Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 25 Мар 2017, 18:39

ilhansyuleymanov написа:
funkagenda написа:330д?


Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?


Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.

Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 25 Мар 2017, 18:45

Моята, веднъж загряла,заковава 87° и не мърда независимо дали карам с 100или 180.Термостати сменени преди година.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 25 Мар 2017, 23:59

Gqbriel написа:
ilhansyuleymanov написа:
funkagenda написа:330д?


Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?


Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.

Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ако и дава много жега си е екстра, особенно по баирите и при по високи обороти.
С по спокойно каране и равни участъци седи около 88/89 но напечеш ли я яко и на 100 отива без проблем.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 12.01.2017
Кара: 330d
Мечтае да кара: GLS63

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от funkagenda » 26 Мар 2017, 1:05

В крайна сметка покарах още около 25км градско и 50 км извън и работната темп беше между 86 и 93. Не знам какво да си мисля вече.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 26 Мар 2017, 9:01

funkagenda написа:В крайна сметка покарах още около 25км градско и 50 км извън и работната темп беше между 86 и 93. Не знам какво да си мисля вече.

Прочети тази тема, обяснено е как работи системата.
viewtopic.php?f=112&t=392812&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B0
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 28.09.2016
Местоположение: Пловдив
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: камаз
Детайли за колата: E90 320i 2005г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djakere4a » 27 Мар 2017, 7:49

Здравейте, деференциала ми скърца /свири/ като карам на задна. Напред не се чува нищо. От какво може да е? Има много леко омасляване отдясно. Колата е автоматик Е90.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 27 Мар 2017, 13:04

vld написа:
Gqbriel написа:
ilhansyuleymanov написа:
funkagenda написа:330д?


Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?


Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.

Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ако и дава много жега си е екстра, особенно по баирите и при по високи обороти.
С по спокойно каране и равни участъци седи около 88/89 но напечеш ли я яко и на 100 отива без проблем.


Винаги карам с пуснат климатик, 24 градуса в режим ауто 2-ра степен. Последно гледах темоературата миналата година август, когато се прибирах от Белгия.
Изминах Австрия и Унгария средно с около 140 км/ч външната температура варираше от около 29-32 градуса. Бях сам с много личен багаж пълен до горе и клекнала задница. При поддържани на равен път 120км/ч темпа на моторе е 90/92° на баир стигаше за моменти до 103° при лек наклон нагоре с 160/170км/ч си държи 94/96°
Термостати не съм сменял и в скоро време немисля да сменям.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 27 Мар 2017, 13:11

ilhansyuleymanov написа:
vld написа:
Gqbriel написа:
ilhansyuleymanov написа:
funkagenda написа:330д?


Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?


Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.

Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ако и дава много жега си е екстра, особенно по баирите и при по високи обороти.
С по спокойно каране и равни участъци седи около 88/89 но напечеш ли я яко и на 100 отива без проблем.


Винаги карам с пуснат климатик, 24 градуса в режим ауто 2-ра степен. Последно гледах темоературата миналата година август, когато се прибирах от Белгия.
Изминах Австрия и Унгария средно с около 140 км/ч външната температура варираше от около 29-32 градуса. Бях сам с много личен багаж пълен до горе и клекнала задница. При поддържани на равен път 120км/ч темпа на моторе е 90/92° на баир стигаше за моменти до 103° при лек наклон нагоре с 160/170км/ч си държи 94/96°
Термостати не съм сменял и в скоро време немисля да сменям.

Предполагам при е90 кулера и радиатора са като на Е46,убеден съм ако не си свалял кулер да чистиш,между двата радиатора ще е пълно с боклук и ще имаш доста кал и мръсотия ,не си за термостати но не си мисли,че 96гр е нормална раб темп..не пазя снимки да ти покажа при мен си мислех,че всичко е наред на 46цата но се оказа,че ползвам 20% от радиатора..след солидно чистене при външна 38гр с климатик на 22гр 4ма със скорост 160 - заковани 89/90


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 27 Мар 2017, 14:37

Онзи ден отвън 22 градуса трафик на светофари погледнах температурата беше 96 като стигне 97 и се пусне перката слиза на 94 95 ако потегля без да спирам умерена скорост за няма и 1 минута е на 89 :) лятото съм е надувал на баир и макса които удари е 105 като перката е на 2 степен.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 27 Мар 2017, 15:12

аз съм вдигал 107-108 градуса моментно понеже се бях засили с 250км/ч на един от най-големите баири по Тракия - преди Траянови врата към София. Дизеловото отмъщения винаги чака големия баир да ги видим колко вървят :mhihi: Връщайки газта до 160 температурата падна за секунди. Верно беше си 30 градуса лято, но ако всичко е наред, няма какво да стане...
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.05.2013
Пол: Мъж
Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от martop » 27 Мар 2017, 16:29

Здравейте колеги,

Моля за контакт на сервиз/човек, който ремонтира спомагателната водна помпа за София (смяна на четки+почистване). Имаше някакво конкретно предложение в района на Сливница и Раковски, но не откривам име или телефон за връзка.

Поздрави!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 27 Мар 2017, 16:49

Какви са автоматичните кутии които се монтират е Е90 LCI за 320д,325д и 330д като модел и производител?
Има ли разлика в кутията която се слага на М57 и тази на N57 ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 27 Мар 2017, 17:21

На Н47 е ZF6HP28 и я дават да издържа до 700нм, на М57 е ZF6HP26 и държи до 600нм. Макар, че и с повече се справя. ZF6HP28 в Е92 335Д е по-бърза и торка заключва на по-ниски обороти в сравнение с ZF6HP26. Предполагам, че и при Е90 330Д ЛЦИ ще е така, въпреки че торка е различен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 27 Мар 2017, 17:24

vld написа:Какви са автоматичните кутии които се монтират е Е90 LCI за 320д,325д и 330д като модел и производител?
Има ли разлика в кутията която се слага на М57 и тази на N57 ?


Не еднакви са - просто в е с обновения торк, т.е. второ поколение, но са си zf 6hp18z (при 4ри цилиндровите) 6hp26x / z(при 6цил), 6hp32 за 35 двигателите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 27 Мар 2017, 17:36

Първото поколение на 320Д e ZF6HP19, второто след фейса е ZF6HP21. ZF6HP32 на Е90 няма, те се слагат на 7-ците.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook