Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Alexi » 13 Дек 2016, 17:52

поне е в движение :D

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 13 Дек 2016, 18:05

Bexim написа:Не са еднакви, Габи, подът е различен..
При е46 и Мерц В203 - 100%.. Има изрязване - тунелът е по-голям и респективно стелката е различна при 4х4..
За е90/1/2/3 не знам, не съм виждал, но за това му казах да си провери с неговия ВИН за най-сигурно...
От толкова кост-кътинг нищо чудно вече всичко да стане еднакво, което е по-добре за нас потребителите 2-ра ръка..

Като стана въпрос са cost savings съм доста разочарован от зимните стелки за E92. Едни тънки кат вестници са ги направили да не се минат! Тия къде ги купувах едно време за Е36цата бяха тип леген, от една хубава дебела гума, ако навия пасажерската и ударя някой, ще седне на земята гаранция. А тия сегашните са баси тънките и на същите пари, ако не са и по-скъпи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Nukem » 13 Дек 2016, 19:30

Двете предни са 55лв май, аз се загледах в едни стари снимки на моята е92-ка и гледам на едната в със гумени стелки и звъннах на стария собственик и той ми обеща че ще ми ги прати като ги изрови от гаража.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 13 Дек 2016, 22:53

Най-добре така! :yes:

Колеги, с какво се чистят соленоидите - N52/3/4/5?
Мисля да си поиграя уикенда да изчистя соленоидите и дросела.. Като карам имам едно падане на оборотите от време на време, което ме дразни.. Всмидъл леко се придвижвам в задръстванията и като натисна съединителя и се полумава това падане, не гасне, но не ми е кеф така.
Дросела - със спрея, това е ясно. Видях на клип, че и соленоидите ги чистят с него, но да не оакам нещо и викам да попитам :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 14 Дек 2016, 10:45

Bexim написа:Най-добре така! :yes:

Колеги, с какво се чистят соленоидите - N52/3/4/5?
Мисля да си поиграя уикенда да изчистя соленоидите и дросела.. Като карам имам едно падане на оборотите от време на време, което ме дразни.. Всмидъл леко се придвижвам в задръстванията и като натисна съединителя и се полумава това падане, не гасне, но не ми е кеф така.
Дросела - със спрея, това е ясно. Видях на клип, че и соленоидите ги чистят с него, но да не оакам нещо и викам да попитам :lol:

Сипи литър бензин в нещо,което да побере соленодите,изчакай да се очистят(ако трябва и втори съд още малко да поседят в чист бензин),после ги остави леко да изсъхнат,бензина така или иначе бързо се изпарява от тях,после ги потопи в чисто масло с което караш,избърсваш и на колата.
Кога последно чисти въздушня филтър,а дросела с поглед,ще разбереш дали да се чисти като махнеш гофрето..ако няма нагари и омасляване - чистиш само ако ти се занимава,през това време както си свалил всичко свирни да пробвам Performance Кутията :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 14 Дек 2016, 11:03

Gqbriel написа: свирни да пробвам Performance Кутията :mhihi:

:D Събота мисля да го правя, около обяд някъде - след 12, че поне да стане малко `по-топло`.. Ще ти звънна, ако ти се разкарва да я пробваш..
Филтърът го прах преди няма и 6-7К км и при карбон клийна го гледах - супер е..
Тогава и дросела чистих, но само отвън.. Сега мисля да го сваля направо, един ресет, соленоидите и после ще видим какво идва наред.. :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 14 Дек 2016, 11:26

Bexim написа:Най-добре така! :yes:

Колеги, с какво се чистят соленоидите - N52/3/4/5?
Мисля да си поиграя уикенда да изчистя соленоидите и дросела.. Като карам имам едно падане на оборотите от време на време, което ме дразни.. Всмидъл леко се придвижвам в задръстванията и като натисна съединителя и се полумава това падане, не гасне, но не ми е кеф така.
Дросела - със спрея, това е ясно. Видях на клип, че и соленоидите ги чистят с него, но да не оакам нещо и викам да попитам :lol:

С WD40 се чистят перфектно. Сваляш ги и пръскаш обилно, забърсваш и светват. После се маже само О-ринга с масло преди да ги сложиш, не е нужно да ги потапяш целите. Ако обаче дават грешка трябва смяна, защото чистенето дава само временен резултат, поне при мен беше така.
И сега ти давам един tip, като ги изчистиш, слагаш на колата, връзваш инпа-то и даваш ресет на всички адаптации, слагаш ключа и държиш на контакт 30 сек без да палиш, след което start engine, покарваш, загрява маслото и му правиш 2 редлайна и после ще си кажеш баси как върви тая 90ка :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 14 Дек 2016, 11:36

Много благодаря! :yes:
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там :mrgreen:
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле.. :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Самоков/Боровец
Пол: Мъж
Кара: ше E30 сега:E90 N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от raddy » 14 Дек 2016, 11:55

Bexim написа:Много благодаря! :yes:
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там :mrgreen:
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле.. :lol:

Хора, жалко че не можем заедно да работим, и аз май съм навремил за почистване на тези соленоиди, при мен след смяната на бубинката и нови свещинси остана играта на оборотите на място. Не спират да подмръдват, което ужасно ме дразни. Пробвах с 100 октановият на Шел и на ОМВ, добавки за октановото число и пак нищо. Но при мен няма спад на мощността, няма голяма разлика, просто съвсеем леко играят, даже бих казал за секунда не спират...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 14 Дек 2016, 11:59

raddy написа:
Bexim написа:Много благодаря! :yes:
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там :mrgreen:
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле.. :lol:

Хора, жалко че не можем заедно да работим, и аз май съм навремил за почистване на тези соленоиди, при мен след смяната на бубинката и нови свещинси остана играта на оборотите на място. Не спират да подмръдват, което ужасно ме дразни. Пробвах с 100 октановият на Шел и на ОМВ, добавки за октановото число и пак нищо. Но при мен няма спад на мощността, няма голяма разлика, просто съвсеем леко играят, даже бих казал за секунда не спират...

E дайте да направо workshop ,aз вчера сменях бубините - ефекта беше уау на първо четене,или си въобразявам или незнам но заработи дооста по спокойно и плавно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Nukem » 14 Дек 2016, 19:13

Колеги коя е по-добре, интериорните ми лайстни са черен пияно лак и се чудя между двете топки. В момента е така интериора, но по топката има леко няколко драскотини от пръстен. Дали да сложа тези която се води BMW Performance с шевовете в бяло отстрани или черна като интериорните лайстни?
Изображение
Case1:
Изображение
Case2:
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Самоков/Боровец
Пол: Мъж
Кара: ше E30 сега:E90 N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от raddy » 14 Дек 2016, 19:25

Gqbriel написа:
raddy написа:
Bexim написа:Много благодаря! :yes:
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там :mrgreen:
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле.. :lol:

Хора, жалко че не можем заедно да работим, и аз май съм навремил за почистване на тези соленоиди, при мен след смяната на бубинката и нови свещинси остана играта на оборотите на място. Не спират да подмръдват, което ужасно ме дразни. Пробвах с 100 октановият на Шел и на ОМВ, добавки за октановото число и пак нищо. Но при мен няма спад на мощността, няма голяма разлика, просто съвсеем леко играят, даже бих казал за секунда не спират...

E дайте да направо workshop ,aз вчера сменях бубините - ефекта беше уау на първо четене,или си въобразявам или незнам но заработи дооста по спокойно и плавно

Аз съм много ЗА, тъкмо и аз да науча нещо....
Ти всичките 6 ли смени? И при мен има разлика към по-плавно и добро ускорение. Само пустите обороти останаха. Ще направя едно видео да видите...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 14 Дек 2016, 19:34

Nukem написа:Колеги коя е по-добре, интериорните ми лайстни са черен пияно лак и се чудя между двете топки. В момента е така интериора, но по топката има леко няколко драскотини от пръстен. Дали да сложа тези която се води BMW Performance с шевовете в бяло отстрани или черна като интериорните лайстни?
Изображение
Case1:
Изображение
Case2:
Изображение


аз смених мойта преди време и сега съм с M Performance, която цитираш в 1. много приятно е усещането на допир с алкантарата. според мен и двете ще ти отиват на интериора - въпрос на вкус. ти ще си я гледаш всеки ден :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.09.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от maxoyn » 14 Дек 2016, 19:46

Nukem написа:Колеги коя е по-добре, интериорните ми лайстни са черен пияно лак и се чудя между двете топки. В момента е така интериора, но по топката има леко няколко драскотини от пръстен. Дали да сложа тези която се води BMW Performance с шевовете в бяло отстрани или черна като интериорните лайстни?
Изображение
Case1:
Изображение
Case2:
Изображение


По glossy покритието на номер 2 вероятно ще остават следи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 14 Дек 2016, 21:49

Направо слагай Performance-a,аз още точа лиги и най-накрая ще взема една Performance,поне при мен се връзва със салона и много се чудя дали да не направя таблото и него с алкантара
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook