Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nero_ » 05 Юли 2017, 11:25

Gqbriel написа:
zaharia написа:
Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности :)

Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им


Sent from my iPhone using Tapatalk


Точно така е! На мен ми искаха 100лв за смяна на термостата в гаражен сервиз. Бях в Дару да си го купя (самия термостат) и реших ей така да попитам, какво ще струва да го сменят. 45-50лв беше смяната + 12% отстъпка от термостата ако се монтира при тях! От тогава за повечето процедури винаги проверявам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 05 Юли 2017, 13:29

nero_ написа:
Gqbriel написа:
zaharia написа:
Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности :)

Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им


Sent from my iPhone using Tapatalk


Точно така е! На мен ми искаха 100лв за смяна на термостата в гаражен сервиз. Бях в Дару да си го купя (самия термостат) и реших ей така да попитам, какво ще струва да го сменят. 45-50лв беше смяната + 12% отстъпка от термостата ако се монтира при тях! От тогава за повечето процедури винаги проверявам.


100 лв за термостат WTF!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 05 Юли 2017, 13:31

Taruno написа:
nero_ написа:
Gqbriel написа:
zaharia написа:
Gqbriel написа:Не те съветва да сваляш колектора сам,но майстора да си приготви дремел,иначе няма да може да го махнете да се смени филтъра.
А за гумичките на клапаните,може и без махане на глава,но е по-пипкаво..иначе е по-сигурно.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря колега, както отиват нещата май ще се сваля и главата щото цените които ми предлагат към момента са близки, но при свалянето ще се свърши и друга полезна работа. Едва ли ще сменям филтъра на картерните газове сам, макар, че като гледам какви са майсторите или пък какви цени ми предлагат, си е направо разумна алтернатива, при условие, че хората са се постарали да направят подробни ръководства и са ги пуснали в мрежата. Не съм си представял, че за смяната на гумчките - само труда ще бъде 500+ лв., но явно това са софийските реалности :)

Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им


Sent from my iPhone using Tapatalk


Точно така е! На мен ми искаха 100лв за смяна на термостата в гаражен сервиз. Бях в Дару да си го купя (самия термостат) и реших ей така да попитам, какво ще струва да го сменят. 45-50лв беше смяната + 12% отстъпка от термостата ако се монтира при тях! От тогава за повечето процедури винаги проверявам.


100 лв за термостат WTF!


А на бензин знаеш ли къде е термостата и какво трябва да свалиш,особено като при мен Хdrive... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 938
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 05 Юли 2017, 13:51

Gqbriel написа:Знаеш ли какво - я се обади в Дару (колкото и странно да звучи) и ги попитай цена за смяна на гумичките,не трянва да ти начислят смяна на филтъра,защото така или иначе ,колектора се сваля.По това,което знам,ако при самия процес на ремонта,може да се смени друга част,която така или иначе ще бъде демонтирана мисля,се плаща само 1 ремонт,който полрива всички останали неща..може да те изненада отговора им
Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря колега, аз вече реших, че работата ще стане със сваляне на главата, общо взето всички майстори искат 500 за сваляне и слагане и 300+ за ревизия на главата. Хубавото нещо е, че смяната на филтъра на картерните излиза почти без пари, което си е вече и икономия :D . Единственото което ме изненада беше реакцията и отношението на майсторите, като им казвах, че си имам вече съм осигурил частите, но това е положението. Добре, че се намериха такива които реагираха адекватно, в случая те и спечелиха. Още веднъж искам да благодаря на всички които откликнаха на проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 05 Юли 2017, 15:15

Здравейте колеги, ксеноните ми вече светат доста слабо и мисля да смена крушките с нови. Знаете ли какви крушки трябва да бъдат? Колата е фейслифт с биксенон и завиващи фарове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 05 Юли 2017, 15:29

alma359 написа:Здравейте колеги, ксеноните ми вече светат доста слабо и мисля да смена крушките с нови. Знаете ли какви крушки трябва да бъдат? Колата е фейслифт с биксенон и завиващи фарове.

D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 05 Юли 2017, 16:03

vld написа:
alma359 написа:Здравейте колеги, ксеноните ми вече светат доста слабо и мисля да смена крушките с нови. Знаете ли какви крушки трябва да бъдат? Колата е фейслифт с биксенон и завиващи фарове.

D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.

И аз се бях наплашил така, но след като смених едни китайци с ОСРАМ ОЕМ... О, чудо! Прогледнах като за ксенон.. :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 05 Юли 2017, 16:22

Колеги, днес моторчето на раздатката си изпя последната песен.. Най-вероятно прочутото колело. Прибрах колата на паркинга и сега разглеждам вариантите за ремонт или втора употреба. Въпросът ми е, ако карам така докато намеря моторче или части за ремонт, може ли да стане по-зле? Евентуално да откача буксата на актуатора или някой бушон, за да не се мъчи изобщо да зацепва? Или най-добре да не я карам?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 05 Юли 2017, 16:24

vld написа:D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.

Фаровете са в перфектно състояние но не се вижда през тъмното. Колата е гаражна и е карана само извънградско.
Разгледах сега крушките D1S. Знаеш ли каква цветова температура са оригиналните и каква марка ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 05 Юли 2017, 16:29

https://www.real.de/product/311821195/? ... AuJN8P8HAQ
Май това се слага заводско


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 05 Юли 2017, 16:30

alma359 написа:
vld написа:D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.

Фаровете са в перфектно състояние но не се вижда през тъмното. Колата е гаражна и е карана само извънградско.
Разгледах сега крушките D1S. Знаеш ли каква цветова температура са оригиналните и каква марка ?

Osram 4300k
Това са най добрите крушки, ако иска да са по силни от фабричните може да си вземеш XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED
https://www.osram.com/osram_com/product ... /index.jsp
По скъпи са и имат малко по малък живот, но си струват.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 05 Юли 2017, 16:37

vld написа:
alma359 написа:
vld написа:D1s са крушките.
Фаровете в какво състояние са, има вероятност да ти е нагорял рефлектора, особенно ако е карана много на къси.
Ако е така, смяна на крушките няма да е от особенна полза, ще се наложи разглобяване и въстановяване на покритието.

Фаровете са в перфектно състояние но не се вижда през тъмното. Колата е гаражна и е карана само извънградско.
Разгледах сега крушките D1S. Знаеш ли каква цветова температура са оригиналните и каква марка ?

Osram 4300k
Това са най добрите крушки, ако иска да са по силни от фабричните може да си вземеш XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED
https://www.osram.com/osram_com/product ... /index.jsp
По скъпи са и имат малко по малък живот, но си струват.

Благодаря колега :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 05 Юли 2017, 16:55

Разгледай сайта на осрам, има информация по какво се познават оригиналните, имат един стикер за онлайн проверка.
Такива крушки само от официален дилър, защото пазара навсякъде по света е залят от ментетата които се продават в алиекспрес за по 10-15$.
Те нестават за нищо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 05 Юли 2017, 16:56

(h)aman написа:Колеги, днес моторчето на раздатката си изпя последната песен.. Най-вероятно прочутото колело. Прибрах колата на паркинга и сега разглеждам вариантите за ремонт или втора употреба. Въпросът ми е, ако карам така докато намеря моторче или части за ремонт, може ли да стане по-зле? Евентуално да откача буксата на актуатора или някой бушон, за да не се мъчи изобщо да зацепва? Или най-добре да не я карам?


Въпрос №2: Тъй като най-вероятно червяка е износен, понеже зъбното колело сега видях че е метално, кажете си мнението за този вариант, понеже аз не намирам друг: eBay

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 05 Юли 2017, 17:01

vld написа:Разгледай сайта на осрам, има информация по какво се познават оригиналните, имат един стикер за онлайн проверка.
Такива крушки само от официален дилър, защото пазара навсякъде по света е залят от ментетата които се продават в алиекспрес за по 10-15$.
Те нестават за нищо.

Понеже си прав а моя левия свети по слабо си взех 2 свалени от кола на 1 месец ,ма вече 4-5месеца отлежават в шкафа
Ако карах вечер да съм ги сложил вече :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook