Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kamionitenepadat
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.11.2015
- Пол: Мъж
Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Здравейте,
посетих Ауто Бавария след като колата ми се оказа, че тресе при палене в студеното време за около 10 секунди, след което се оправя. (Е92, 330 дизел N57)
Те казаха, че има много нагар в двигателя и всмукателния колектор и следва да се почисти и да се смени колектора.
Освен това е хубаво да се актуализира софтуера на двигателя и да се пусне регенерация на ДПФ-а.
Всичко това за скромната сума от 3000 лв, 1500 от които са за нов колектор.
От други теми по въпроса разбрах, че е възможно колектора да се почисти, без да се сменя.
Та, въпросът ми е къде може да ми почистят колектора и евентуално да направят всички останали изброени неща освен в Ауто Бавария и Дару Кар?
посетих Ауто Бавария след като колата ми се оказа, че тресе при палене в студеното време за около 10 секунди, след което се оправя. (Е92, 330 дизел N57)
Те казаха, че има много нагар в двигателя и всмукателния колектор и следва да се почисти и да се смени колектора.
Освен това е хубаво да се актуализира софтуера на двигателя и да се пусне регенерация на ДПФ-а.
Всичко това за скромната сума от 3000 лв, 1500 от които са за нов колектор.
От други теми по въпроса разбрах, че е възможно колектора да се почисти, без да се сменя.
Та, въпросът ми е къде може да ми почистят колектора и евентуално да направят всички останали изброени неща освен в Ауто Бавария и Дару Кар?
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
При много от колегите във форума, които се занимават със сервизна дейност. Ще ти е в пъти по-евтино и на същото или по-добро качество на работа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Без сваляне няма да стане, но това не е притеснително.
Няма как да се разкара от там всичката гняс която се събира без да се свали, иначе рискуваш да падне нещо в цилиндрите.
Сваляш го, накисваш го в някакъв силен промишлен обезмаслител и после го миеш с пароструйка
По притеснително е това, че са ти казали, че има нужда от принудителна регенерация.
Това означава че явно налягането във филтъра е високо, трябва да се разбере защо не е регенерирала.
Актуализацията на софтуера казаха ли ти, че ако скапе някой модул подмяната му е за твоя сметка?
Аз лично не бих им се доверил да ми ремонтират колата, в дилър ходя само за части, има къде къде по кадърни и съвестни хора които познават по добре колите от марката и работят по евтино.
Да не говорим, че проблема ти с тресенето 99% не е от нито едно от тези неща!
Тересенето на студено е или от някоя дюза или от подгревни свещи.
Няма как да се разкара от там всичката гняс която се събира без да се свали, иначе рискуваш да падне нещо в цилиндрите.
Сваляш го, накисваш го в някакъв силен промишлен обезмаслител и после го миеш с пароструйка

По притеснително е това, че са ти казали, че има нужда от принудителна регенерация.
Това означава че явно налягането във филтъра е високо, трябва да се разбере защо не е регенерирала.
Актуализацията на софтуера казаха ли ти, че ако скапе някой модул подмяната му е за твоя сметка?
Аз лично не бих им се доверил да ми ремонтират колата, в дилър ходя само за части, има къде къде по кадърни и съвестни хора които познават по добре колите от марката и работят по евтино.
Да не говорим, че проблема ти с тресенето 99% не е от нито едно от тези неща!
Тересенето на студено е или от някоя дюза или от подгревни свещи.

Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
vld написа: Актуализацията на софтуера казаха ли ти, че ако скапе някой модул подмяната му е за твоя сметка............Да не говорим, че проблема ти с тресенето 99% не е от нито едно от тези неща.........Тересенето на студено е или от някоя дюза или от подгревни свещи.
Нещо не си много в час ми се струва,недей да говориш глупости

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
meha написа:vld написа: Актуализацията на софтуера казаха ли ти, че ако скапе някой модул подмяната му е за твоя сметка............Да не говорим, че проблема ти с тресенето 99% не е от нито едно от тези неща.........Тересенето на студено е или от някоя дюза или от подгревни свещи.
Нещо не си много в час ми се струва,недей да говориш глупости
Кое не е вярно?

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Колегата vld си е доста в час та мнението е неоправдано
Всичко е вярно, само тресене е възможно и от колектора при N57, защото се затапва егра и оборотите почват да играят.
Всичко е вярно, само тресене е възможно и от колектора при N57, защото се затапва егра и оборотите почват да играят.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
На мен в ДАРУ ми казаха - ако нещо изгори си го сменяме за наша сметка... Може и да са ме излъгали!!! Мога пак да попитам - работя точно до Дару.
Ъпдейта беше под 200 лв, но така и не съм ходил още, а и не съм сигурен, че ще си го направя там.
Ъпдейта беше под 200 лв, но така и не съм ходил още, а и не съм сигурен, че ще си го направя там.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- kamionitenepadat
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.11.2015
- Пол: Мъж
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Ок, а може ли да препоръчате някой свестен техник / сервиз с конкретни имена и телефони в София? 
Иначе също забелязах, че разхода ми се качва от преди 7-8 месеца, което доколкото разбирам може да е резултат от всичко описано + сажди по EGR-a... Февруари ми даваше градско около 8 - 8,5 а сега под 9,5 не слиза.
Защо обаче има толкова нагар не знам, колата е точно на 100000 км, италиянка е, доколкото разбирам може да е от нередовна смяна на масло, но все пак километрите й си личеше, че са реални като я взех...

Иначе също забелязах, че разхода ми се качва от преди 7-8 месеца, което доколкото разбирам може да е резултат от всичко описано + сажди по EGR-a... Февруари ми даваше градско около 8 - 8,5 а сега под 9,5 не слиза.
Защо обаче има толкова нагар не знам, колата е точно на 100000 км, италиянка е, доколкото разбирам може да е от нередовна смяна на масло, но все пак километрите й си личеше, че са реални като я взех...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
kamionitenepadat написа: километрите й си личеше, че са реални като я взех...
Ако по това съдиш.. Не знам..

Иначе, ако е главно градско карана натрупва доста по-бързо от обикновено.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Я попитай за ЦЦЦ, че искам да го ъпдейтна, а хората от форума не се наемат с риска.Bexim написа:На мен в ДАРУ ми казаха - ако нещо изгори си го сменяме за наша сметка... Може и да са ме излъгали!!! Мога пак да попитам - работя точно до Дару.
Ъпдейта беше под 200 лв, но така и не съм ходил още, а и не съм сигурен, че ще си го направя там.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Ще се очудиш как изглежда, а на колко всъщност еkamionitenepadat написа:Ок, а може ли да препоръчате някой свестен техник / сервиз с конкретни имена и телефони в София?
Иначе също забелязах, че разхода ми се качва от преди 7-8 месеца, което доколкото разбирам може да е резултат от всичко описано + сажди по EGR-a... Февруари ми даваше градско около 8 - 8,5 а сега под 9,5 не слиза.
Защо обаче има толкова нагар не знам, колата е точно на 100000 км, италиянка е, доколкото разбирам може да е от нередовна смяна на масло, но все пак километрите й си личеше, че са реални като я взех...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
kamionitenepadat написа: колата е точно на 100000 км, италиянка е, доколкото разбирам може да е от нередовна смяна на масло, но все пак километрите й си личеше, че са реални като я взех...

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Да, особено пък някои Италианки.
Като знам какви коли се внасят...
А на 100 000 да се появят тези неща при все, че там нафтата не е кофти...малко е съмнително. Затова има сервизни истории, бележки, фактури през годините и обикновено тия коли са малко по-скъпи от ония, които изглеждат на реални километри. Неслучайно трите най-често срещани екстри в БГ са реални километри, уникат и третата, но не по важност е качваш се и караш.
Ще добавя и онази КАТО НОВА, която за мен значи да не си губя времето.
Колегата vld си е описал точно нещата. Сега за тресенето не е съвсем сигурно, но то и кола няма как да оправиш само с четене. Хората затова работят и вземат пари. А в официален сервиз да ти оправят проблеми не е работа.

А на 100 000 да се появят тези неща при все, че там нафтата не е кофти...малко е съмнително. Затова има сервизни истории, бележки, фактури през годините и обикновено тия коли са малко по-скъпи от ония, които изглеждат на реални километри. Неслучайно трите най-често срещани екстри в БГ са реални километри, уникат и третата, но не по важност е качваш се и караш.


Колегата vld си е описал точно нещата. Сега за тресенето не е съвсем сигурно, но то и кола няма как да оправиш само с четене. Хората затова работят и вземат пари. А в официален сервиз да ти оправят проблеми не е работа.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Колеги,аз не знам какви коли се вкарват от Италия,но знам какви се карат в Италия и как се подържат.Миналата седмица колегата на 11г. кола си отиде в представителството и си направи обслужването също както го е правил 10години.Колата му е на 120к км.От 50 колеги нито един не кара повече от 10к км до смяна на масло.Колите им блестят и от вън и от вътре.Най-мръсна е моята и само аз сменям масло на 15к.Колата ми е Италянка с пълна сервизна история и фактури даже за чистачките(проверена е в Италия в гаража от който е купена и подържана).Има хубави и гледани коли в Италия,тези които влизат в БГ няма как да ги намериш от Анкона нагоре.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Почистване на двигател и всмукателен колектор от нагар
Има много хубави коли в Италия честно казано, все пак това е голяма икономика с много население. Никой не казва нещо друго. Както има и пълни кошници в Германия с върнати километражи де. Държавата не е гаранция, че колата е супер или пък пълен кошник. Но определено от Италия вкарват повече скапани коли като процент. Моята мисъл беше, че без сервизна история няма как да знаеш на колко километра ти е колата и ако не е връщан километраж и е на малко километри, собствениците обикновено пазят някак тази сервизна история. Иначе аз на 10 годишен дизел без история, няма как да повярвам, че е максимум до 140 000 км. пък ако ще да изглежда все едно сега излиза от завода.
В което се и съмнявам де, просто хората не са съвсем сигурни къде точно да гледат за следи от употреба.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани