Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:zaharia написа:Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности
Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно така е! На мен ми искаха 100лв за смяна на термостата в гаражен сервиз. Бях в Дару да си го купя (самия термостат) и реших ей така да попитам, какво ще струва да го сменят. 45-50лв беше смяната + 12% отстъпка от термостата ако се монтира при тях! От тогава за повечето процедури винаги проверявам.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
nero_ написа:Gqbriel написа:zaharia написа:Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности
Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно така е! На мен ми искаха 100лв за смяна на термостата в гаражен сервиз. Бях в Дару да си го купя (самия термостат) и реших ей така да попитам, какво ще струва да го сменят. 45-50лв беше смяната + 12% отстъпка от термостата ако се монтира при тях! От тогава за повечето процедури винаги проверявам.
100 лв за термостат WTF!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:nero_ написа:Gqbriel написа:zaharia написа:Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности
Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно така е! На мен ми искаха 100лв за смяна на термостата в гаражен сервиз. Бях в Дару да си го купя (самия термостат) и реших ей така да попитам, какво ще струва да го сменят. 45-50лв беше смяната + 12% отстъпка от термостата ако се монтира при тях! От тогава за повечето процедури винаги проверявам.
100 лв за термостат WTF!
А на бензин знаеш ли къде е термостата и какво трябва да свалиш,особено като при мен Хdrive...

Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, аз вече реших, че работата ще стане със сваляне на главата, общо взето всички майстори искат 500 за сваляне и слагане и 300+ за ревизия на главата. Хубавото нещо е, че смяната на филтъра на картерните излиза почти без пари, което си е вече и икономия

- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, ксеноните ми вече светат доста слабо и мисля да смена крушките с нови. Знаете ли какви крушки трябва да бъдат? Колата е фейслифт с биксенон и завиващи фарове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
alma359 написа:Здравейте колеги, ксеноните ми вече светат доста слабо и мисля да смена крушките с нови. Знаете ли какви крушки трябва да бъдат? Колата е фейслифт с биксенон и завиващи фарове.
D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:alma359 написа:Здравейте колеги, ксеноните ми вече светат доста слабо и мисля да смена крушките с нови. Знаете ли какви крушки трябва да бъдат? Колата е фейслифт с биксенон и завиващи фарове.
D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.
И аз се бях наплашил така, но след като смених едни китайци с ОСРАМ ОЕМ... О, чудо! Прогледнах като за ксенон..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, днес моторчето на раздатката си изпя последната песен.. Най-вероятно прочутото колело. Прибрах колата на паркинга и сега разглеждам вариантите за ремонт или втора употреба. Въпросът ми е, ако карам така докато намеря моторче или части за ремонт, може ли да стане по-зле? Евентуално да откача буксата на актуатора или някой бушон, за да не се мъчи изобщо да зацепва? Или най-добре да не я карам?
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.
Фаровете са в перфектно състояние но не се вижда през тъмното. Колата е гаражна и е карана само извънградско.
Разгледах сега крушките D1S. Знаеш ли каква цветова температура са оригиналните и каква марка ?
Re: Бързи въпроси и отговори
https://www.real.de/product/311821195/? ... AuJN8P8HAQ
Май това се слага заводско
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Май това се слага заводско
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
alma359 написа:vld написа:D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.
Фаровете са в перфектно състояние но не се вижда през тъмното. Колата е гаражна и е карана само извънградско.
Разгледах сега крушките D1S. Знаеш ли каква цветова температура са оригиналните и каква марка ?
Osram 4300k
Това са най добрите крушки, ако иска да са по силни от фабричните може да си вземеш XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED
https://www.osram.com/osram_com/product ... /index.jsp
По скъпи са и имат малко по малък живот, но си струват.

- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:alma359 написа:vld написа:D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.
Фаровете са в перфектно състояние но не се вижда през тъмното. Колата е гаражна и е карана само извънградско.
Разгледах сега крушките D1S. Знаеш ли каква цветова температура са оригиналните и каква марка ?
Osram 4300k
Това са най добрите крушки, ако иска да са по силни от фабричните може да си вземеш XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED
https://www.osram.com/osram_com/product ... /index.jsp
По скъпи са и имат малко по малък живот, но си струват.
Благодаря колега

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Разгледай сайта на осрам, има информация по какво се познават оригиналните, имат един стикер за онлайн проверка.
Такива крушки само от официален дилър, защото пазара навсякъде по света е залят от ментетата които се продават в алиекспрес за по 10-15$.
Те нестават за нищо.
Такива крушки само от официален дилър, защото пазара навсякъде по света е залят от ментетата които се продават в алиекспрес за по 10-15$.
Те нестават за нищо.

Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Колеги, днес моторчето на раздатката си изпя последната песен.. Най-вероятно прочутото колело. Прибрах колата на паркинга и сега разглеждам вариантите за ремонт или втора употреба. Въпросът ми е, ако карам така докато намеря моторче или части за ремонт, може ли да стане по-зле? Евентуално да откача буксата на актуатора или някой бушон, за да не се мъчи изобщо да зацепва? Или най-добре да не я карам?
Въпрос №2: Тъй като най-вероятно червяка е износен, понеже зъбното колело сега видях че е метално, кажете си мнението за този вариант, понеже аз не намирам друг: eBay
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Разгледай сайта на осрам, има информация по какво се познават оригиналните, имат един стикер за онлайн проверка.
Такива крушки само от официален дилър, защото пазара навсякъде по света е залят от ментетата които се продават в алиекспрес за по 10-15$.
Те нестават за нищо.
Понеже си прав а моя левия свети по слабо си взех 2 свалени от кола на 1 месец ,ма вече 4-5месеца отлежават в шкафа
Ако карах вечер да съм ги сложил вече

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани