Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Аз имам чувството, че карам в друга България. За мен Е90 с нормално окачване си е ниска и не вози кой знае колко комфортно, вие искате да слагате спортно и да ги смъквате. Като се сетя, че със стандартно закачам легнали полицаи, не ми се мисли как минавате със спортните...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Аз имам чувството, че карам в друга България. За мен Е90 с нормално окачване си е ниска и не вози кой знае колко комфортно, вие искате да слагате спортно и да ги смъквате. Като се сетя, че със стандартно закачам легнали полицаи, не ми се мисли как минавате със спортните...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Taка чакам момента да сменя окачването на Х-а което си е дървено с ниско и по-стегнато,че не е истина...друго си е да спираш и да завиваш и да не се клати нищо..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Хора, опявам го от сума време! Сменете си амортисьорите и опорните тампони и ще видите как изглежда колата ви с оригиналното си окачване.. Жокер - погледнете Ф30-ките как `надстърчат`.. Е и нашите са били така..
Довечера ще ви кача две снимки на моята кола - една на нова с найлоните и една сега - на близо 200К км с оригиналните тампони и амортисьори..
Довечера ще ви кача две снимки на моята кола - една на нова с найлоните и една сега - на близо 200К км с оригиналните тампони и амортисьори..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ialeksandro
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.11.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e87 118i 2005
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Като бъдещ собственик на Е90 автомат имам един въпрос относно автоматичната скоростна кутия.
Може ли докато съм в движение да премина от D (Drive) на опцията с + и - където си сменям скоростите ръчно ?
Или примерно ако искам да не ползвам спирачката при продължително спускане трябва да спра колата и тогава да включа към предавките на ръчно ?
Като бъдещ собственик на Е90 автомат имам един въпрос относно автоматичната скоростна кутия.
Може ли докато съм в движение да премина от D (Drive) на опцията с + и - където си сменям скоростите ръчно ?
Или примерно ако искам да не ползвам спирачката при продължително спускане трябва да спра колата и тогава да включа към предавките на ръчно ?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
във всеки един момент може да си минаваш на спортен или ръчн режим. буташ лоста в лявно и си на спортен, ръчкаш нагоре надолу и си в ръчен 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
ialeksandro написа:Здравейте,
Като бъдещ собственик на Е90 автомат имам един въпрос относно автоматичната скоростна кутия.
Може ли докато съм в движение да премина от D (Drive) на опцията с + и - където си сменям скоростите ръчно ?
Или примерно ако искам да не ползвам спирачката при продължително спускане трябва да спра колата и тогава да включа към предавките на ръчно ?
Правилно работещ автомат сам ще сменя при определен наклон и ще държи по-ниска предавка..иначе както каза Bai_ilia само назадна не можеш да сменяш,то това е идеята в движение да сменяш на какъвто искаш режим.
пс:накладките и дисковете са по-евтини от ремонт на мотора - по принцип

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
ialeksandro написа:Здравейте,
Като бъдещ собственик на Е90 автомат имам един въпрос относно автоматичната скоростна кутия.
Може ли докато съм в движение да премина от D (Drive) на опцията с + и - където си сменям скоростите ръчно ?
Или примерно ако искам да не ползвам спирачката при продължително спускане трябва да спра колата и тогава да включа към предавките на ръчно ?
Разбира се, че можеш колега, дърпаш лоста към теб и кутията минава в спортен режим.
Тоест може и да не сменяш ръчно скоростите, просто поведението и става по различно, държи по високи обороти, сменя по късно, реагира доста по чувствително и рязко на подаването на газ.
Вече ако имаш желание можеш и да ги ръчкаш с лоста нагоре надолу.
Докато си в движение лоста има ограничение без натискане на бутона да ходи към позиция R и P, между D и N можеш да превключваш без да натискаш бутона.
Така например докато висиш на някой светофар вместо да седи зацепен торка можеш да бутнеш на позиция N, после като дойде време за потегляне буташ на D и потегляш.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Към колегата, ако смята да прави така, по-добре да се насочи към ръчна скоростна кутия, лично мнениеvld написа:Така например докато висиш на някой светофар вместо да седи зацепен торка можеш да бутнеш на позиция N, после като дойде време за потегляне буташ на D и потегляш.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:ialeksandro написа:Здравейте,
Като бъдещ собственик на Е90 автомат имам един въпрос относно автоматичната скоростна кутия.
Може ли докато съм в движение да премина от D (Drive) на опцията с + и - където си сменям скоростите ръчно ?
Или примерно ако искам да не ползвам спирачката при продължително спускане трябва да спра колата и тогава да включа към предавките на ръчно ?
Разбира се, че можеш колега, дърпаш лоста към теб и кутията минава в спортен режим.
Тоест може и да не сменяш ръчно скоростите, просто поведението и става по различно, държи по високи обороти, сменя по късно, реагира доста по чувствително и рязко на подаването на газ.
Вече ако имаш желание можеш и да ги ръчкаш с лоста нагоре надолу.
Докато си в движение лоста има ограничение без натискане на бутона да ходи към позиция R и P, между D и N можеш да превключваш без да натискаш бутона.
Така например докато висиш на някой светофар вместо да седи зацепен торка можеш да бутнеш на позиция N, после като дойде време за потегляне буташ на D и потегляш.
Ще прави по-бързо торк по този начин,правилно работеща кутия е в нещо като изключен режим като спре ,не се променя нищо - поне при мен длаи си на свободна или на Д с натисната спирачка разлика в усещането няма,нито в обороти...дори не се усеща напрежение
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа: една на нова с найлоните и една сега - на близо 200К км с оригиналните тампони и амортисьори..
С пълна сила важи: Old BMWs never die, they just get lower

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Bexim на 07 Дек 2016, 21:57, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Bexim написа: една на нова с найлоните и една сега - на близо 200К км с оригиналните тампони и амортисьори..
С пълна сила важи: Old BMWs never die, they just get low
На коя от 2 снимки е нова

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
колега, незнам дали default-a се води щъркел стойката. На Е46 като смених предните амортесьори се видях в ужас - вдигна се с 10мм, а бях със Eibach пружини, тоест обратното на желания ефект
Покарах 15 000км и "олегнаха". Бях сменил както казваш всичко - тампони, амортесьори абе направо като я видях после и ми се ревеше...

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Хахаха, абе позапазила се е..
Иначе щръкналата е оригиналната височина на М-тех окачването.. Загледайте с в някоя нова Ф30-ка с М-пакет - същата работа е..
бай Илия, напролет и аз ще сменям предни амортисьори и направо ми се реве, като знам как ще стане... Пак М-тех ще си взема, опорните тампони ги смених вече, та умувам и аз какво да направя..
Надеждата ми е, че задните вече ги смених и не отиде чак така..

Иначе щръкналата е оригиналната височина на М-тех окачването.. Загледайте с в някоя нова Ф30-ка с М-пакет - същата работа е..

бай Илия, напролет и аз ще сменям предни амортисьори и направо ми се реве, като знам как ще стане... Пак М-тех ще си взема, опорните тампони ги смених вече, та умувам и аз какво да направя..

Надеждата ми е, че задните вече ги смених и не отиде чак така..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
аз сменях задни щото една дупка умори десния и нямаше никаква разлика преди/след.
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравеите на всички!! Първо искам да се извиня за цвета на текста но нещо не се управих.Проблемът ми е сления.Колата е е90 2,0i 150hp. и пали и работи нормално без прекъсвани или нещо от рода.Но колата е много мудна.Даваш и газ и се почва едно чудене какво да прави не набира .Ходих на Боша в Стара Загора и от там ми казаха че си миняла стойностите .Уж ги управиха но подобрение нямаше.А това което забелязах аз е че, като почна да я натискам да набира, както е мудна изведнъж колата рязко се променя и почва да набира, усещането е като все едно колата е на 3 и почва да работи на 4 и така усещането е като на придърпване.На моменти върви на моменти не върви.И другото което забелязах е давам газ до дупка както карам на първа и при смяна с втора колата направо забива моментно все едно не давам никаква газ.Благодаря редварително и ще се радвам ако някой има идея от какво е това или се е сблъсквал вече с този проблем. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани