E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 24 Юли 2017, 14:15

А на този Tial каква му е ролята? Стоковите diverter-и държат до над 20PSI, а има и по-силни афтърмаркет. На мен лично ми се вижда излишно чарджпайп на кола със токови турбини без метанол.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 24 Юли 2017, 16:31

Не е задължително, но е една идея по разтоварено за колата и системата (има алуминиеви и без blow off). То и по-голям интеркулер не трябва на повечето хора, нито голяма генерация ако си под 650 коня, но :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 24 Юли 2017, 17:24

Rainbow написа:но е една идея по разтоварено за колата и системата


Защо е по-разтоварено?

Rainbow написа:То и по-голям интеркулер не трябва на повечето хора, нито голяма генерация ако си под 650 коня, но :mhihi:

На FBO кулера си играе роля. Виждал съм го с очите си на дино. По-голяма генерация от стоковата за мен е пълна загуба на пари (пак в контекста на FBO).

Иначе не поставям под въпрос алуминиевия чарджпайп, а нуждата/ползата от блоу офф. Изключвам, ако се търсят акустични ползи :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 26 Юли 2017, 19:20

ggogoo написа:
Щурми написа:Преди 6 месеца смених маслото, но съм минал едва 1000 километра, а при проверка на нивото на маслото е на около 20% от min до max. Като го наляхме беше на макс. С предишното масло същата работа, светна ми, че трябва да добавя един литър след около 2000 километра.

Колата върви страхотно, само ми казаха, че от ауспусите от време на време има син пушек. Какво да правя?

Ами според мен провери турбините и картерната вентилация... от там нататък става дебело- мотора... С катализатори ли си?? И кога пуши- постоянно или примерно като спираш, ускоряваш?

С катализатори съм, сток е колата, все още. По принцип не пуши, само от време на време като се подаде газ.

Днес огледах за течове и това намерих.


Изображение
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 27 Юли 2017, 11:52

Това ти е сервото, там е нормално да е малко омазано, особено ако обичаш да държиш навит докрай волана :mhihi:

Виж си гарнитурата на маслената конзола, другото ти го е казал колегата - турбините и картерната вентилация (особено турбини преди предаване).

Другите опции са по мотора и там ще е по-дебело :/
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dir2cas » 03 Авг 2017, 10:34

Колеги, гледам яко сте се зарибили с това 335i, очевидно има защо. Прегледах темата, но не видях колега с 335i в комбинация с xdrive. При тия резултати, които постигате, на тая кола май си и трябва 4х4..... e зависи какво се търси де :mhihi:

Има ли някакви особености ако колата е с xdrive (LCI модел, въпреки че май имаше и не-LCI с Xdrive)? Повече проблеми ли създава отколкото ползи? Мене лично ме кефи идеята за Е91 335i LCI с Xdrive, въпреки че се намират доста трудно. За момента си карам 8-мачето, но не се знае в бъдеще каква простотия ще ми мине през главата. :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 04 Авг 2017, 11:29

Между другото с catless downpipes колата влиза 2-3 пъти над нормата за газове :mhihi:

Интересно дали ще затегнат ГТП-тата и да трябва да връщаме стоковите downpipe-и или ще може да се минава (имайки предвид кви дизели има в движение, според мен точно тази кола им е най-малкия проблем ама).

Някой имал ли е грижи с този казус, колеги?

P.S.: За референция Е46 330i, която имах - без катализатори и със софт за евро 2 минаваше теста за газове без грижи :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 04 Авг 2017, 11:33

Rainbow написа:Между другото с catless downpipes колата влиза 2-3 пъти над нормата за газове :mhihi:

Интересно дали ще затегнат ГТП-тата и да трябва да връщаме стоковите downpipe-и или ще може да се минава (имайки предвид кви дизели има в движение, според мен точно тази кола им е най-малкия проблем ама).

Някой имал ли е грижи с този казус, колеги?

P.S.: За референция Е46 330i, която имах - без катализатори и със софт за евро 2 минаваше теста за газове без грижи :)


Интересна информация. За момента не съм имал проблеми, но си пазя катализаторите. Честно казано, очаквах да покрива минимума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 04 Авг 2017, 13:58

И аз очаквах да покрива нормата, интересна информация. Иначе, винаги ще се намери някое ГТП "да се мине", въпросът е да не те спрат някъде на пътя, че нали имаше такива кампании по едно време..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 04 Авг 2017, 16:55

Аз се чудя дали може да се направи карта с която колата да покрива нормите :dunno: не да караш с нея, а да кажем спираш я, активираш я, мерят те, после пак си сменяш от волана и изчезваш :D
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 22.04.2012
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Hannibalbg » 05 Авг 2017, 0:29

ggogoo написа:Аз се чудя дали може да се направи карта с която колата да покрива нормите :dunno: не да караш с нея, а да кажем спираш я, активираш я, мерят те, после пак си сменяш от волана и изчезваш :D



По въпросите със заблуждаващ софтуер трябва да се обърнеш към VW форума. :mhihi: :mhihi:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Top Gun Maverick » 05 Авг 2017, 5:54

dir2cas написа:Колеги, гледам яко сте се зарибили с това 335i, очевидно има защо. Прегледах темата, но не видях колега с 335i в комбинация с xdrive. При тия резултати, които постигате, на тая кола май си и трябва 4х4..... e зависи какво се търси де :mhihi:

Има ли някакви особености ако колата е с xdrive (LCI модел, въпреки че май имаше и не-LCI с Xdrive)? Повече проблеми ли създава отколкото ползи? Мене лично ме кефи идеята за Е91 335i LCI с Xdrive, въпреки че се намират доста трудно. За момента си карам 8-мачето, но не се знае в бъдеще каква простотия ще ми мине през главата. :mrgreen:

Не е оферта. Един познат си взе, сега съжалява. 0-100 е добре, обаче после се усещат доста загуби. По негови думи заради Х-а колата била по-висока, бил изчел доста по чужди форуми за тоя въпрос. Та в завоя я усещал по-нестабилна и такива неща.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от b00st » 08 Авг 2017, 14:14

ggogoo написа:
Щурми написа:...
....


За хидравликата казанчето и при мене е така олято и винаги като проверявам течността седи на макс :D
Много ме дразни, явно изпуска от дупчицата за обезвъздушаване на капачката. Защо от BMW са го направили да става такава кочина там си нямам идея, иначе цялото моторно е красота.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 08 Авг 2017, 17:23

Ако не изпусне малко, при натягане ще стане страшно :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от b00st » 08 Авг 2017, 18:29

Rainbow написа:Ако не изпусне малко, при натягане ще стане страшно :mhihi:

То е ясно :)
При вас има ли един силен звук ако навъртите крайно положение на волана понякога, докато колата се движи? Освен изсъскването направо имам чувството, че е нещо на метал. Прави го само когато стигне волана крайно положение, като се върти да се паркира примерно?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook