За маслената помпа
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
За маслената помпа
Абе момчета я кажете как да разбера или да измера маслената помпата дали бачка и по-точно да ли вдига достатъчно масло при разпределителните валове и повдигачите.Ако може някак дасе измери налягането й или да се установи по-лесно споделете.....




Простотията е вирус, който заразява само хората!!!
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
спорет мен ако помпата има проблем ще разбереш много бързо няма до имаш мотор караи здраво няма как да спре да качва масалце това е мое мнение нека и колегите да се искажат
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Доколкото знам си има стенд на който се тестват помпите
А иначе съвета по-горе изкърти всичко
Георги Пенчев

А иначе съвета по-горе изкърти всичко


Георги Пенчев
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
като има такъв стенд прати човека да си е провери не съм казал нищо лошоPenchev написа:Доколкото знам си има стенд на който се тестват помпите![]()
А иначе съвета по-горе изкърти всичко![]()
![]()
Георги Пенчев
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Колега мога ли да те питам нещо защо бавареца няма датчик за налягане на маслото както мерцедес сигорно щото бмв инжинерите са по прости от мерцедесPenchev написа:Доколкото знам си има стенд на който се тестват помпите![]()
А иначе съвета по-горе изкърти всичко![]()
![]()
Георги Пенчев



- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
що не прочетеш въпроса по добре и тогава пишиETW_You_ написа:без датчик за налягане на маслото?????????? това пък къде го видехте?????????
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Според мен си има датчик за налягане на маслото, но той се изразява в това, че като нещо не е наред с налягането на маслото светва една червена лампа на таблото -> а при Мерцедес има постоянно една стрелка, дето отмерва точното налягане на маслото в момента. СПоред мен този уред би бил доста полезен при БМВ-тата, но така са преценили, не са сложили. При Е30-ката ми (М10Б18 беше) като запаля колата сутринта и отначало светне червената лампа на маслото за кратко, после като качи масло до разпределителния вал гасне. Даже останах с впечатление, че като минахме няколко хиляди километра лампата започна по-дъло да свети при студен старт -> маслото си губи качествата. Между другото фен съм и на Мерцедес, страхотни коли, но сме патили много здраво с два мерцедеса - 190 и 124-ка с 2.0 и 2.3 4 цилиндрови мотори, където счупихме общо 2 разпределителни вала и няколко клапана също (1 вал на 190-ката и 1 на 124-ката), няма да ви разправям колко беше гадно и как се отделя главата от цилиндровия блок с брадва
Мое мнение е, че мерцедесите (специално горепосочените мотори, може би и за другите се отнася) са капризни към налягане на маслото и трябва да се подържат добре (хубаво масло и профилактика на помпата). БМВ-тата уж по-здрави, но за тях важи същото (а защо не и за всяка кола?) - хубаво масло.

BMW only!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
nikol78 написа:що не прочетеш въпроса по добре и тогава пишиETW_You_ написа:без датчик за налягане на маслото?????????? това пък къде го видехте?????????
Ми той ти е точно такъв въпроса

Сега, ясно е какво имаш в предвид и ще ти отговоря така: Инжинерите в БМВ са преценили, че не им трябва стрелкови манометър на налягането



А иначе отиваш при Вари, срещу 100лв го имаш, това е с монтаж, цена преди повече от 3 години. Аз се отказах, щото не съм постигнал нирвана, да ми се отвори третото око, та да гледам и там

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
amd написа:...а при Мерцедес има постоянно една стрелка, дето отмерва точното налягане на маслото в момента. ...
И моя стария мускал от 1969 г. (моля не го бъркайте с Мустанг-69) и той имаше стрлкови манометър на маслото.







- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
nikol78 написа:Колега мога ли да те питам нещо защо бавареца няма датчик за налягане на маслото както мерцедес сигорно щото бмв инжинерите са по прости от мерцедесPenchev написа:Доколкото знам си има стенд на който се тестват помпите![]()
А иначе съвета по-горе изкърти всичко![]()
![]()
Георги Пенчев![]()
![]()
Чак сега отварям темата и виждам нещо много интересно ...
Ти като го имаш този уред на таблото на Мерцедеса ,какво повече реално имаш ? Та нали докато се стигне до въпросната стрелка пак има верига и поне няколко възможности за грешки най-малкото поради годините на които са колите ни ?? какво толкова има да гледаш там, мисля ,че това е един сравнително ненужен прибор - виж температурата на маслото е нещо по-важно

В ТРЗ- София до неотдавна имаше стендове за ГНП и маслени помпи, с бутилка ракия работата ставаше.
Георги Пенчев
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани