Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори


Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 7.05.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 335D LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от misho968 » 29 Май 2017, 18:05

Благодарско :bchug: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 30 Май 2017, 23:32

koksimir написа:Колеги, трябва да сменям управлението на вакума към ЕГР-а и имам малка дилема с откриване на правилния номер в real oem. Ситуацията е следната, частта по диаграма на една схема излиза с един номер и една цена, след това на другата схема същата част е вече с друг номер и двойна цена.

Моля за помощ как мога да се ориентирам кое от двете да поръчам.

Номер на частта по 1-вата схема е - 11747810831

Номер на частта по 2рата схема е - 11747796634

Колега аз съм за същата процедура и бях писал тия дена, но май никой не сподели да е имал такъв проблем.. а при мен се оказа доста голям. Колата сякаш няма турбо, прекъсва, сеца(изобщо не може да се кара)и на края ми светна чека на двигателя.. Ходих при майстор който останах с впечатлението че е коректен (колега от форума ме опъти към него поради един друг проблем преди време)
Та с въпросния майстор просто махнаме вакуумното маркуче към егра и колата тръгна на самолет, изчистихме грешките, но си ме предопреди че колата ще влезне в авариен режим,но каза че ще мога да карам така извесно време без да имам никакви проблеми ( след 100тина километра светна чека и явно влезе в тоя режим). Каза също че колата ми ще върви малко повече, но от както светна чека не може да удуши глист :D. И сега голямата драма която ми мъчи мозака е защо ми казва че решението е нов егр или изолирането му???
При теб какви са симптомите та ще сменяш въпросното управление?.. сигурен ли си че то е сдало багажа, издава ли звуци?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2336
За моята кола е това.. на схемата се пада 1. (330д)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Жоро 320и » 31 Май 2017, 11:53

Аз затапих вакума на егр-а на студена кола, преди палене сутрин за да е затворен преди 1000км и нито лампа ми е светвала нито е присецвала!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 31 Май 2017, 13:08

Жоро 320и написа:Аз затапих вакума на егр-а на студена кола, преди палене сутрин за да е затворен преди 1000км и нито лампа ми е светвала нито е присецвала!

Няма да се косиш. Или скоро ще светне, или някой преди теб си е написал домашното и отдавна е бил софтуерно изключен.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 31.05.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от galinpantata » 31 Май 2017, 13:15

можете ли да помогнете имам BMW E46 330д 184.к 2001.г запалва само на бутане на стартер не иска върти до като падне акумолатора а на бутане пали на 2.метра

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Жоро 320и » 31 Май 2017, 15:35

dextuar написа:
Жоро 320и написа:Аз затапих вакума на егр-а на студена кола, преди палене сутрин за да е затворен преди 1000км и нито лампа ми е светвала нито е присецвала!

Няма да се косиш. Или скоро ще светне, или някой преди теб си е написал домашното и отдавна е бил софтуерно изключен.

Надявам се да е бил изключен, но от както го откачих спря да придърпва.... освен това показвашена диагностика, че е отворен и на колко %, така че май ми остава да чакам да светне :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 938
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 31 Май 2017, 19:11

Колеги нормално ли е накладките на задните колелета да не покриват - да не се трият по целия видим радуис на спирачния диск? При мен откъм централната част остава да кажем едно поне 2-3 см от диска в която не се трие накладката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 31 Май 2017, 21:19

Plamenv написа:
koksimir написа:Колеги, трябва да сменям управлението на вакума към ЕГР-а и имам малка дилема с откриване на правилния номер в real oem. Ситуацията е следната, частта по диаграма на една схема излиза с един номер и една цена, след това на другата схема същата част е вече с друг номер и двойна цена.

Моля за помощ как мога да се ориентирам кое от двете да поръчам.

Номер на частта по 1-вата схема е - 11747810831

Номер на частта по 2рата схема е - 11747796634

Колега аз съм за същата процедура и бях писал тия дена, но май никой не сподели да е имал такъв проблем.. а при мен се оказа доста голям. Колата сякаш няма турбо, прекъсва, сеца(изобщо не може да се кара)и на края ми светна чека на двигателя.. Ходих при майстор който останах с впечатлението че е коректен (колега от форума ме опъти към него поради един друг проблем преди време)
Та с въпросния майстор просто махнаме вакуумното маркуче към егра и колата тръгна на самолет, изчистихме грешките, но си ме предопреди че колата ще влезне в авариен режим,но каза че ще мога да карам така извесно време без да имам никакви проблеми ( след 100тина километра светна чека и явно влезе в тоя режим). Каза също че колата ми ще върви малко повече, но от както светна чека не може да удуши глист :D. И сега голямата драма която ми мъчи мозака е защо ми казва че решението е нов егр или изолирането му???
При теб какви са симптомите та ще сменяш въпросното управление?.. сигурен ли си че то е сдало багажа, издава ли звуци?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2336
За моята кола е това.. на схемата се пада 1. (330д)

Ако нямаш ДПФ, го изключи софтуерно. Край на драмите.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 01 Юни 2017, 0:13

Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 01 Юни 2017, 6:07

Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.

Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 01 Юни 2017, 7:30

vvasilev1 написа:
Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.

Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Историята помни бая случаи тия ламарини да не изкарат дълго. Трябва си тапа, която се слага на самия колектор иначе може да кажеш "чао" на охладителя :mhihi:

Нещо такова

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 01 Юни 2017, 8:28

vvasilev1 написа:
Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.

Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


С двете ръце потвърждавам, че при неработещо управление на ЕГР-а точно това се случва. С малкото изключение, че ако караш редовно колата на дълги пътувания от 500км нагоре няма да забележиш проблема, при мен при такива пътувания регенерация си тръгва и върви, обаче в града се запушва и на къси пътувания не може да регенерира.

Към колега с проблема

Имам сходни на твоите симптоми като цяло но не бих казал, че са толкова сериозни като при теб - при мен не се усеща толкова еластична при ускорение, защото малко след 3000 оборота реже мощността. Днес или утре ще сменям и управлението на ЕГР и ще мога да напиша повече (преди това смених и самия ЕГР клапан)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 12.01.2017
Кара: 330d
Мечтае да кара: GLS63

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от funkagenda » 01 Юни 2017, 9:12

Колеги, бизнес радиото може ли да се кодира да чете мп3?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 01 Юни 2017, 9:31

koksimir написа:
vvasilev1 написа:
Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.

Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


С двете ръце потвърждавам, че при неработещо управление на ЕГР-а точно това се случва. С малкото изключение, че ако караш редовно колата на дълги пътувания от 500км нагоре няма да забележиш проблема, при мен при такива пътувания регенерация си тръгва и върви, обаче в града се запушва и на къси пътувания не може да регенерира.

Към колега с проблема

Имам сходни на твоите симптоми като цяло но не бих казал, че са толкова сериозни като при теб - при мен не се усеща толкова еластична при ускорение, защото малко след 3000 оборота реже мощността. Днес или утре ще сменям и управлението на ЕГР и ще мога да напиша повече (преди това смених и самия ЕГР клапан)

Ако под управление имаш предвид оная машинка къде контролира вакуума сподели, ще ми е от полза.
И при мен от известно време преди да стане това ми се струваше че колата няма същата тяга като преди.
Ето това се чуваше доста дълго време до скоро и след като започнаха проблемите вече беше спряло.
https://youtu.be/3ng7sbf40KI

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 01 Юни 2017, 10:10

Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.

Компютрите не разбираха за такива неща преди 20 години.Аз лично, не бих ходил при майстори, които са останали в миналото.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook