Силови връзки на Е39 Touring
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Силови връзки на Е39 Touring
Някой би ли споделил къде се намират всички силови връзки по ел. системата на колата. Някъде ми се губи ток: всеки ден показва различни показания на зареждане на акумулатора (всичко е чисто ново в алтернатора), на клемите за подаване на ток идва също много малко ток (с товарна вилка замерихме 230ампера, при 700 при акумулатора), изчистихме големия плюсов кабел при стартера и вдигнахме на 320ампера, но нищо повече.
Друг проблем, който се проявява по ел. системата: когато завъртя в позиция на контакт и подгрявам - всичко работи, като завъртя да паля обаче всичко изгасва, буквално все едно няма никакъв ток колата. Като върна ключа в начална позиция всичко се оправя и има ток. Това се повтаря докато не разкача акумулатора и не го закача наново, тогава пали от раз. Акумулатора е тестван и е перфектен според 3 различни товарни вилки и още толкова "модерни" тестери.
Сега съм решил да почистя от окис и обработя с грес всички плюсови и минусови връзки по колата, но не знам къде са
Също така някой ако се е сблъсквал с подобни проблеми ще съм безкрайно благодаред да сподели къде да търся проблема
Друг проблем, който се проявява по ел. системата: когато завъртя в позиция на контакт и подгрявам - всичко работи, като завъртя да паля обаче всичко изгасва, буквално все едно няма никакъв ток колата. Като върна ключа в начална позиция всичко се оправя и има ток. Това се повтаря докато не разкача акумулатора и не го закача наново, тогава пали от раз. Акумулатора е тестван и е перфектен според 3 различни товарни вилки и още толкова "модерни" тестери.
Сега съм решил да почистя от окис и обработя с грес всички плюсови и минусови връзки по колата, но не знам къде са

Също така някой ако се е сблъсквал с подобни проблеми ще съм безкрайно благодаред да сподели къде да търся проблема
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Преди време имах проблем с опела ми. Оказа се ,че стартера е с износени четки и втулки и като почнеш да въртиш консумира 3-4 пъти повече ток и едвам въртеше. Прегледай го. Също прегледай и минуса,
Поздрави.
Поздрави.
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Минусуви връзки за които се сещам в двигателния отсег. От ляво и дясно има по едни "уши" закачени близо до калниците лесно се виждат. Друг кабел има точно под кутията за филтъра на купето(пасажерския), той има някъв етикет на него. Отделно под колата близо до компресора на климата също трябва да има маса.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Благодаря за насоките
В събота колата влиза в бокса при електричар и ще се гледа цялата ел. система под лупа, както и всички ел. връзки ще бъдат почистени и обработени срещу следващо окисляване. Като разбера какъв е бил проблема ще пиша

В събота колата влиза в бокса при електричар и ще се гледа цялата ел. система под лупа, както и всички ел. връзки ще бъдат почистени и обработени срещу следващо окисляване. Като разбера какъв е бил проблема ще пиша
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Правилно съм се насочил към силовите кабели. В петък като отида да си взимам колата ще пиша детайлно къде е бил проблема
- batzman
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 23.03.2015
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Мечтае да кара: дълги години със здраве...
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Същият проблем на една Е30-ка се оказа, че идва от силно окисление на масата на двигателя. Провери много внимателно дебелият масов кабел, който е вързан някъде между двигателя и скоростите.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Абсолютно всички връзки на силовите кабели бяха окислили: кои повече, кои по-малко, но достатъчно та да ми късат нервите дълго време. Плюсове, минуси, маси, столове и табуретки - всичко е почистено, обработено и затегнато наново. Дори в таблото с бушони над акумулатора имаше сериозен окис. Вече държи 13.9-14.0 на празен ход и всички консуматори (без климатик) 

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Ако знаеш някъде другаде къде има освен изброените от колегите моля ги сподели,че и при мен на моменти отзад идва по малко ток... 13.3-4,а отпред ми е 14.2-3 .
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 793
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Силови връзки на Е39 Touring
Прегледай връзките при стартера и алтернатора, клемите на акумулатора дори на пръв поглед да изглеждат чисти, също е хубаво да се зачистят. Реално не съм гледал къде са всички връзки, електричаря каза, че просто като е видял симптомите и е замерил зареждането при алтернатора, видял разликата е проследил инсталацията на плюсовия и минусовия кабел. Само на връзките е имало проблеми
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани