Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Бързи въпроси и отговори
поне е в движение 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Не са еднакви, Габи, подът е различен..
При е46 и Мерц В203 - 100%.. Има изрязване - тунелът е по-голям и респективно стелката е различна при 4х4..
За е90/1/2/3 не знам, не съм виждал, но за това му казах да си провери с неговия ВИН за най-сигурно...
От толкова кост-кътинг нищо чудно вече всичко да стане еднакво, което е по-добре за нас потребителите 2-ра ръка..
Като стана въпрос са cost savings съм доста разочарован от зимните стелки за E92. Едни тънки кат вестници са ги направили да не се минат! Тия къде ги купувах едно време за Е36цата бяха тип леген, от една хубава дебела гума, ако навия пасажерската и ударя някой, ще седне на земята гаранция. А тия сегашните са баси тънките и на същите пари, ако не са и по-скъпи...
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
Двете предни са 55лв май, аз се загледах в едни стари снимки на моята е92-ка и гледам на едната в със гумени стелки и звъннах на стария собственик и той ми обеща че ще ми ги прати като ги изрови от гаража.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Най-добре така!
Колеги, с какво се чистят соленоидите - N52/3/4/5?
Мисля да си поиграя уикенда да изчистя соленоидите и дросела.. Като карам имам едно падане на оборотите от време на време, което ме дразни.. Всмидъл леко се придвижвам в задръстванията и като натисна съединителя и се полумава това падане, не гасне, но не ми е кеф така.
Дросела - със спрея, това е ясно. Видях на клип, че и соленоидите ги чистят с него, но да не оакам нещо и викам да попитам

Колеги, с какво се чистят соленоидите - N52/3/4/5?
Мисля да си поиграя уикенда да изчистя соленоидите и дросела.. Като карам имам едно падане на оборотите от време на време, което ме дразни.. Всмидъл леко се придвижвам в задръстванията и като натисна съединителя и се полумава това падане, не гасне, но не ми е кеф така.
Дросела - със спрея, това е ясно. Видях на клип, че и соленоидите ги чистят с него, но да не оакам нещо и викам да попитам

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Най-добре така!![]()
Колеги, с какво се чистят соленоидите - N52/3/4/5?
Мисля да си поиграя уикенда да изчистя соленоидите и дросела.. Като карам имам едно падане на оборотите от време на време, което ме дразни.. Всмидъл леко се придвижвам в задръстванията и като натисна съединителя и се полумава това падане, не гасне, но не ми е кеф така.
Дросела - със спрея, това е ясно. Видях на клип, че и соленоидите ги чистят с него, но да не оакам нещо и викам да попитам![]()
Сипи литър бензин в нещо,което да побере соленодите,изчакай да се очистят(ако трябва и втори съд още малко да поседят в чист бензин),после ги остави леко да изсъхнат,бензина така или иначе бързо се изпарява от тях,после ги потопи в чисто масло с което караш,избърсваш и на колата.
Кога последно чисти въздушня филтър,а дросела с поглед,ще разбереш дали да се чисти като махнеш гофрето..ако няма нагари и омасляване - чистиш само ако ти се занимава,през това време както си свалил всичко свирни да пробвам Performance Кутията

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа: свирни да пробвам Performance Кутията

Филтърът го прах преди няма и 6-7К км и при карбон клийна го гледах - супер е..
Тогава и дросела чистих, но само отвън.. Сега мисля да го сваля направо, един ресет, соленоидите и после ще видим какво идва наред..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Най-добре така!![]()
Колеги, с какво се чистят соленоидите - N52/3/4/5?
Мисля да си поиграя уикенда да изчистя соленоидите и дросела.. Като карам имам едно падане на оборотите от време на време, което ме дразни.. Всмидъл леко се придвижвам в задръстванията и като натисна съединителя и се полумава това падане, не гасне, но не ми е кеф така.
Дросела - със спрея, това е ясно. Видях на клип, че и соленоидите ги чистят с него, но да не оакам нещо и викам да попитам![]()
С WD40 се чистят перфектно. Сваляш ги и пръскаш обилно, забърсваш и светват. После се маже само О-ринга с масло преди да ги сложиш, не е нужно да ги потапяш целите. Ако обаче дават грешка трябва смяна, защото чистенето дава само временен резултат, поне при мен беше така.
И сега ти давам един tip, като ги изчистиш, слагаш на колата, връзваш инпа-то и даваш ресет на всички адаптации, слагаш ключа и държиш на контакт 30 сек без да палиш, след което start engine, покарваш, загрява маслото и му правиш 2 редлайна и после ще си кажеш баси как върви тая 90ка

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Много благодаря!
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле..

Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там

Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Много благодаря!![]()
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там![]()
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле..
Хора, жалко че не можем заедно да работим, и аз май съм навремил за почистване на тези соленоиди, при мен след смяната на бубинката и нови свещинси остана играта на оборотите на място. Не спират да подмръдват, което ужасно ме дразни. Пробвах с 100 октановият на Шел и на ОМВ, добавки за октановото число и пак нищо. Но при мен няма спад на мощността, няма голяма разлика, просто съвсеем леко играят, даже бих казал за секунда не спират...

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
raddy написа:Bexim написа:Много благодаря!![]()
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там![]()
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле..
Хора, жалко че не можем заедно да работим, и аз май съм навремил за почистване на тези соленоиди, при мен след смяната на бубинката и нови свещинси остана играта на оборотите на място. Не спират да подмръдват, което ужасно ме дразни. Пробвах с 100 октановият на Шел и на ОМВ, добавки за октановото число и пак нищо. Но при мен няма спад на мощността, няма голяма разлика, просто съвсеем леко играят, даже бих казал за секунда не спират...
E дайте да направо workshop ,aз вчера сменях бубините - ефекта беше уау на първо четене,или си въобразявам или незнам но заработи дооста по спокойно и плавно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги коя е по-добре, интериорните ми лайстни са черен пияно лак и се чудя между двете топки. В момента е така интериора, но по топката има леко няколко драскотини от пръстен. Дали да сложа тези която се води BMW Performance с шевовете в бяло отстрани или черна като интериорните лайстни?

Case1:

Case2:


Case1:

Case2:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:raddy написа:Bexim написа:Много благодаря!![]()
Дано и времето е по-сговорчиво, че в подземния много тъмно и не ми се бачка там![]()
Габи, ако дойде ще помогне за адаптациите, че съм малко бос.. Аз за дросела знам как да нулирам, ама то май и всичко се нулира така..
Грешки - няма, аз нали обичам да си търся под вола теле..
Хора, жалко че не можем заедно да работим, и аз май съм навремил за почистване на тези соленоиди, при мен след смяната на бубинката и нови свещинси остана играта на оборотите на място. Не спират да подмръдват, което ужасно ме дразни. Пробвах с 100 октановият на Шел и на ОМВ, добавки за октановото число и пак нищо. Но при мен няма спад на мощността, няма голяма разлика, просто съвсеем леко играят, даже бих казал за секунда не спират...
E дайте да направо workshop ,aз вчера сменях бубините - ефекта беше уау на първо четене,или си въобразявам или незнам но заработи дооста по спокойно и плавно
Аз съм много ЗА, тъкмо и аз да науча нещо....
Ти всичките 6 ли смени? И при мен има разлика към по-плавно и добро ускорение. Само пустите обороти останаха. Ще направя едно видео да видите...

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:Колеги коя е по-добре, интериорните ми лайстни са черен пияно лак и се чудя между двете топки. В момента е така интериора, но по топката има леко няколко драскотини от пръстен. Дали да сложа тези която се води BMW Performance с шевовете в бяло отстрани или черна като интериорните лайстни?
Case1:
Case2:
аз смених мойта преди време и сега съм с M Performance, която цитираш в 1. много приятно е усещането на допир с алкантарата. според мен и двете ще ти отиват на интериора - въпрос на вкус. ти ще си я гледаш всеки ден

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:Колеги коя е по-добре, интериорните ми лайстни са черен пияно лак и се чудя между двете топки. В момента е така интериора, но по топката има леко няколко драскотини от пръстен. Дали да сложа тези която се води BMW Performance с шевовете в бяло отстрани или черна като интериорните лайстни?
Case1:
Case2:
По glossy покритието на номер 2 вероятно ще остават следи.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Направо слагай Performance-a,аз още точа лиги и най-накрая ще взема една Performance,поне при мен се връзва със салона и много се чудя дали да не направя таблото и него с алкантара
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани