Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Колеги проблем ли е това и да се опитвам ли да го оправям някак..
И двете ми е90-ки бяха така.. За временно, може с 2 свински опашки - пробиваш прашника (2 дупки) - едната около здравата част на тампона отгоре, а другата връзва прашника с горната свинска опашка. Не е гениално, но върши работа за известно време.

В последствие - всичко ново и така..

@Gqbriel - Това ми е първа с ДВ, но до сега на всички БМВ-та (И на един ФВ, където разликата стана от земята до небето) съм си чистил дроселите и на всички е имало подобрение след това в тихи обороти и респонс като цяло.. Да го кажа точно в граничната позиция от 0 до леко подаване на газ. При теб явно е чист, защото не се ползва, или бъркам?. С такова впечатление съм за Валвтрониците..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Plamenv написа:Колеги проблем ли е това и да се опитвам ли да го оправям някак..
И двете ми е90-ки бяха така.. За временно, може с 2 свински опашки - пробиваш прашника (2 дупки) - едната около здравата част на тампона отгоре, а другата връзва прашника с горната свинска опашка. Не е гениално, но върши работа за известно време.И на двете си го бях закрепил временно така за да не прецакам амртисьора преждевременно с помията по нашите пътища.
В последствие - всичко ново и така..![]()
@Gqbriel - Това ми е първа с ДВ, но до сега на всички БМВ-та (И на един ФВ, където разликата стана от земята до небето) съм си чистил дроселите и на всички е имало подобрение след това в тихи обороти и респонс като цяло.. Да го кажа точно в граничната позиция от 0 до леко подаване на газ. При теб явно е чист, защото не се ползва, или бъркам?. С такова впечатление съм за Валвтрониците..
Мда не се ползва особено

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Meidana написа:Колеги дясната ми биалетка е тръгнала и мисля да сменя и двете. Каква марка ще препоръчате? Другото по окачването е бетон
Никой ли не е сменял биалетки?
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Бързи въпроси и отговори
при мен лявата беше заминала, а се чуваше лопане от дясно, смених ги двете с лемфьордер. специално при билетките, не знам дали има значение на каква марка ще заложиш.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Има значение.Една за 15лв се СЧУПИ на болта след 2000км.Само 100км в БГ.Тази която купих в Италия струваше 25евро на същата марка и още е ок.Най-интересното беше реакцията на магазинера като му казах че ми трябва биалета.Вика-20години продавам части за бмв и това е първата биалета която продавам(поръча я,нямаше я в магазина)Казах му че в БГ са като кунсоматив




- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
да...щото жабарите са глухи.Докато не изпадне от колата, значи е здраво.
Освен това, тамън като им дойде време да се чупят, ония вече са строшили мотора и са готови да я пращат към БГ...
Освен това, тамън като им дойде време да се чупят, ония вече са строшили мотора и са готови да я пращат към БГ...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:да...щото жабарите са глухи.Докато не изпадне от колата, значи е здраво.
Освен това, тамън като им дойде време да се чупят, ония вече са строшили мотора и са готови да я пращат към БГ...
Kато добавим към това и фактът, че няма къде толкова да ги разбият - феноменът вече има научно обяснение

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
kvasilev76 написа:Има значение.Една за 15лв се СЧУПИ на болта след 2000км.Само 100км в БГ.Тази която купих в Италия струваше 25евро на същата марка и още е ок.Най-интересното беше реакцията на магазинера като му казах че ми трябва биалета.Вика-20години продавам части за бмв и това е първата биалета която продавам(поръча я,нямаше я в магазина)Казах му че в БГ са като кунсоматив![]()
![]()
Аз за 10г каране на двете ми BMW-та, биалетка не съм сменял никога.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:да...щото жабарите са глухи.Докато не изпадне от колата, значи е здраво.
Освен това, тамън като им дойде време да се чупят, ония вече са строшили мотора и са готови да я пращат към БГ...
Не колега,не са глухи.Просто си нямат дупки по пътищата.Проблемите с окачването на една кола почват в България-къде от дупки къде от менте части.Не знам за жабарите,просто си позволих,без твое разрешение(за което се извинявам)да споделя какво се е случило с мен.Евентуално да предпазя ако мога някой
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, дупките са патентовани в БГ...другаде няма
е така, буквално се спуснах в Италия, със стрийт вю...не съм цъкнал и 1 път да ме премести:
https://www.google.co.uk/maps/place/Siz ... 21!6m1!1e1

е така, буквално се спуснах в Италия, със стрийт вю...не съм цъкнал и 1 път да ме премести:
https://www.google.co.uk/maps/place/Siz ... 21!6m1!1e1
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Приятелю,това не е Италия.Това е южна италия и някъв супер селски път.Повярвай ми не е като в България
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги! Аз се включвам с въпрос за гадното модулче на адаптивния ксенон. Някой има ли представа защо се наводнява при всеки по силен дъжд. Проблема е идентичен и се повтаря, изпотен фар след валеж от дъжд или сняг, наводнено модулче(пасажерска страна винаги), влажна долна част на вътрешноста на фара, зад капачето за крушките, точно там дето е буксичката на модула, грешка на чека и неактивни адаптивни светлини. Всички капачета се поставят плътно и гумичките са ок и въпреки това фара е пълен с вода и конденз.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
raddy написа:Здравейте колеги! Аз се включвам с въпрос за гадното модулче на адаптивния ксенон. Някой има ли представа защо се наводнява при всеки по силен дъжд. Проблема е идентичен и се повтаря, изпотен фар след валеж от дъжд или сняг, наводнено модулче(пасажерска страна винаги), влажна долна част на вътрешноста на фара, зад капачето за крушките, точно там дето е буксичката на модула, грешка на чека и неактивни адаптивни светлини. Всички капачета се поставят плътно и гумичките са ок и въпреки това фара е пълен с вода и конденз.
Запушени вентилационни отвори, лоши уплътнения или цепка някъде по корпуса.
Това са общо взето нещата.

Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги някой да има мнение за тия крушки http://www.ebay.com/itm/60W-6000LM-H7-6 ... hx&vxp=mtr
да ли ще светят добре на дългите,като през деня ми светят на 30 % дневни светлини.

да ли ще светят добре на дългите,като през деня ми светят на 30 % дневни светлини.



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Да, дупките са патентовани в БГ...другаде няма![]()
е така, буквално се спуснах в Италия, със стрийт вю...не съм цъкнал и 1 път да ме премести:
https://www.google.co.uk/maps/place/Siz ... 21!6m1!1e1
Пф, по тоя път минавам с кеф даже. Тука като се пусна по околовръстното се кръстя преди да тръгна, че баси Бейрута. Да не говорим на някви супер пикови места какви ями, ама дълбоки ями са се отворили.
raddy написа:Здравейте колеги! Аз се включвам с въпрос за гадното модулче на адаптивния ксенон. Някой има ли представа защо се наводнява при всеки по силен дъжд. Проблема е идентичен и се повтаря, изпотен фар след валеж от дъжд или сняг, наводнено модулче(пасажерска страна винаги), влажна долна част на вътрешноста на фара, зад капачето за крушките, точно там дето е буксичката на модула, грешка на чека и неактивни адаптивни светлини. Всички капачета се поставят плътно и гумичките са ок и въпреки това фара е пълен с вода и конденз.
Ново фарче и решаваш проблема.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани