 7к в някоя оттук - можеш да я покараш, да я огледаш, да разбереш нещо за нея. Все неща, които с новия внос са малко трудни. Като отидеш в автокъща тестдрайв-а е с 50 км/ч и без газ, да не говорим, ако скочиш на спирачките -"абе вие Ша купувате ли, или Ша я чупите колата?".
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Ако ще и за 10к да я вземеш си трябват 1-2к настрани. Няма гаранция че като е по скъпа е по читава. По напреде някой беше дал конкретен пример дори. А тея от 6к никой не е казал че задължително трябва да сменяш дискове и прочие. Въпрос на как случиш и екземпляр. Колите в движение (да с по малките двигатели) започват от 3к. Там вече има за дооправяне, но пак са си в движение и вървят вече зависи кой какво иска и търси и дали му се занимава тепърва с ремнтите от самото и закопуване и колко иска да му е наред колата. За новия внос си заслужава да търси човек ако се стреми в по високите цени 10к иначе поне 1к на фона на 3к излиза найстина много по скъпо. Но даваш ли 10к мися че човек няма да се ограничи заради едни хиляда лева само до избора от 10 автомобила дето ще са от хора и то ако не са ти познати пак не знаеш какво и що е преправяно/правено по колата...
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:Няма никакво значение колко пари е дал предишния собственик, кеф му било, дал ги. Въпроса е в това, че като имаш 7к за е46 и купиш нов внос за 6к и вече си във филма. Само регистрация, застраховки, масло и почваш да клониш към фалит. Няма пари за гуми, дискове, накладки, да не говорим, че новия внос, не са го докарали защото е читав. Та не е ли по добре да скочиш за 7к в някоя оттук - можеш да я покараш, да я огледаш, да разбереш нещо за нея. Все неща, които с новия внос са малко трудни. Като отидеш в автокъща тестдрайв-а е с 50 км/ч и без газ, да не говорим, ако скочиш на спирачките -"абе вие Ша купувате ли, или Ша я чупите колата?".
Абсолютно! Винаги съм купувал коли от собственик и никога не съм сгрешил досега. Просто не знам какъв е тоя фетиш към новия внос... И малко в страни от темата, напоследък забелязвам как много хора, които не смогват да поддържат Е46 скачат на седмици Е65 под 10к

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани