Проблем със съединител БМВ Е39 530д-РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от ivoaudi » 23 Авг 2017, 23:27

Единствените два смислени отговора поне до тук според мен са за CDV клапана и заключен, неправилно монтиран притискател или феродов диск :bchug:
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от choio » 24 Авг 2017, 7:35

ivoaudi написа:Единствените два смислени отговора поне до тук според мен са за CDV клапана и заключен, неправилно монтиран притискател или феродов диск :bchug:


CDV-то няма как да причини това....интересно как би могъл да монтира неправилно феродовия диск,а за притискателя трябва да е пълен индианец за да не го заключи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от ivoaudi » 24 Авг 2017, 15:48

-Всъщност CDV-то има как да го направи и то много лесно. Дори има тема точно в нашия форум за този проблем. Прави го точно по същия начин, по който да речем стеснените, надули се спирачни маркучи провокират задържане в спирачните апарати. Принципът на действие с горна-долна помпа на съединителя и спирачна помпа-спирачен апарат не е подобен, а направо идентичен.
-Феродовия диск доколкото разбрах е с главина, която не позволява обръщането му и съм наясно колко е вероятността някой да го направи, но го подхвърлих като идея, защото ми е идвал такъв, уж невъзможен за обръщане. Подлагани бяха чак шайби под притискателя за да се "понадигне", а болтовете бяха заменени с по-дълги. Все пак не познавам човекът, монтирал съединителя и възможностите, а съм се нагледал на всякакви изцепки, предполагам и ти.
-Заключения притискател смятам все пак е достатъчно реална възможност и няма какво да се спори по него.
-Абсолютно и напълно изключвам разни ръбчета по маховика! Феродото заема нужния релеф още първите няколко притривания и си контактува на цялата площ, колкото и много да е износването.
-Феродовия диск как се движи по шлиците, а аксиалния лагер? Това са неща, които е трябвало да бъдат инспектирани от сменящият съединителя.
-Долната помпа, то не че горната не може и тя, но долната е по-честа и вероятна причина.
-Надут спирачен маркуч(ако има такъв) за долната помпа или сгъната от удар или каквото и да е трабичка от привода.

Нещо по привода, кой зне какво, да се огледа внимателно? Счупени, заклинили шарнирни съединения, опиращи където не трябва вилки, лостчета, евентуални преправянки някакви..... Поне аз нищо друго не се сещам и смятам, че не може да се помогне повече отсам монитора.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от choio » 24 Авг 2017, 17:53

ivoaudi написа:-Всъщност CDV-то има как да го направи и то много лесно. Дори има тема точно в нашия форум за този проблем. Прави го точно по същия начин, по който да речем стеснените, надули се спирачни маркучи провокират задържане в спирачните апарати. Принципът на действие с горна-долна помпа на съединителя и спирачна помпа-спирачен апарат не е подобен, а направо идентичен.
-Феродовия диск доколкото разбрах е с главина, която не позволява обръщането му и съм наясно колко е вероятността някой да го направи, но го подхвърлих като идея, защото ми е идвал такъв, уж невъзможен за обръщане. Подлагани бяха чак шайби под притискателя за да се "понадигне", а болтовете бяха заменени с по-дълги. Все пак не познавам човекът, монтирал съединителя и възможностите, а съм се нагледал на всякакви изцепки, предполагам и ти.
-Заключения притискател смятам все пак е достатъчно реална възможност и няма какво да се спори по него.
-Абсолютно и напълно изключвам разни ръбчета по маховика! Феродото заема нужния релеф още първите няколко притривания и си контактува на цялата площ, колкото и много да е износването.
-Феродовия диск как се движи по шлиците, а аксиалния лагер? Това са неща, които е трябвало да бъдат инспектирани от сменящият съединителя.
-Долната помпа, то не че горната не може и тя, но долната е по-честа и вероятна причина.
-Надут спирачен маркуч(ако има такъв) за долната помпа или сгъната от удар или каквото и да е трабичка от привода.

Нещо по привода, кой зне какво, да се огледа внимателно? Счупени, заклинили шарнирни съединения, опиращи където не трябва вилки, лостчета, евентуални преправянки някакви..... Поне аз нищо друго не се сещам и смятам, че не може да се помогне повече отсам монитора.


Аз не виждам кво може да се прецака в цдвто...просто е цилиндър с дупка...като редуцир. Факт е в че е бил ок и е превъртял...не виждам как тоя клапан би св запушил или квото и да било....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 31 Авг 2017, 19:21

Колеги,закарах колата при друг майстор,демонтирал е съединителя и го е монтирал на ново,но проблема си остава,прегледал е помпите-работят.Забелязъл е че феродовия диск контактува на много малка площ с маховика.Утре ще взема някъв уред от негов колега,с който да измери маховика,дали е крив или неравномерно износен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от racing_team_vidin » 31 Авг 2017, 19:23

а върнал ли е пружините?
и вземи го смени тоз маховик или го челосай

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 01 Сеп 2017, 12:19

racing_team_vidin написа:а върнал ли е пружините?
и вземи го смени тоз маховик или го челосай

Да върнал ги е,днес ми звънна и ми каза че маховика е перфектен,нямал износване,нямал криво....според него причината е в притискатела.Въпроса е че трябвало да се монтира с някъв специален инструмент,с който той не разполагал и т.н.Защо обаче проблема се появява със стария съединител,и след монтажа на новия остава същия проблем? :dunno:Едва ли не иска сега да купя още един нов съединител :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от racing_team_vidin » 01 Сеп 2017, 12:21

niagolov написа:
racing_team_vidin написа:а върнал ли е пружините?
и вземи го смени тоз маховик или го челосай

Да върнал ги е,днес ми звънна и ми каза че маховика е перфектен,нямал износване,нямал криво....според него причината е в притискатела.Въпроса е че трябвало да се монтира с някъв специален инструмент,с който той не разполагал и т.н.Защо обаче проблема се появява със стария съединител,и след монтажа на новия остава същия проблем? :dunno:Едва ли не иска сега да купя още един нов съединител :dunno:

аха.. говори глупости :mhihi:
гаранция не е върнал пружините

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от Ivo_Borisov » 01 Сеп 2017, 12:36

Масово по старите майстори не знаят как да монтират такива съединители.
Не трябва никакъв инструмент, аз съм го правил на моя кола.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1641
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от ildivvy » 01 Сеп 2017, 16:01

Някъде нямаше ли снимки как ставаше монтажа? Да им покаже какво трябва да направят...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 01 Сеп 2017, 16:36

Оффф,взел днес някъв инструмент с който се монтирал,и пак буксува много...според него е прецакан и новия притискател,сега ме кара да купувам още един комплект съединител,нямам думи просто...Незнам вече какво да правя,всеки си взема пари за труд,а проблема не е отстранен..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от choio » 01 Сеп 2017, 17:21

niagolov написа:Оффф,взел днес някъв инструмент с който се монтирал,и пак буксува много...според него е прецакан и новия притискател,сега ме кара да купувам още един комплект съединител,нямам думи просто...Незнам вече какво да правя,всеки си взема пари за труд,а проблема не е отстранен..


Рекламирай притискателя там от където си го взел,макар мен лично да ме съмнява,че чисто нов притискател би бил дефектен,но нее невъзможно. Откъде го купи?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от racing_team_vidin » 01 Сеп 2017, 18:04

ок, я му кажи, ако му донесеш нов притискател, и пак боксува, ще плати ли и двата комплекта!

и вземи челосай тоя маховик, най накрая, още предния феродов беше на конус

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 01 Сеп 2017, 19:13

racing_team_vidin написа:ок, я му кажи, ако му донесеш нов притискател, и пак боксува, ще плати ли и двата комплекта!

и вземи челосай тоя маховик, най накрая, още предния феродов беше на конус

Аз съм готов да си купя нов маховик,но той е убеден че е перфектен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 01 Сеп 2017, 19:15

choio написа:
niagolov написа:Оффф,взел днес някъв инструмент с който се монтирал,и пак буксува много...според него е прецакан и новия притискател,сега ме кара да купувам още един комплект съединител,нямам думи просто...Незнам вече какво да правя,всеки си взема пари за труд,а проблема не е отстранен..


Рекламирай притискателя там от където си го взел,макар мен лично да ме съмнява,че чисто нов притискател би бил дефектен,но нее невъзможно. Откъде го купи?

От ELIT CAR

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook