EGR Клапан / Радиатор

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

EGR Клапан / Радиатор

Мнение от @2bar » 29 Яну 2017, 13:06

Има ли някой някакви документи, карти или идея при кави точно обороти и в какви режими се управлява EGR клапана на 525d LCI?

Трябва ми поне да знам, от какви обороти и до какви EGR клапана е отоворен и при каква външна температура (температура на входящият въздух).
Проблемът е, че дори и след около 20км каране температурата на двигателя не се качва повече от 80 градуса и другото, което ми прави впечатление е, че при минусови температури, радиаторчето на EGR е ледено студено, т.е. не минават никакви изгорели газове.

Проблеми с термостатите не би трбявало да имам - сменил съм ги преди около 20к км с оригинални части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: EGR Клапан / Радиатор

Мнение от zvetiko » 29 Яну 2017, 14:46

Не работи:

при температура на антифриза под 15 и над 105 С°
при обороти под 750 и над 2800 rpm
при атмосферно налягане под 850 mbar
при напрежение под 9V
при температура на въздуха, който се засмуква под - 25 и над 105 С°
при запалване на двигателя
при работа на принудителен празен ход
при прекалено дълга работа на празен ход
при прекалено голямо количество на впръсканото гориво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: EGR Клапан / Радиатор

Мнение от hol1gans » 29 Яну 2017, 21:41

Проблема ти е с термостатите на 100%. Аз лично съм сменял по 2пъти термостатите докато намеря кой е проблемния.. Има доста писано по темата, потърси малко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: EGR Клапан / Радиатор

Мнение от @2bar » 29 Яну 2017, 22:45

zvetiko написа:Не работи:

при температура на антифриза под 15 и над 105 С°
при обороти под 750 и над 2800 rpm
при атмосферно налягане под 850 mbar
при напрежение под 9V
при температура на въздуха, който се засмуква под - 25 и над 105 С°
при запалване на двигателя
при работа на принудителен празен ход
при прекалено дълга работа на празен ход
при прекалено голямо количество на впръсканото гориво


мерси за отделено време.

горе - долу и аз така си представях нещата, с изключение на температура на засмукания въздух - не мога да си представя, че при -10 градуса има нужда от AGR. С две думи би трябвало да работи почти през цялото време, ако карам градско или магистрала до към 2500 мин-1 (какъвто е случаят при мен), т.е. с две думи радиаторчето на AGR би трябвало да е топло. А при мен е ледено студено (говорим за външни температури от порядъка на -8), което ме учудва. Ще закача тези дни манометър на маркуча на AGR да наблюдавам какво става с нялягането и пак ще пиша.

hol1gans написа:Проблема ти е с термостатите на 100%. Аз лично съм сменял по 2пъти термостатите докато намеря кой е проблемния.. Има доста писано по темата, потърси малко.

може, макар, че не ми се вярва. до сега не съм имал такъв случай - да сложа оригинални части и да изкарат толкова малко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: EGR Клапан / Радиатор

Мнение от @2bar » 30 Яну 2017, 22:31

някой ако го интерсува.....

днес се позатопли малко (+5 градуса) и радиаторчето на EGR се затопли, че чак не може да се пипне...Единствената разлика между днес и предишната седмица е външната температура. Та почти съм убеден, че при минусови външни температури, EGR не се управлява и през цялото време е затворен. Температурата на двигателя достигна 90 градуса, което вече е нормално. Явно изгорелите газове, които минават през радиатора на EGR допълително спомагат за затоплянето на охл. течност, което си е според мен си е повече от констр. грешка.

май и BMW не е по - различно от VW с изгорелите газове и емисии.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: EGR Клапан / Радиатор

Мнение от drago9205 » 31 Яну 2017, 16:27

ЕГР-ът няма влияние върху постигането на оптимална темпаратура. Дали работи или е изолиран - колата винаги ще достига оптимална ако термостатите са наред. Ако е изолиран/не работи по-скоро ще загрява малко по-бавно (такива са мненията по въпросът, не съм го изолирал все още за да кажа от личен опит)

@2bar написа:Явно изгорелите газове, които минават през радиатора на EGR допълително спомагат за затоплянето на охл. течност, което си е според мен си е повече от констр. грешка.

Тези газове реално трябва да се охлаждат от нещо, а не може директно да ги върнеш в двигателя. Не мисля, че има конструктивна грешка. Нормално е докато се охлаждат да се осъществява топлообмен между газът и течността, която се използва за охладител.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook