ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Сваляш задната облегалка, пластмасовите кори от двете страни и накрая цялата задна кора. Отвиваш болтовете които държат "макарата" на колана и го вадиш. Самия механизъм понякога се поврежда при рязко дърпане. Като го свалиш и огледаш ще видиш къде е проблема, правил съм го преди 3-4 години и по спомен проблема беше в едно "топче" което блокира колана.
Преди малко го извадих,видимо всичко е наред но сякаш нещо липсва.
Колана си излиза свободно,но не се връща,самата ролка на която се навива е свободна,а би трябвало да стои по някакво напрежение за да се връща обратно.
Явно ще купувам друг колан.



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги да питам за скорости гетраг 220, лесно ли се сменя лагера на опашката или направо други скорости да бодвам..Че само потропва на ниски обороти на мотора,особено като е загряла колата..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Гетраг 260 с какво гумено каре е,малко или голямо..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Гетраг 260 с какво гумено каре е,малко или голямо..
малко, същото като на 220.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Привет, дайте акъл моля ви се защо М43Б18 започва да пали бавно и трудно студен (стартера върти юнашки, но пали чак след 4-5 секунди), както и да придърпва когато резервоара е под 1/4, а като е над 1/4 пали веднага и не придърпва? 

- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Tristaiosemnaiseis написа:Привет, дайте акъл моля ви се защо М43Б18 започва да пали бавно и трудно студен (стартера върти юнашки, но пали чак след 4-5 секунди), както и да придърпва когато резервоара е под 1/4, а като е над 1/4 пали веднага и не придърпва?
Същия проблем, при мен зависеше и от наклона ако е под половината резервоар и е наклонена на дясно, понякога и не палеше.
А във движение прекъсваше, друга марка беше автомобила, но беше горивна помпа след около година се предаде смених я и се спря с тоя проблем.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:vladi_a_i написа:Гетраг 260 с какво гумено каре е,малко или голямо..
малко, същото като на 220.
Сега кажи имат ли разлика и трябва ли да магера нещо или директно монтирам,да знам дали да търся 260ки

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте! Питанка, има ли колега с датчик колянов вал Майле на двигател М52, отзиви и живот на датчика, дали изобщо сработва, че има едно особено мнение към неоригиналните датчици. VDO-то ми изкара само 6 години, но като сравня отзиви в нета, излиза че съм късметлия, други колеги са ги сменяли на няколко месеца. А за Майле четох статии, че за някои автомобили са произвели датчици с по-добра температуроустойчивост, предвид натоварените режими на работа, главно откъм нагряване.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не знам вече въобразявам ли си не си ли, но ис-а (М44) върви доста повече студен и като стигне оптимална температура не върви така? До 4к 4 и малко е окей и после се очаква като всеки атмосферен мотор да дърпа все повече, но не точно обратното се получава
Едно като тъпчене ръмжи, но не дърпа особено. Стига си до прекъсвач, но просто ми се струва доста мудна.
Последната диагностика имаше грешка за ламбда, изтрихме я чакахме да изстине палихме я студена и не я записа, загря пак не я записа. Колата се кара главно на газ, но май проблема го има и на двете горива, като на газ е по - изразено.
Диса - НЯМА, сменен е датчик разпределителен вал преди година други грешки на диагностиката нямаше.
Дайте идей, чистен е стъпковия мотор, сменен е клапан картерни газове друго, което да съм правил по мотора скоро не се сещам.



Последната диагностика имаше грешка за ламбда, изтрихме я чакахме да изстине палихме я студена и не я записа, загря пак не я записа. Колата се кара главно на газ, но май проблема го има и на двете горива, като на газ е по - изразено.
Диса - НЯМА, сменен е датчик разпределителен вал преди година други грешки на диагностиката нямаше.
Дайте идей, чистен е стъпковия мотор, сменен е клапан картерни газове друго, което да съм правил по мотора скоро не се сещам.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, някой знае ли от е36 купе стават ли предните калници, бронята или заден спойлер за багажник на е36 компакт? Благодаря предварително! 

- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
nedko951 написа:Здравейте, някой знае ли от е36 купе стават ли предните калници, бронята или заден спойлер за багажник на е36 компакт? Благодаря предварително!
калниците са различни на купе и компакт.
Спойлера - ако е лип спойлерче, най-вероятно ще стане. Ако е от ония GT крила - няма къде да го закачиш.
Предната броня е еднаква на купе, седан, комби и компакт.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Имам проблем с таблото/километража и вече 2-ра седмица се мъча да го разгадая.
В движение всички стрелки пропадат, дисплея изгасва и не отчита изминато разстояние. Прави го произволно, няма значение равно, неравно и т.н. След известно време стрелките тръгват, лампите светват все едно съм дал на 2ри контакт и всичко си е наред. Забелязах, че когато го направи, подсветката на борд компа светва 2-но по силно
-Пробвах с друго табло, проверено и работещо - същата работа.
-Проверих къде що видях маса по купето. Смених кабела маса, който е м/у предния капак и купето (беше зеленясал и прокъсан) проверих масите от двете страни на задната облегалка. Масите на колонката под волана; снопа с кабели на багажника (комби); прегледах буксите на самото табло, пръснах ги с контактен спрей; клемата на акумулатора е стегната
- според борд. компа - алтернатора зарежда с 13.6-14.02 волта с пуснато парно, фарове и музика.
Приемам предложения за решение, че моите вече се изчерпаха.
В движение всички стрелки пропадат, дисплея изгасва и не отчита изминато разстояние. Прави го произволно, няма значение равно, неравно и т.н. След известно време стрелките тръгват, лампите светват все едно съм дал на 2ри контакт и всичко си е наред. Забелязах, че когато го направи, подсветката на борд компа светва 2-но по силно

-Пробвах с друго табло, проверено и работещо - същата работа.
-Проверих къде що видях маса по купето. Смених кабела маса, който е м/у предния капак и купето (беше зеленясал и прокъсан) проверих масите от двете страни на задната облегалка. Масите на колонката под волана; снопа с кабели на багажника (комби); прегледах буксите на самото табло, пръснах ги с контактен спрей; клемата на акумулатора е стегната

- според борд. компа - алтернатора зарежда с 13.6-14.02 волта с пуснато парно, фарове и музика.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
провери ли кабела на багажника, разрежи изолацията и виж кабеките вътре.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nukem написа:провери ли кабела на багажника, разрежи изолацията и виж кабеките вътре.
Гледах го, до колкото се вижда кабелите са си ок. На пустото комби нямат мърдане кабелите или поне на моята са доста стегнати. Имат и гофрирана изолация отгоре, за да стане още по приятно

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги доста е вероятно да ми се наложи да купя радиатор за моята количка (текна водния от пробката долу). Колата е в сервиз, предупредиха ме да мисля за нов.
Има ли смисъл да вземам 325тдс спецификация радиатор? Колата е с клима, следователно с големия (за бензините) вариант на радиатор.
Също така хора на които имам доверие ми споделиха, че ако не е БМВ радиатора, дори да е Behr или Нисенс или какъвто и да е, пак питата не е като ОЕМ-а.
Та общо взето питам да се ръсна за нов оем 325тдс радиатор ли, за големия бензинов ли? Че разликата не е малка в цената, с афтърмаркет още повече. Толкова ли е голяма разликата в ефективността на тдс vs бензинови радиатор?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Има ли смисъл да вземам 325тдс спецификация радиатор? Колата е с клима, следователно с големия (за бензините) вариант на радиатор.
Също така хора на които имам доверие ми споделиха, че ако не е БМВ радиатора, дори да е Behr или Нисенс или какъвто и да е, пак питата не е като ОЕМ-а.
Та общо взето питам да се ръсна за нов оем 325тдс радиатор ли, за големия бензинов ли? Че разликата не е малка в цената, с афтърмаркет още повече. Толкова ли е голяма разликата в ефективността на тдс vs бензинови радиатор?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани