Проблем с газов инжекцион

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Проблем с газов инжекцион

Мнение от PIPERKOV » 05 Сеп 2017, 7:37

Здравейте.
Мотора на колата е М54 3000 кубика.газовия компютър е Oscar N OBD.
Проблемът се изразява в това че на високи обороти 5500 + изключва шести цилиндър.чека светва колата забива муцуна и започва да работи като трактор.покзава мисфаяр на 6ти цилиндър.Разменяхме дюзи бобини свещи и винаги изключва шести цилиндър.само на газ го прави тоя номер.на бензин няма такъв проблем.иначе колата си върви нормално и нормално работи.човека който я прави го возих 3 дни с лаптопа всякакви настройки прави и горивото увеличава направо от изпарителя но не се оправя.
Ако някой е патил с подобно нещо нека сподели опит.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от nikolae » 05 Сеп 2017, 11:04

Нали ползвате дълги щуцери ?
Всичко друго, натискай газаджията. На този мотор пък толкова пъти е слагано газ и работи без никакви проблеми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от PIPERKOV » 05 Сеп 2017, 11:48

Не разбирам кой знае колко от газ.какви са тези щуцери и защо трябва да са дълги.какво се получава ако са сложени къси.
Също така цилиндъра изключва на по ниски обороти но с висока скорост.например на магистралата изключи на около 4000 оборота а скороста беше 180 км/ч
Друго което успях да видя е че имаше записана грешка в МАП сензора.има ли вероятност от него да прави този проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от atanasov_aa » 05 Сеп 2017, 19:28

Прочети внимателно мнението на jdl, което е доста важно да се спазва:
viewtopic.php?p=2686156&sid=d07f6418119e3fee96fd026add062400#p2686055
И най-важното:
От газовите инжектори до колектора маркучите трябва да са с ЕДНАКВА дължина

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от PIPERKOV » 07 Сеп 2017, 14:14

В допълнение на проблема се оказва че газовия кимпютър не иска да се свърже по ОБД.иначе е вързан правилно към Обд буксата на колата на 7ми пин което е К линията за комуникация
Ще пробваме с друг газов компютър защото този имам съмнения че е дефектен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от PIPERKOV » 12 Сеп 2017, 16:41

сега газаджийте се обадиха и казаха че са пробвали с друг газов компютър друга марка преокабелили са за него и отново не иска да се върже по ОБД с бензиновия.Къде може да е проблема при положение че като закачиш диагностика на колата всичко си върви кодиране прекодиране ъпдейти всичко.....какво може да пречи за да се осъществи връзката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: МЛАДОСТ

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от sin_fen » 13 Сеп 2017, 13:35

Смени си газаджийте. Кой са тези майстори може ли да споделиш?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от don_gori » 14 Сеп 2017, 8:57

Няма такъв шанс на тази кола комп с OBD да не иска да се върже, или газаджиите не могат да се хванат на правилните кабели или някъде по тяхната система нещо не е наред. Те изобщо карали ли са я колата и да гледат в движение какво се случва с този 6ти цилиндър ? Може маркуча до него да е прекалено дълъг и да пада налягането при по-високо натоварване и от там да го изключва, но 1во си оправи OBD комуникацията там най-добре ще се разбере къде е проблема.
Успех :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от PIPERKOV » 14 Сеп 2017, 16:22

Смених майсторите.Проблема с цилиндъра е точно от падащо налягане и неппдходящ изпарител .скоро ще сменя изпърителя с друг.за сега ми монтираха външен клапан с по голям диаметър на отвора през който минава газта и що годе колата се позакрепи.след като сменя изпърителя мисля че проблема ще изчезне.
Но това защо няма връзка по Обд си остава пълна загадка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от don_gori » 15 Сеп 2017, 9:57

Колега ако изпарителя е бил неподходящ, то още от началото когато си сложил ГИ щяла да го прави този проблем. Все пак какъв изпарител са ти сложили ? може да трябва самите дюзи да се разпробият повече щом налягането пада, то това газаджиите които са го монтирали трябва да знаят.
Иначе за OBD-то ми идва на ума да не са пренаредени кабелите някъде по колата, като я закачате на диагностика с твой преходник ли я четете или става с какъвто и да е :roll: И някога това OBD работело ли е, смисъл ти виждал ли си го да работи или само са ти казали че имаш такова. Другото е да пробвате да се закачите на друга линия - по спомен двойките бяха 7/15 или 6/14 . Трябва добре да се огледа схемата за товя комп със цветовете на кабелите и къде трябва да се хванат. Вече и в софтуера сигурно ще трябва да се настрой коя шина ползваш та да ти хване OBD-то.

Поздрави !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от PIPERKOV » 15 Сеп 2017, 19:51

Да проблема с изключващия цилиндър и не осъществената връзка по ОБД е още от самото поставяне на газовия инжекцион от първия ден.след много опити така и не успяха да отстранят проблемите.смених майсторите и момчето което ми погледна колата беше категоричен че след като се постави подходящия изпарител проблема с изключването на цилиндъра ще се оправи.този който е в момента е италиански който на теория му дават да храни до 300 коня.на него пише Raidue.но момчето каза че практиката показва че повече от 150 коня не може да захрани.Неговата препоръка е да си сложа Zavoli Zeta с външен клапан.
За ОБДто по схемата на газовия компютър го дават да се свърже с K-Line на ОБД буксата.и точно там е вързано на 7пин което е К линията(лично разглобих буксата и проверих).А други линий на моята ОБД букса няма няма окабеляване на 6ти и 14ти пин.като се включи диагностичния софтуеър на газта и дава че постоянно търси връзка по ОБД но се дискънектва .
Иначе за диагностика на колата си се свързва със всякакви кабели програми дори и елм327 си работи.През ОБД букста дори ми се ъпдейтна ЦЦЦ модула с нов софтуеър(и то с най-обикновен кабел K+DCan) за да може да си подкарам мп3 музика и дискове.Според мен ОБД букста си е наред и за това ми е пълна загадка защо газовия компютър неиска да се свърже по ОБД

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook