Проблем с фабрично вграден ДСП - разрешен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Проблем с фабрично вграден ДСП - разрешен
Здравейте, имам проблем с несвирещи говорители в колата. Става въпрос за говорителя в предна лява кора на вратата и заден ляв, който е в кората под задното стъкло. Разглобих кората на вратата и направих тест с друг източник на сигнал. Говорителя работи със сигурност. Понеже не съм запознат със свързаността между модулите, интересува ме в кой от всичките модули може да е проблема? Колата е е39 седан фейслифт с 16:9 mk3 навигация и фабрично вграден DSP.
Поздрави
Поздрави
Последна промяна g_dobreff на 06 Мар 2017, 14:07, променена общо 1 път
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
До всеки говорител отива отделна двойка кабели директно от усилвателя.

- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Това е ясно. Възможно ли е проблема да не е в усилвателя а в БМ модула примерно? Има ли филтри или други елементи по веригата между усилвателя и говорителите?
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Не! Проблема е в усилвател, който подлежи на ремонт, но трудно. Ако нямаш кой да ти го прави за без пари по добре си купи друг.
Sent from my E2303 using Tapatalk
Sent from my E2303 using Tapatalk
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Утре отива на ремонт. Благодаря ви за бързите отговори.
Поздрави
Поздрави

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Проблема почти винаги е в БМ модула. Усилвателя е вграден в него и стъпалата горят често. Аз самия съм в момента в сервиза за смяна на стъпала на моя БМ54. Ако те интересува мога да ти дам координати на майстора.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
От БМ модула идват ляв и десен канал, ако има проблем с него ще липсва или дясна или лява част, при колегата е по различно.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Кабелите на всички говорители заминават до усилвателя в багажника.
Ето буксите на усилвателя (от друга тема тук във форума):

Провери кои са кабелите на въпросните говорители и им подай сигнал директно или просто ги измерете на буксата от DSP-усилвателя, като преди това се извади въпросната букса от усилвателя. Така ще се изключи проблем с кабели и букси към високоговорителите.
Колегата едва ли е с БМ54, по-скоро е с БМ24 щом е с МК3, така че едва ли проблема е в радио-модула. А и проблем с изгарящи крайни стъпала на BM54 няма, когато има HI-FI или DSP усилвател след него.
Ето буксите на усилвателя (от друга тема тук във форума):

Провери кои са кабелите на въпросните говорители и им подай сигнал директно или просто ги измерете на буксата от DSP-усилвателя, като преди това се извади въпросната букса от усилвателя. Така ще се изключи проблем с кабели и букси към високоговорителите.
insane_v написа:Проблема почти винаги е в БМ модула. Усилвателя е вграден в него и стъпалата горят често. Аз самия съм в момента в сервиза за смяна на стъпала на моя БМ54. Ако те интересува мога да ти дам координати на майстора.
Колегата едва ли е с БМ54, по-скоро е с БМ24 щом е с МК3, така че едва ли проблема е в радио-модула. А и проблем с изгарящи крайни стъпала на BM54 няма, когато има HI-FI или DSP усилвател след него.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Моята е точно с БМ54 и МК3.
Иначе не се замислих, че в случая на колегата след радиомодула има отделен усилвател.
Иначе не се замислих, че в случая на колегата след радиомодула има отделен усилвател.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Здравейте отново,
Разглобих всичко в отсега с модулите, по закона за всеобщата гадост усилвателя е последния модул по поредност на сваляне
. Оказа се, че проблема беше в него и по точно изгорели интегрални схеми. Сега свири отлично и звука в колата ми стана повече от задоволителен. Обаче изникна проблем със чейнджъра. Най-вероятно не съм вързал нещо правилно. Радио има, като сменя от радио не чейнджър всичко си зарежда показва кой диск и коя песен вървят в момента, но звук няма. Моля помагайте.
Разглобих всичко в отсега с модулите, по закона за всеобщата гадост усилвателя е последния модул по поредност на сваляне

- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Има един кабел с малка кръгла букса, който се включва най отгоре на ДСП и отдолу на чейнджъра. Провери ги.
Sent from my E2303 using Tapatalk
Sent from my E2303 using Tapatalk
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Точно за него се зачудих. Дали се включва в радиомодула или в усилвателя. Какви други кабели трябва да се включат още? При мен има кабел с правоъгълна букса и нищо повече. Гледам, че на чейнджъра има 3 букси общо а аз имам кабели за 2 от тях
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Кръглите букси на чейнджъра и ДСП трябва да са свързани посредством тънък черен кабел с кокиални букси. Иначе на чейнджъра са общо три букси.
Sent from my E2303 using Tapatalk
Sent from my E2303 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Отивам да ровя
ще пиша по-късно какво е станало.
Поздрави

Поздрави
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Проблем с фабрично вграден ДСП
Следа щателна проверка, установих, че всичко е навързано както трябва. Т.е или съм прецакал кабелчето от чейнджъра до сусилвателя, или майстора майстора е пропуснал нещо след интервенцията по усилвателя. Ще се срещна с него и ще пиша пак. Поздрави
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани