Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
ilhansyuleymanov написа:funkagenda написа:330д?
Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?
Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.
Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Моята, веднъж загряла,заковава 87° и не мърда независимо дали карам с 100или 180.Термостати сменени преди година.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:ilhansyuleymanov написа:funkagenda написа:330д?
Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?
Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.
Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако и дава много жега си е екстра, особенно по баирите и при по високи обороти.
С по спокойно каране и равни участъци седи около 88/89 но напечеш ли я яко и на 100 отива без проблем.

- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
В крайна сметка покарах още около 25км градско и 50 км извън и работната темп беше между 86 и 93. Не знам какво да си мисля вече.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
funkagenda написа:В крайна сметка покарах още около 25км градско и 50 км извън и работната темп беше между 86 и 93. Не знам какво да си мисля вече.
Прочети тази тема, обяснено е как работи системата.
viewtopic.php?f=112&t=392812&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B0

- djakere4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, деференциала ми скърца /свири/ като карам на задна. Напред не се чува нищо. От какво може да е? Има много леко омасляване отдясно. Колата е автоматик Е90.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Gqbriel написа:ilhansyuleymanov написа:funkagenda написа:330д?
Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?
Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.
Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако и дава много жега си е екстра, особенно по баирите и при по високи обороти.
С по спокойно каране и равни участъци седи около 88/89 но напечеш ли я яко и на 100 отива без проблем.
Винаги карам с пуснат климатик, 24 градуса в режим ауто 2-ра степен. Последно гледах темоературата миналата година август, когато се прибирах от Белгия.
Изминах Австрия и Унгария средно с около 140 км/ч външната температура варираше от около 29-32 градуса. Бях сам с много личен багаж пълен до горе и клекнала задница. При поддържани на равен път 120км/ч темпа на моторе е 90/92° на баир стигаше за моменти до 103° при лек наклон нагоре с 160/170км/ч си държи 94/96°
Термостати не съм сменял и в скоро време немисля да сменям.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Бързи въпроси и отговори
ilhansyuleymanov написа:vld написа:Gqbriel написа:ilhansyuleymanov написа:funkagenda написа:330д?
Възможно ли е проблема да не е в термостатите, а в самия антифриз?
Не
Проблем са термостатите.
При мен е между 90 - 103° зависи от пътя но към 100 се задържа на магистрала.
Това е много за дизел - 89/90 заковани ,за 103 само на климатик евентуално навън мад 30гр..това е работна темп на 6цил бензин
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако и дава много жега си е екстра, особенно по баирите и при по високи обороти.
С по спокойно каране и равни участъци седи около 88/89 но напечеш ли я яко и на 100 отива без проблем.
Винаги карам с пуснат климатик, 24 градуса в режим ауто 2-ра степен. Последно гледах темоературата миналата година август, когато се прибирах от Белгия.
Изминах Австрия и Унгария средно с около 140 км/ч външната температура варираше от около 29-32 градуса. Бях сам с много личен багаж пълен до горе и клекнала задница. При поддържани на равен път 120км/ч темпа на моторе е 90/92° на баир стигаше за моменти до 103° при лек наклон нагоре с 160/170км/ч си държи 94/96°
Термостати не съм сменял и в скоро време немисля да сменям.
Предполагам при е90 кулера и радиатора са като на Е46,убеден съм ако не си свалял кулер да чистиш,между двата радиатора ще е пълно с боклук и ще имаш доста кал и мръсотия ,не си за термостати но не си мисли,че 96гр е нормална раб темп..не пазя снимки да ти покажа при мен си мислех,че всичко е наред на 46цата но се оказа,че ползвам 20% от радиатора..след солидно чистене при външна 38гр с климатик на 22гр 4ма със скорост 160 - заковани 89/90
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Онзи ден отвън 22 градуса трафик на светофари погледнах температурата беше 96 като стигне 97 и се пусне перката слиза на 94 95 ако потегля без да спирам умерена скорост за няма и 1 минута е на 89
лятото съм е надувал на баир и макса които удари е 105 като перката е на 2 степен.

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
аз съм вдигал 107-108 градуса моментно понеже се бях засили с 250км/ч на един от най-големите баири по Тракия - преди Траянови врата към София. Дизеловото отмъщения винаги чака големия баир да ги видим колко вървят
Връщайки газта до 160 температурата падна за секунди. Верно беше си 30 градуса лято, но ако всичко е наред, няма какво да стане...

"Чемодан, вокзал, Москва"
- martop
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Моля за контакт на сервиз/човек, който ремонтира спомагателната водна помпа за София (смяна на четки+почистване). Имаше някакво конкретно предложение в района на Сливница и Раковски, но не откривам име или телефон за връзка.
Поздрави!
Моля за контакт на сервиз/човек, който ремонтира спомагателната водна помпа за София (смяна на четки+почистване). Имаше някакво конкретно предложение в района на Сливница и Раковски, но не откривам име или телефон за връзка.
Поздрави!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Какви са автоматичните кутии които се монтират е Е90 LCI за 320д,325д и 330д като модел и производител?
Има ли разлика в кутията която се слага на М57 и тази на N57 ?
Има ли разлика в кутията която се слага на М57 и тази на N57 ?

Re: Бързи въпроси и отговори
На Н47 е ZF6HP28 и я дават да издържа до 700нм, на М57 е ZF6HP26 и държи до 600нм. Макар, че и с повече се справя. ZF6HP28 в Е92 335Д е по-бърза и торка заключва на по-ниски обороти в сравнение с ZF6HP26. Предполагам, че и при Е90 330Д ЛЦИ ще е така, въпреки че торка е различен.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Какви са автоматичните кутии които се монтират е Е90 LCI за 320д,325д и 330д като модел и производител?
Има ли разлика в кутията която се слага на М57 и тази на N57 ?
Не еднакви са - просто в е с обновения торк, т.е. второ поколение, но са си zf 6hp18z (при 4ри цилиндровите) 6hp26x / z(при 6цил), 6hp32 за 35 двигателите
Re: Бързи въпроси и отговори
Първото поколение на 320Д e ZF6HP19, второто след фейса е ZF6HP21. ZF6HP32 на Е90 няма, те се слагат на 7-ците.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани