Разлика при серво Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Разлика при серво Е39
Колеги на какъв принцип са слагани тези различни серво системи на Е39? Има ли разлики в налягането на помпите? или просто са си два модела?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Разлика при серво Е39
Аз не виждам разлика.Просто на едната снимка на сервото има закачена спирачна помпа и казанче.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлика при серво Е39
едното е двойно серво, а другото е нормалното като на повечето модели БМВ
искам да разбера защо е слагано двойното и дали то е някакво по силно или специално, с по различна по сила помпа или не
искам да разбера защо е слагано двойното и дали то е някакво по силно или специално, с по различна по сила помпа или не
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Разлика при серво Е39
Двойното мисля , че го слагат при автоматите (много повече използваме спирачката)
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Разлика при серво Е39
ares2 написа:това си мислех и аз дали е само на автоматите двойното..
ами ще трябва да изчакаме включване на колеги с ръчки , за да видим дали са с единично серво и да видим дали има някаква закономерност или просто след определена дата минават всички на двойно ? Иначе захвата към спирачния педал при двойното и единичното серво е различен , ако имаш намерение да правиш някаква смяна ще трябва модификация...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлика при серво Е39
модификацията е по големи дискове и се чудя дали и помпата и сервото трябва да са други. ако не са всичко е ок 
преди години си сложих такова двойно серво на Е30 при едни суап.. но тогава го взех от М5 май

преди години си сложих такова двойно серво на Е30 при едни суап.. но тогава го взех от М5 май
Re: Разлика при серво Е39
Не ти трябва друго серво или помпа от 296 на 324мм дискове.Вече,ако слагаш тези от м5 може да помислиш и за серво и помпа от такова.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Разлика при серво Е39
слага се на автоматите и на двигатели над 2000хл.к с двойното серво спирачките са доста по добри. 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлика при серво Е39
ок. а какво не идва на мястото си ? как мога да си сложа такова серво на кола с единично?
когато монтирах на Е30 помня че развих вилката и навих друга, която се законтря в една фиксираща гайка..
просто е нещо като реглаж спрямо позицията на спорачката..
какви са ви наблюденията?
когато монтирах на Е30 помня че развих вилката и навих друга, която се законтря в една фиксираща гайка..
просто е нещо като реглаж спрямо позицията на спорачката..
какви са ви наблюденията?
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Разлика при серво Е39
Какво е нужно за смяна на "единично" с "двойно" серво? Педалите сменят ли се или нещо по-специфично?
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Разлика при серво Е39
Не е много по темата,ама вярно ли че при автоматиците като набиеш спирачки автомата продължава да си те бута напред (може би за това са с двойно серво) ?
Re: Разлика при серво Е39
АЗ се избутвам сам , мога да ги запаля само на мокро или нагоре по баира
колата ми е 530 и м спорт джанти м паралел 


- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Разлика при серво Е39
ozBMW написа:.... вярно ли че при автоматиците като набиеш спирачки автомата продължава да си те бута напред (може би за това са с двойно серво) ?
Не е вярно, най-много да върне предавка назад. Просто при автоматичците много рядко се ползва "моторната" спирачка и се разчита повече на спирачната система.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани