Разлика при серво Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Разлика при серво Е39

Мнение от ares2 » 09 Май 2015, 11:30

Колеги на какъв принцип са слагани тези различни серво системи на Е39? Има ли разлики в налягането на помпите? или просто са си два модела?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525dA
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от audi_rulzzz » 09 Май 2015, 12:15

Аз не виждам разлика.Просто на едната снимка на сервото има закачена спирачна помпа и казанче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от ares2 » 09 Май 2015, 12:57

едното е двойно серво, а другото е нормалното като на повечето модели БМВ
искам да разбера защо е слагано двойното и дали то е някакво по силно или специално, с по различна по сила помпа или не
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от nightdriver » 09 Май 2015, 14:12

Двойното мисля , че го слагат при автоматите (много повече използваме спирачката)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от ares2 » 09 Май 2015, 14:34

това си мислех и аз дали е само на автоматите двойното.. :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от nightdriver » 09 Май 2015, 15:13

ares2 написа:това си мислех и аз дали е само на автоматите двойното.. :dunno:


ами ще трябва да изчакаме включване на колеги с ръчки , за да видим дали са с единично серво и да видим дали има някаква закономерност или просто след определена дата минават всички на двойно ? Иначе захвата към спирачния педал при двойното и единичното серво е различен , ако имаш намерение да правиш някаква смяна ще трябва модификация...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от ares2 » 09 Май 2015, 17:03

модификацията е по големи дискове и се чудя дали и помпата и сервото трябва да са други. ако не са всичко е ок :)
преди години си сложих такова двойно серво на Е30 при едни суап.. но тогава го взех от М5 май
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от kalingk » 09 Май 2015, 18:54

Не ти трябва друго серво или помпа от 296 на 324мм дискове.Вече,ако слагаш тези от м5 може да помислиш и за серво и помпа от такова.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от ares2 » 10 Май 2015, 0:55

ок. мерси колега. това беше нужно да разбера
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 21.05.2011
Местоположение: г.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 520 TU 1999г.
Мечтае да кара: BMW М 5

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от E39 Rider » 13 Май 2015, 16:20

слага се на автоматите и на двигатели над 2000хл.к с двойното серво спирачките са доста по добри. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от ares2 » 13 Май 2015, 17:44

ок. а какво не идва на мястото си ? как мога да си сложа такова серво на кола с единично?
когато монтирах на Е30 помня че развих вилката и навих друга, която се законтря в една фиксираща гайка..
просто е нещо като реглаж спрямо позицията на спорачката..
какви са ви наблюденията?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от georgi_1986 » 05 Май 2017, 19:57

Какво е нужно за смяна на "единично" с "двойно" серво? Педалите сменят ли се или нещо по-специфично?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от ozBMW » 05 Май 2017, 20:25

Не е много по темата,ама вярно ли че при автоматиците като набиеш спирачки автомата продължава да си те бута напред (може би за това са с двойно серво) ?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.01.2016
Пол: Мъж

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от yanev1988 » 06 Май 2017, 1:17

АЗ се избутвам сам , мога да ги запаля само на мокро или нагоре по баира :) колата ми е 530 и м спорт джанти м паралел :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Разлика при серво Е39

Мнение от gentata » 08 Май 2017, 17:39

ozBMW написа:.... вярно ли че при автоматиците като набиеш спирачки автомата продължава да си те бута напред (може би за това са с двойно серво) ?

Не е вярно, най-много да върне предавка назад. Просто при автоматичците много рядко се ползва "моторната" спирачка и се разчита повече на спирачната система.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook