Проблем със съединител БМВ Е39 530д-РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Единствените два смислени отговора поне до тук според мен са за CDV клапана и заключен, неправилно монтиран притискател или феродов диск 

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
ivoaudi написа:Единствените два смислени отговора поне до тук според мен са за CDV клапана и заключен, неправилно монтиран притискател или феродов диск
CDV-то няма как да причини това....интересно как би могъл да монтира неправилно феродовия диск,а за притискателя трябва да е пълен индианец за да не го заключи...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
-Всъщност CDV-то има как да го направи и то много лесно. Дори има тема точно в нашия форум за този проблем. Прави го точно по същия начин, по който да речем стеснените, надули се спирачни маркучи провокират задържане в спирачните апарати. Принципът на действие с горна-долна помпа на съединителя и спирачна помпа-спирачен апарат не е подобен, а направо идентичен.
-Феродовия диск доколкото разбрах е с главина, която не позволява обръщането му и съм наясно колко е вероятността някой да го направи, но го подхвърлих като идея, защото ми е идвал такъв, уж невъзможен за обръщане. Подлагани бяха чак шайби под притискателя за да се "понадигне", а болтовете бяха заменени с по-дълги. Все пак не познавам човекът, монтирал съединителя и възможностите, а съм се нагледал на всякакви изцепки, предполагам и ти.
-Заключения притискател смятам все пак е достатъчно реална възможност и няма какво да се спори по него.
-Абсолютно и напълно изключвам разни ръбчета по маховика! Феродото заема нужния релеф още първите няколко притривания и си контактува на цялата площ, колкото и много да е износването.
-Феродовия диск как се движи по шлиците, а аксиалния лагер? Това са неща, които е трябвало да бъдат инспектирани от сменящият съединителя.
-Долната помпа, то не че горната не може и тя, но долната е по-честа и вероятна причина.
-Надут спирачен маркуч(ако има такъв) за долната помпа или сгъната от удар или каквото и да е трабичка от привода.
Нещо по привода, кой зне какво, да се огледа внимателно? Счупени, заклинили шарнирни съединения, опиращи където не трябва вилки, лостчета, евентуални преправянки някакви..... Поне аз нищо друго не се сещам и смятам, че не може да се помогне повече отсам монитора.
-Феродовия диск доколкото разбрах е с главина, която не позволява обръщането му и съм наясно колко е вероятността някой да го направи, но го подхвърлих като идея, защото ми е идвал такъв, уж невъзможен за обръщане. Подлагани бяха чак шайби под притискателя за да се "понадигне", а болтовете бяха заменени с по-дълги. Все пак не познавам човекът, монтирал съединителя и възможностите, а съм се нагледал на всякакви изцепки, предполагам и ти.
-Заключения притискател смятам все пак е достатъчно реална възможност и няма какво да се спори по него.
-Абсолютно и напълно изключвам разни ръбчета по маховика! Феродото заема нужния релеф още първите няколко притривания и си контактува на цялата площ, колкото и много да е износването.
-Феродовия диск как се движи по шлиците, а аксиалния лагер? Това са неща, които е трябвало да бъдат инспектирани от сменящият съединителя.
-Долната помпа, то не че горната не може и тя, но долната е по-честа и вероятна причина.
-Надут спирачен маркуч(ако има такъв) за долната помпа или сгъната от удар или каквото и да е трабичка от привода.
Нещо по привода, кой зне какво, да се огледа внимателно? Счупени, заклинили шарнирни съединения, опиращи където не трябва вилки, лостчета, евентуални преправянки някакви..... Поне аз нищо друго не се сещам и смятам, че не може да се помогне повече отсам монитора.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
ivoaudi написа:-Всъщност CDV-то има как да го направи и то много лесно. Дори има тема точно в нашия форум за този проблем. Прави го точно по същия начин, по който да речем стеснените, надули се спирачни маркучи провокират задържане в спирачните апарати. Принципът на действие с горна-долна помпа на съединителя и спирачна помпа-спирачен апарат не е подобен, а направо идентичен.
-Феродовия диск доколкото разбрах е с главина, която не позволява обръщането му и съм наясно колко е вероятността някой да го направи, но го подхвърлих като идея, защото ми е идвал такъв, уж невъзможен за обръщане. Подлагани бяха чак шайби под притискателя за да се "понадигне", а болтовете бяха заменени с по-дълги. Все пак не познавам човекът, монтирал съединителя и възможностите, а съм се нагледал на всякакви изцепки, предполагам и ти.
-Заключения притискател смятам все пак е достатъчно реална възможност и няма какво да се спори по него.
-Абсолютно и напълно изключвам разни ръбчета по маховика! Феродото заема нужния релеф още първите няколко притривания и си контактува на цялата площ, колкото и много да е износването.
-Феродовия диск как се движи по шлиците, а аксиалния лагер? Това са неща, които е трябвало да бъдат инспектирани от сменящият съединителя.
-Долната помпа, то не че горната не може и тя, но долната е по-честа и вероятна причина.
-Надут спирачен маркуч(ако има такъв) за долната помпа или сгъната от удар или каквото и да е трабичка от привода.
Нещо по привода, кой зне какво, да се огледа внимателно? Счупени, заклинили шарнирни съединения, опиращи където не трябва вилки, лостчета, евентуални преправянки някакви..... Поне аз нищо друго не се сещам и смятам, че не може да се помогне повече отсам монитора.
Аз не виждам кво може да се прецака в цдвто...просто е цилиндър с дупка...като редуцир. Факт е в че е бил ок и е превъртял...не виждам как тоя клапан би св запушил или квото и да било....
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Колеги,закарах колата при друг майстор,демонтирал е съединителя и го е монтирал на ново,но проблема си остава,прегледал е помпите-работят.Забелязъл е че феродовия диск контактува на много малка площ с маховика.Утре ще взема някъв уред от негов колега,с който да измери маховика,дали е крив или неравномерно износен.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
а върнал ли е пружините?
и вземи го смени тоз маховик или го челосай
и вземи го смени тоз маховик или го челосай
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
racing_team_vidin написа:а върнал ли е пружините?
и вземи го смени тоз маховик или го челосай
Да върнал ги е,днес ми звънна и ми каза че маховика е перфектен,нямал износване,нямал криво....според него причината е в притискатела.Въпроса е че трябвало да се монтира с някъв специален инструмент,с който той не разполагал и т.н.Защо обаче проблема се появява със стария съединител,и след монтажа на новия остава същия проблем?


- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
niagolov написа:racing_team_vidin написа:а върнал ли е пружините?
и вземи го смени тоз маховик или го челосай
Да върнал ги е,днес ми звънна и ми каза че маховика е перфектен,нямал износване,нямал криво....според него причината е в притискатела.Въпроса е че трябвало да се монтира с някъв специален инструмент,с който той не разполагал и т.н.Защо обаче проблема се появява със стария съединител,и след монтажа на новия остава същия проблем?Едва ли не иска сега да купя още един нов съединител
аха.. говори глупости

гаранция не е върнал пружините
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Масово по старите майстори не знаят как да монтират такива съединители.
Не трябва никакъв инструмент, аз съм го правил на моя кола.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Не трябва никакъв инструмент, аз съм го правил на моя кола.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1641
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Някъде нямаше ли снимки как ставаше монтажа? Да им покаже какво трябва да направят...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Оффф,взел днес някъв инструмент с който се монтирал,и пак буксува много...според него е прецакан и новия притискател,сега ме кара да купувам още един комплект съединител,нямам думи просто...Незнам вече какво да правя,всеки си взема пари за труд,а проблема не е отстранен..
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
niagolov написа:Оффф,взел днес някъв инструмент с който се монтирал,и пак буксува много...според него е прецакан и новия притискател,сега ме кара да купувам още един комплект съединител,нямам думи просто...Незнам вече какво да правя,всеки си взема пари за труд,а проблема не е отстранен..
Рекламирай притискателя там от където си го взел,макар мен лично да ме съмнява,че чисто нов притискател би бил дефектен,но нее невъзможно. Откъде го купи?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
ок, я му кажи, ако му донесеш нов притискател, и пак боксува, ще плати ли и двата комплекта!
и вземи челосай тоя маховик, най накрая, още предния феродов беше на конус
и вземи челосай тоя маховик, най накрая, още предния феродов беше на конус
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
racing_team_vidin написа:ок, я му кажи, ако му донесеш нов притискател, и пак боксува, ще плати ли и двата комплекта!
и вземи челосай тоя маховик, най накрая, още предния феродов беше на конус
Аз съм готов да си купя нов маховик,но той е убеден че е перфектен
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
choio написа:niagolov написа:Оффф,взел днес някъв инструмент с който се монтирал,и пак буксува много...според него е прецакан и новия притискател,сега ме кара да купувам още един комплект съединител,нямам думи просто...Незнам вече какво да правя,всеки си взема пари за труд,а проблема не е отстранен..
Рекламирай притискателя там от където си го взел,макар мен лично да ме съмнява,че чисто нов притискател би бил дефектен,но нее невъзможно. Откъде го купи?
От ELIT CAR
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани