ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 10 Май 2017, 13:33

raptorxbg написа:Сваляш задната облегалка, пластмасовите кори от двете страни и накрая цялата задна кора. Отвиваш болтовете които държат "макарата" на колана и го вадиш. Самия механизъм понякога се поврежда при рязко дърпане. Като го свалиш и огледаш ще видиш къде е проблема, правил съм го преди 3-4 години и по спомен проблема беше в едно "топче" което блокира колана.

Преди малко го извадих,видимо всичко е наред но сякаш нещо липсва.
Колана си излиза свободно,но не се връща,самата ролка на която се навива е свободна,а би трябвало да стои по някакво напрежение за да се връща обратно.
Явно ще купувам друг колан.
:driving: :dunno: :driving:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 11 Май 2017, 20:18

Колеги да питам за скорости гетраг 220, лесно ли се сменя лагера на опашката или направо други скорости да бодвам..Че само потропва на ниски обороти на мотора,особено като е загряла колата..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 13 Май 2017, 8:14

Гетраг 260 с какво гумено каре е,малко или голямо..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 13 Май 2017, 8:15

vladi_a_i написа:Гетраг 260 с какво гумено каре е,малко или голямо..

малко, същото като на 220.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 13 Май 2017, 9:29

Привет, дайте акъл моля ви се защо М43Б18 започва да пали бавно и трудно студен (стартера върти юнашки, но пали чак след 4-5 секунди), както и да придърпва когато резервоара е под 1/4, а като е над 1/4 пали веднага и не придърпва? :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Mpower94 » 13 Май 2017, 11:40

Tristaiosemnaiseis написа:Привет, дайте акъл моля ви се защо М43Б18 започва да пали бавно и трудно студен (стартера върти юнашки, но пали чак след 4-5 секунди), както и да придърпва когато резервоара е под 1/4, а като е над 1/4 пали веднага и не придърпва? :dunno:

Същия проблем, при мен зависеше и от наклона ако е под половината резервоар и е наклонена на дясно, понякога и не палеше.
А във движение прекъсваше, друга марка беше автомобила, но беше горивна помпа след около година се предаде смених я и се спря с тоя проблем.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 13 Май 2017, 15:56

ogata написа:
vladi_a_i написа:Гетраг 260 с какво гумено каре е,малко или голямо..

малко, същото като на 220.

Сега кажи имат ли разлика и трябва ли да магера нещо или директно монтирам,да знам дали да търся 260ки :bowdown:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 14 Май 2017, 9:09

Здравейте! Питанка, има ли колега с датчик колянов вал Майле на двигател М52, отзиви и живот на датчика, дали изобщо сработва, че има едно особено мнение към неоригиналните датчици. VDO-то ми изкара само 6 години, но като сравня отзиви в нета, излиза че съм късметлия, други колеги са ги сменяли на няколко месеца. А за Майле четох статии, че за някои автомобили са произвели датчици с по-добра температуроустойчивост, предвид натоварените режими на работа, главно откъм нагряване.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 14 Май 2017, 19:06

Не знам вече въобразявам ли си не си ли, но ис-а (М44) върви доста повече студен и като стигне оптимална температура не върви така? До 4к 4 и малко е окей и после се очаква като всеки атмосферен мотор да дърпа все повече, но не точно обратното се получава :shock: :kuku: Едно като тъпчене ръмжи, но не дърпа особено. Стига си до прекъсвач, но просто ми се струва доста мудна.

Последната диагностика имаше грешка за ламбда, изтрихме я чакахме да изстине палихме я студена и не я записа, загря пак не я записа. Колата се кара главно на газ, но май проблема го има и на двете горива, като на газ е по - изразено.

Диса - НЯМА, сменен е датчик разпределителен вал преди година други грешки на диагностиката нямаше.
Дайте идей, чистен е стъпковия мотор, сменен е клапан картерни газове друго, което да съм правил по мотора скоро не се сещам.

:dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.05.2016
Пол: Мъж
Кара: е36 compact 1.8is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от nedko951 » 14 Май 2017, 20:57

Здравейте, някой знае ли от е36 купе стават ли предните калници, бронята или заден спойлер за багажник на е36 компакт? Благодаря предварително! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от georgivar » 15 Май 2017, 9:54

nedko951 написа:Здравейте, някой знае ли от е36 купе стават ли предните калници, бронята или заден спойлер за багажник на е36 компакт? Благодаря предварително! :bchug:


калниците са различни на купе и компакт.

Спойлера - ако е лип спойлерче, най-вероятно ще стане. Ако е от ония GT крила - няма къде да го закачиш.

Предната броня е еднаква на купе, седан, комби и компакт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 17 Май 2017, 11:43

Имам проблем с таблото/километража и вече 2-ра седмица се мъча да го разгадая.
В движение всички стрелки пропадат, дисплея изгасва и не отчита изминато разстояние. Прави го произволно, няма значение равно, неравно и т.н. След известно време стрелките тръгват, лампите светват все едно съм дал на 2ри контакт и всичко си е наред. Забелязах, че когато го направи, подсветката на борд компа светва 2-но по силно :dummy:

-Пробвах с друго табло, проверено и работещо - същата работа.
-Проверих къде що видях маса по купето. Смених кабела маса, който е м/у предния капак и купето (беше зеленясал и прокъсан) проверих масите от двете страни на задната облегалка. Масите на колонката под волана; снопа с кабели на багажника (комби); прегледах буксите на самото табло, пръснах ги с контактен спрей; клемата на акумулатора е стегната :mhihi:
- според борд. компа - алтернатора зарежда с 13.6-14.02 волта с пуснато парно, фарове и музика.

:dunno: Приемам предложения за решение, че моите вече се изчерпаха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nukem » 17 Май 2017, 11:48

провери ли кабела на багажника, разрежи изолацията и виж кабеките вътре.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 17 Май 2017, 12:07

Nukem написа:провери ли кабела на багажника, разрежи изолацията и виж кабеките вътре.

Гледах го, до колкото се вижда кабелите са си ок. На пустото комби нямат мърдане кабелите или поне на моята са доста стегнати. Имат и гофрирана изолация отгоре, за да стане още по приятно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 18 Май 2017, 22:32

Колеги доста е вероятно да ми се наложи да купя радиатор за моята количка (текна водния от пробката долу). Колата е в сервиз, предупредиха ме да мисля за нов.

Има ли смисъл да вземам 325тдс спецификация радиатор? Колата е с клима, следователно с големия (за бензините) вариант на радиатор.

Също така хора на които имам доверие ми споделиха, че ако не е БМВ радиатора, дори да е Behr или Нисенс или какъвто и да е, пак питата не е като ОЕМ-а.

Та общо взето питам да се ръсна за нов оем 325тдс радиатор ли, за големия бензинов ли? Че разликата не е малка в цената, с афтърмаркет още повече. Толкова ли е голяма разликата в ефективността на тдс vs бензинови радиатор?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook