Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:Колеги, трябва да сменям управлението на вакума към ЕГР-а и имам малка дилема с откриване на правилния номер в real oem. Ситуацията е следната, частта по диаграма на една схема излиза с един номер и една цена, след това на другата схема същата част е вече с друг номер и двойна цена.
Моля за помощ как мога да се ориентирам кое от двете да поръчам.
Номер на частта по 1-вата схема е - 11747810831
Номер на частта по 2рата схема е - 11747796634
Колега аз съм за същата процедура и бях писал тия дена, но май никой не сподели да е имал такъв проблем.. а при мен се оказа доста голям. Колата сякаш няма турбо, прекъсва, сеца(изобщо не може да се кара)и на края ми светна чека на двигателя.. Ходих при майстор който останах с впечатлението че е коректен (колега от форума ме опъти към него поради един друг проблем преди време)
Та с въпросния майстор просто махнаме вакуумното маркуче към егра и колата тръгна на самолет, изчистихме грешките, но си ме предопреди че колата ще влезне в авариен режим,но каза че ще мога да карам така извесно време без да имам никакви проблеми ( след 100тина километра светна чека и явно влезе в тоя режим). Каза също че колата ми ще върви малко повече, но от както светна чека не може да удуши глист

При теб какви са симптомите та ще сменяш въпросното управление?.. сигурен ли си че то е сдало багажа, издава ли звуци?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2336
За моята кола е това.. на схемата се пада 1. (330д)
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз затапих вакума на егр-а на студена кола, преди палене сутрин за да е затворен преди 1000км и нито лампа ми е светвала нито е присецвала!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Жоро 320и написа:Аз затапих вакума на егр-а на студена кола, преди палене сутрин за да е затворен преди 1000км и нито лампа ми е светвала нито е присецвала!
Няма да се косиш. Или скоро ще светне, или някой преди теб си е написал домашното и отдавна е бил софтуерно изключен.
- galinpantata
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 31.05.2017
Re: Бързи въпроси и отговори
можете ли да помогнете имам BMW E46 330д 184.к 2001.г запалва само на бутане на стартер не иска върти до като падне акумолатора а на бутане пали на 2.метра
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Жоро 320и написа:Аз затапих вакума на егр-а на студена кола, преди палене сутрин за да е затворен преди 1000км и нито лампа ми е светвала нито е присецвала!
Няма да се косиш. Или скоро ще светне, или някой преди теб си е написал домашното и отдавна е бил софтуерно изключен.
Надявам се да е бил изключен, но от както го откачих спря да придърпва.... освен това показвашена диагностика, че е отворен и на колко %, така че май ми остава да чакам да светне

Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги нормално ли е накладките на задните колелета да не покриват - да не се трият по целия видим радуис на спирачния диск? При мен откъм централната част остава да кажем едно поне 2-3 см от диска в която не се трие накладката.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:koksimir написа:Колеги, трябва да сменям управлението на вакума към ЕГР-а и имам малка дилема с откриване на правилния номер в real oem. Ситуацията е следната, частта по диаграма на една схема излиза с един номер и една цена, след това на другата схема същата част е вече с друг номер и двойна цена.
Моля за помощ как мога да се ориентирам кое от двете да поръчам.
Номер на частта по 1-вата схема е - 11747810831
Номер на частта по 2рата схема е - 11747796634
Колега аз съм за същата процедура и бях писал тия дена, но май никой не сподели да е имал такъв проблем.. а при мен се оказа доста голям. Колата сякаш няма турбо, прекъсва, сеца(изобщо не може да се кара)и на края ми светна чека на двигателя.. Ходих при майстор който останах с впечатлението че е коректен (колега от форума ме опъти към него поради един друг проблем преди време)
Та с въпросния майстор просто махнаме вакуумното маркуче към егра и колата тръгна на самолет, изчистихме грешките, но си ме предопреди че колата ще влезне в авариен режим,но каза че ще мога да карам така извесно време без да имам никакви проблеми ( след 100тина километра светна чека и явно влезе в тоя режим). Каза също че колата ми ще върви малко повече, но от както светна чека не може да удуши глист. И сега голямата драма която ми мъчи мозака е защо ми казва че решението е нов егр или изолирането му???
При теб какви са симптомите та ще сменяш въпросното управление?.. сигурен ли си че то е сдало багажа, издава ли звуци?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2336
За моята кола е това.. на схемата се пада 1. (330д)
Ако нямаш ДПФ, го изключи софтуерно. Край на драмите.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.
Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.
Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Историята помни бая случаи тия ламарини да не изкарат дълго. Трябва си тапа, която се слага на самия колектор иначе може да кажеш "чао" на охладителя

Нещо такова
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.
Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
С двете ръце потвърждавам, че при неработещо управление на ЕГР-а точно това се случва. С малкото изключение, че ако караш редовно колата на дълги пътувания от 500км нагоре няма да забележиш проблема, при мен при такива пътувания регенерация си тръгва и върви, обаче в града се запушва и на къси пътувания не може да регенерира.
Към колега с проблема
Имам сходни на твоите симптоми като цяло но не бих казал, че са толкова сериозни като при теб - при мен не се усеща толкова еластична при ускорение, защото малко след 3000 оборота реже мощността. Днес или утре ще сменям и управлението на ЕГР и ще мога да напиша повече (преди това смених и самия ЕГР клапан)
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, бизнес радиото може ли да се кодира да чете мп3?
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:vvasilev1 написа:Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.
Ха ха, компютъра нямало да разбере? Сега сериозно. Знам, че ако автомобила има дпф и изкючиш ЕГР има вероятност да запушиш ДПФа. Инак ако нямаше дпф, след операция та с ламарината ти остава само софт изключване на ЕГР.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
С двете ръце потвърждавам, че при неработещо управление на ЕГР-а точно това се случва. С малкото изключение, че ако караш редовно колата на дълги пътувания от 500км нагоре няма да забележиш проблема, при мен при такива пътувания регенерация си тръгва и върви, обаче в града се запушва и на къси пътувания не може да регенерира.
Към колега с проблема
Имам сходни на твоите симптоми като цяло но не бих казал, че са толкова сериозни като при теб - при мен не се усеща толкова еластична при ускорение, защото малко след 3000 оборота реже мощността. Днес или утре ще сменям и управлението на ЕГР и ще мога да напиша повече (преди това смених и самия ЕГР клапан)
Ако под управление имаш предвид оная машинка къде контролира вакуума сподели, ще ми е от полза.
И при мен от известно време преди да стане това ми се струваше че колата няма същата тяга като преди.
Ето това се чуваше доста дълго време до скоро и след като започнаха проблемите вече беше спряло.
https://youtu.be/3ng7sbf40KI
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Имам дпф. Днеска ходих при друг майстор и ми сложи ламаринка с точния размер като на тръбичката на егр охладителя.. демек го затапи да не стигат изобщо газове до самия егр и му вкара маркучето да си се движи както иска.. каза че ако сичко е наред компютъра няма да разбере за затапката.. Изтрихме грешките.. угасихме чека, покарах малко и пак светна. Колата пак не си вървеше като хората.. много скопена, но работеше нормално. Сега вече мисля да заложа на софтуерно изолиране.
Според вас компютъра може ли да не разбере за затапката? Имам и едни малки съмнения от към дебитомер, но имаше нормални стойности като на работещ.
Компютрите не разбираха за такива неща преди 20 години.Аз лично, не бих ходил при майстори, които са останали в миналото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани