Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 08 Мар 2017, 11:48

Plamenv написа:Колеги проблем ли е това и да се опитвам ли да го оправям някак..



И двете ми е90-ки бяха така.. За временно, може с 2 свински опашки - пробиваш прашника (2 дупки) - едната около здравата част на тампона отгоре, а другата връзва прашника с горната свинска опашка. Не е гениално, но върши работа за известно време. :lol: И на двете си го бях закрепил временно така за да не прецакам амртисьора преждевременно с помията по нашите пътища.
В последствие - всичко ново и така.. :yes:

@Gqbriel - Това ми е първа с ДВ, но до сега на всички БМВ-та (И на един ФВ, където разликата стана от земята до небето) съм си чистил дроселите и на всички е имало подобрение след това в тихи обороти и респонс като цяло.. Да го кажа точно в граничната позиция от 0 до леко подаване на газ. При теб явно е чист, защото не се ползва, или бъркам?. С такова впечатление съм за Валвтрониците..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 08 Мар 2017, 13:01

Bexim написа:
Plamenv написа:Колеги проблем ли е това и да се опитвам ли да го оправям някак..



И двете ми е90-ки бяха така.. За временно, може с 2 свински опашки - пробиваш прашника (2 дупки) - едната около здравата част на тампона отгоре, а другата връзва прашника с горната свинска опашка. Не е гениално, но върши работа за известно време. :lol: И на двете си го бях закрепил временно така за да не прецакам амртисьора преждевременно с помията по нашите пътища.
В последствие - всичко ново и така.. :yes:

@Gqbriel - Това ми е първа с ДВ, но до сега на всички БМВ-та (И на един ФВ, където разликата стана от земята до небето) съм си чистил дроселите и на всички е имало подобрение след това в тихи обороти и респонс като цяло.. Да го кажа точно в граничната позиция от 0 до леко подаване на газ. При теб явно е чист, защото не се ползва, или бъркам?. С такова впечатление съм за Валвтрониците..

Мда не се ползва особено :mhihi: за мой огромен късмет и се надявам още поне 100к км да не се ...пфиу днес чекнах и видях че съмнавъртял едни близо 60к км с тоя кошник...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 08 Мар 2017, 23:54

Meidana написа:Колеги дясната ми биалетка е тръгнала и мисля да сменя и двете. Каква марка ще препоръчате? Другото по окачването е бетон :lol:

Никой ли не е сменял биалетки?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52, S65

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от tintirimintiri » 09 Мар 2017, 2:25

при мен лявата беше заминала, а се чуваше лопане от дясно, смених ги двете с лемфьордер. специално при билетките, не знам дали има значение на каква марка ще заложиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 09 Мар 2017, 11:59

Има значение.Една за 15лв се СЧУПИ на болта след 2000км.Само 100км в БГ.Тази която купих в Италия струваше 25евро на същата марка и още е ок.Най-интересното беше реакцията на магазинера като му казах че ми трябва биалета.Вика-20години продавам части за бмв и това е първата биалета която продавам(поръча я,нямаше я в магазина)Казах му че в БГ са като кунсоматив :lol: :lol: :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 09 Мар 2017, 12:04

да...щото жабарите са глухи.Докато не изпадне от колата, значи е здраво.
Освен това, тамън като им дойде време да се чупят, ония вече са строшили мотора и са готови да я пращат към БГ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 09 Мар 2017, 12:10

Satanism написа:да...щото жабарите са глухи.Докато не изпадне от колата, значи е здраво.
Освен това, тамън като им дойде време да се чупят, ония вече са строшили мотора и са готови да я пращат към БГ...


Kато добавим към това и фактът, че няма къде толкова да ги разбият - феноменът вече има научно обяснение :D

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 09 Мар 2017, 12:22

kvasilev76 написа:Има значение.Една за 15лв се СЧУПИ на болта след 2000км.Само 100км в БГ.Тази която купих в Италия струваше 25евро на същата марка и още е ок.Най-интересното беше реакцията на магазинера като му казах че ми трябва биалета.Вика-20години продавам части за бмв и това е първата биалета която продавам(поръча я,нямаше я в магазина)Казах му че в БГ са като кунсоматив :lol: :lol: :lol:

Аз за 10г каране на двете ми BMW-та, биалетка не съм сменял никога.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 09 Мар 2017, 12:46

Satanism написа:да...щото жабарите са глухи.Докато не изпадне от колата, значи е здраво.
Освен това, тамън като им дойде време да се чупят, ония вече са строшили мотора и са готови да я пращат към БГ...

Не колега,не са глухи.Просто си нямат дупки по пътищата.Проблемите с окачването на една кола почват в България-къде от дупки къде от менте части.Не знам за жабарите,просто си позволих,без твое разрешение(за което се извинявам)да споделя какво се е случило с мен.Евентуално да предпазя ако мога някой

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 09 Мар 2017, 12:54

Да, дупките са патентовани в БГ...другаде няма :lol:

е така, буквално се спуснах в Италия, със стрийт вю...не съм цъкнал и 1 път да ме премести:

https://www.google.co.uk/maps/place/Siz ... 21!6m1!1e1

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 09 Мар 2017, 13:00

Приятелю,това не е Италия.Това е южна италия и някъв супер селски път.Повярвай ми не е като в България

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Самоков/Боровец
Пол: Мъж
Кара: ше E30 сега:E90 N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от raddy » 09 Мар 2017, 14:05

Здравейте колеги! Аз се включвам с въпрос за гадното модулче на адаптивния ксенон. Някой има ли представа защо се наводнява при всеки по силен дъжд. Проблема е идентичен и се повтаря, изпотен фар след валеж от дъжд или сняг, наводнено модулче(пасажерска страна винаги), влажна долна част на вътрешноста на фара, зад капачето за крушките, точно там дето е буксичката на модула, грешка на чека и неактивни адаптивни светлини. Всички капачета се поставят плътно и гумичките са ок и въпреки това фара е пълен с вода и конденз.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 09 Мар 2017, 15:35

raddy написа:Здравейте колеги! Аз се включвам с въпрос за гадното модулче на адаптивния ксенон. Някой има ли представа защо се наводнява при всеки по силен дъжд. Проблема е идентичен и се повтаря, изпотен фар след валеж от дъжд или сняг, наводнено модулче(пасажерска страна винаги), влажна долна част на вътрешноста на фара, зад капачето за крушките, точно там дето е буксичката на модула, грешка на чека и неактивни адаптивни светлини. Всички капачета се поставят плътно и гумичките са ок и въпреки това фара е пълен с вода и конденз.

Запушени вентилационни отвори, лоши уплътнения или цепка някъде по корпуса.
Това са общо взето нещата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.03.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw320dst » 09 Мар 2017, 17:24

Колеги някой да има мнение за тия крушки http://www.ebay.com/itm/60W-6000LM-H7-6 ... hx&vxp=mtr
да ли ще светят добре на дългите,като през деня ми светят на 30 % дневни светлини. :lol: :lol: :lol:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 09 Мар 2017, 17:42

Satanism написа:Да, дупките са патентовани в БГ...другаде няма :lol:

е така, буквално се спуснах в Италия, със стрийт вю...не съм цъкнал и 1 път да ме премести:

https://www.google.co.uk/maps/place/Siz ... 21!6m1!1e1

Пф, по тоя път минавам с кеф даже. Тука като се пусна по околовръстното се кръстя преди да тръгна, че баси Бейрута. Да не говорим на някви супер пикови места какви ями, ама дълбоки ями са се отворили.

raddy написа:Здравейте колеги! Аз се включвам с въпрос за гадното модулче на адаптивния ксенон. Някой има ли представа защо се наводнява при всеки по силен дъжд. Проблема е идентичен и се повтаря, изпотен фар след валеж от дъжд или сняг, наводнено модулче(пасажерска страна винаги), влажна долна част на вътрешноста на фара, зад капачето за крушките, точно там дето е буксичката на модула, грешка на чека и неактивни адаптивни светлини. Всички капачета се поставят плътно и гумичките са ок и въпреки това фара е пълен с вода и конденз.

Ново фарче и решаваш проблема.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook