E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
А на този Tial каква му е ролята? Стоковите diverter-и държат до над 20PSI, а има и по-силни афтърмаркет. На мен лично ми се вижда излишно чарджпайп на кола със токови турбини без метанол.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не е задължително, но е една идея по разтоварено за колата и системата (има алуминиеви и без blow off). То и по-голям интеркулер не трябва на повечето хора, нито голяма генерация ако си под 650 коня, но 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:но е една идея по разтоварено за колата и системата
Защо е по-разтоварено?
Rainbow написа:То и по-голям интеркулер не трябва на повечето хора, нито голяма генерация ако си под 650 коня, но
На FBO кулера си играе роля. Виждал съм го с очите си на дино. По-голяма генерация от стоковата за мен е пълна загуба на пари (пак в контекста на FBO).
Иначе не поставям под въпрос алуминиевия чарджпайп, а нуждата/ползата от блоу офф. Изключвам, ако се търсят акустични ползи

- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Щурми написа:Преди 6 месеца смених маслото, но съм минал едва 1000 километра, а при проверка на нивото на маслото е на около 20% от min до max. Като го наляхме беше на макс. С предишното масло същата работа, светна ми, че трябва да добавя един литър след около 2000 километра.
Колата върви страхотно, само ми казаха, че от ауспусите от време на време има син пушек. Какво да правя?
Ами според мен провери турбините и картерната вентилация... от там нататък става дебело- мотора... С катализатори ли си?? И кога пуши- постоянно или примерно като спираш, ускоряваш?
С катализатори съм, сток е колата, все още. По принцип не пуши, само от време на време като се подаде газ.
Днес огледах за течове и това намерих.



Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това ти е сервото, там е нормално да е малко омазано, особено ако обичаш да държиш навит докрай волана
Виж си гарнитурата на маслената конзола, другото ти го е казал колегата - турбините и картерната вентилация (особено турбини преди предаване).
Другите опции са по мотора и там ще е по-дебело :/

Виж си гарнитурата на маслената конзола, другото ти го е казал колегата - турбините и картерната вентилация (особено турбини преди предаване).
Другите опции са по мотора и там ще е по-дебело :/

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, гледам яко сте се зарибили с това 335i, очевидно има защо. Прегледах темата, но не видях колега с 335i в комбинация с xdrive. При тия резултати, които постигате, на тая кола май си и трябва 4х4..... e зависи какво се търси де
Има ли някакви особености ако колата е с xdrive (LCI модел, въпреки че май имаше и не-LCI с Xdrive)? Повече проблеми ли създава отколкото ползи? Мене лично ме кефи идеята за Е91 335i LCI с Xdrive, въпреки че се намират доста трудно. За момента си карам 8-мачето, но не се знае в бъдеще каква простотия ще ми мине през главата.

Има ли някакви особености ако колата е с xdrive (LCI модел, въпреки че май имаше и не-LCI с Xdrive)? Повече проблеми ли създава отколкото ползи? Мене лично ме кефи идеята за Е91 335i LCI с Xdrive, въпреки че се намират доста трудно. За момента си карам 8-мачето, но не се знае в бъдеще каква простотия ще ми мине през главата.

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Между другото с catless downpipes колата влиза 2-3 пъти над нормата за газове
Интересно дали ще затегнат ГТП-тата и да трябва да връщаме стоковите downpipe-и или ще може да се минава (имайки предвид кви дизели има в движение, според мен точно тази кола им е най-малкия проблем ама).
Някой имал ли е грижи с този казус, колеги?
P.S.: За референция Е46 330i, която имах - без катализатори и със софт за евро 2 минаваше теста за газове без грижи

Интересно дали ще затегнат ГТП-тата и да трябва да връщаме стоковите downpipe-и или ще може да се минава (имайки предвид кви дизели има в движение, според мен точно тази кола им е най-малкия проблем ама).
Някой имал ли е грижи с този казус, колеги?
P.S.: За референция Е46 330i, която имах - без катализатори и със софт за евро 2 минаваше теста за газове без грижи


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Между другото с catless downpipes колата влиза 2-3 пъти над нормата за газове![]()
Интересно дали ще затегнат ГТП-тата и да трябва да връщаме стоковите downpipe-и или ще може да се минава (имайки предвид кви дизели има в движение, според мен точно тази кола им е най-малкия проблем ама).
Някой имал ли е грижи с този казус, колеги?
P.S.: За референция Е46 330i, която имах - без катализатори и със софт за евро 2 минаваше теста за газове без грижи
Интересна информация. За момента не съм имал проблеми, но си пазя катализаторите. Честно казано, очаквах да покрива минимума.
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
И аз очаквах да покрива нормата, интересна информация. Иначе, винаги ще се намери някое ГТП "да се мине", въпросът е да не те спрат някъде на пътя, че нали имаше такива кампании по едно време..
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз се чудя дали може да се направи карта с която колата да покрива нормите
не да караш с нея, а да кажем спираш я, активираш я, мерят те, после пак си сменяш от волана и изчезваш 


"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Hannibalbg
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 22.04.2012
- Пол: Мъж
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Аз се чудя дали може да се направи карта с която колата да покрива нормитене да караш с нея, а да кажем спираш я, активираш я, мерят те, после пак си сменяш от волана и изчезваш
По въпросите със заблуждаващ софтуер трябва да се обърнеш към VW форума.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dir2cas написа:Колеги, гледам яко сте се зарибили с това 335i, очевидно има защо. Прегледах темата, но не видях колега с 335i в комбинация с xdrive. При тия резултати, които постигате, на тая кола май си и трябва 4х4..... e зависи какво се търси де![]()
Има ли някакви особености ако колата е с xdrive (LCI модел, въпреки че май имаше и не-LCI с Xdrive)? Повече проблеми ли създава отколкото ползи? Мене лично ме кефи идеята за Е91 335i LCI с Xdrive, въпреки че се намират доста трудно. За момента си карам 8-мачето, но не се знае в бъдеще каква простотия ще ми мине през главата.
Не е оферта. Един познат си взе, сега съжалява. 0-100 е добре, обаче после се усещат доста загуби. По негови думи заради Х-а колата била по-висока, бил изчел доста по чужди форуми за тоя въпрос. Та в завоя я усещал по-нестабилна и такива неща.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:....Щурми написа:...
За хидравликата казанчето и при мене е така олято и винаги като проверявам течността седи на макс

Много ме дразни, явно изпуска от дупчицата за обезвъздушаване на капачката. Защо от BMW са го направили да става такава кочина там си нямам идея, иначе цялото моторно е красота.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако не изпусне малко, при натягане ще стане страшно 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Ако не изпусне малко, при натягане ще стане страшно
То е ясно

При вас има ли един силен звук ако навъртите крайно положение на волана понякога, докато колата се движи? Освен изсъскването направо имам чувството, че е нещо на метал. Прави го само когато стигне волана крайно положение, като се върти да се паркира примерно?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани