EGR Клапан / Радиатор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
EGR Клапан / Радиатор
Има ли някой някакви документи, карти или идея при кави точно обороти и в какви режими се управлява EGR клапана на 525d LCI?
Трябва ми поне да знам, от какви обороти и до какви EGR клапана е отоворен и при каква външна температура (температура на входящият въздух).
Проблемът е, че дори и след около 20км каране температурата на двигателя не се качва повече от 80 градуса и другото, което ми прави впечатление е, че при минусови температури, радиаторчето на EGR е ледено студено, т.е. не минават никакви изгорели газове.
Проблеми с термостатите не би трбявало да имам - сменил съм ги преди около 20к км с оригинални части.
Трябва ми поне да знам, от какви обороти и до какви EGR клапана е отоворен и при каква външна температура (температура на входящият въздух).
Проблемът е, че дори и след около 20км каране температурата на двигателя не се качва повече от 80 градуса и другото, което ми прави впечатление е, че при минусови температури, радиаторчето на EGR е ледено студено, т.е. не минават никакви изгорели газове.
Проблеми с термостатите не би трбявало да имам - сменил съм ги преди около 20к км с оригинални части.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: EGR Клапан / Радиатор
Не работи:
при температура на антифриза под 15 и над 105 С°
при обороти под 750 и над 2800 rpm
при атмосферно налягане под 850 mbar
при напрежение под 9V
при температура на въздуха, който се засмуква под - 25 и над 105 С°
при запалване на двигателя
при работа на принудителен празен ход
при прекалено дълга работа на празен ход
при прекалено голямо количество на впръсканото гориво
при температура на антифриза под 15 и над 105 С°
при обороти под 750 и над 2800 rpm
при атмосферно налягане под 850 mbar
при напрежение под 9V
при температура на въздуха, който се засмуква под - 25 и над 105 С°
при запалване на двигателя
при работа на принудителен празен ход
при прекалено дълга работа на празен ход
при прекалено голямо количество на впръсканото гориво
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: EGR Клапан / Радиатор
Проблема ти е с термостатите на 100%. Аз лично съм сменял по 2пъти термостатите докато намеря кой е проблемния.. Има доста писано по темата, потърси малко.
Re: EGR Клапан / Радиатор
zvetiko написа:Не работи:
при температура на антифриза под 15 и над 105 С°
при обороти под 750 и над 2800 rpm
при атмосферно налягане под 850 mbar
при напрежение под 9V
при температура на въздуха, който се засмуква под - 25 и над 105 С°
при запалване на двигателя
при работа на принудителен празен ход
при прекалено дълга работа на празен ход
при прекалено голямо количество на впръсканото гориво
мерси за отделено време.
горе - долу и аз така си представях нещата, с изключение на температура на засмукания въздух - не мога да си представя, че при -10 градуса има нужда от AGR. С две думи би трябвало да работи почти през цялото време, ако карам градско или магистрала до към 2500 мин-1 (какъвто е случаят при мен), т.е. с две думи радиаторчето на AGR би трябвало да е топло. А при мен е ледено студено (говорим за външни температури от порядъка на -8), което ме учудва. Ще закача тези дни манометър на маркуча на AGR да наблюдавам какво става с нялягането и пак ще пиша.
hol1gans написа:Проблема ти е с термостатите на 100%. Аз лично съм сменял по 2пъти термостатите докато намеря кой е проблемния.. Има доста писано по темата, потърси малко.
може, макар, че не ми се вярва. до сега не съм имал такъв случай - да сложа оригинални части и да изкарат толкова малко.
Re: EGR Клапан / Радиатор
някой ако го интерсува.....
днес се позатопли малко (+5 градуса) и радиаторчето на EGR се затопли, че чак не може да се пипне...Единствената разлика между днес и предишната седмица е външната температура. Та почти съм убеден, че при минусови външни температури, EGR не се управлява и през цялото време е затворен. Температурата на двигателя достигна 90 градуса, което вече е нормално. Явно изгорелите газове, които минават през радиатора на EGR допълително спомагат за затоплянето на охл. течност, което си е според мен си е повече от констр. грешка.
май и BMW не е по - различно от VW с изгорелите газове и емисии.
днес се позатопли малко (+5 градуса) и радиаторчето на EGR се затопли, че чак не може да се пипне...Единствената разлика между днес и предишната седмица е външната температура. Та почти съм убеден, че при минусови външни температури, EGR не се управлява и през цялото време е затворен. Температурата на двигателя достигна 90 градуса, което вече е нормално. Явно изгорелите газове, които минават през радиатора на EGR допълително спомагат за затоплянето на охл. течност, което си е според мен си е повече от констр. грешка.
май и BMW не е по - различно от VW с изгорелите газове и емисии.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: EGR Клапан / Радиатор
ЕГР-ът няма влияние върху постигането на оптимална темпаратура. Дали работи или е изолиран - колата винаги ще достига оптимална ако термостатите са наред. Ако е изолиран/не работи по-скоро ще загрява малко по-бавно (такива са мненията по въпросът, не съм го изолирал все още за да кажа от личен опит)
Тези газове реално трябва да се охлаждат от нещо, а не може директно да ги върнеш в двигателя. Не мисля, че има конструктивна грешка. Нормално е докато се охлаждат да се осъществява топлообмен между газът и течността, която се използва за охладител.
@2bar написа:Явно изгорелите газове, които минават през радиатора на EGR допълително спомагат за затоплянето на охл. течност, което си е според мен си е повече от констр. грешка.
Тези газове реално трябва да се охлаждат от нещо, а не може директно да ги върнеш в двигателя. Не мисля, че има конструктивна грешка. Нормално е докато се охлаждат да се осъществява топлообмен между газът и течността, която се използва за охладител.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани