Малко технически съвет

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Малко технически съвет

Мнение от furnata » 13 Дек 2006, 17:10

Значи на кратко--Е34 92г. не е палена 4 месеца

Не можах да я запаля сменях акумулатор теглих я и т.н. неще и неще
1.Няма ток на бушона на помпата (№23 бушона) незнам кое е релето :help:
2.Развих първата бобина и отдолу :shock: :shock: свеща не се виждаше вътре е пълно с масло :shock: развих и другите и те така :help:

Какво може да се е случило?
:conf: :shock: :help:

Пенчев помагай -моля
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Дек 2006, 23:19

Приятел, мисля си първо , че тая кола е била консервирана за да е пълна в цилиндрите с масло :roll: Няма друга адекватна причина за това ... При това положение ще трябва да повъртиш доста ,като си свалил предварително свещите за да го изхвърлиш това масло :idea:

По въпроса с релето, сега ще се опитам да изнамеря инфо,защото не го знам и аз :help:


Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Дек 2006, 1:07

Развий 4-те болта на капака под който е разположено ECU-то (от страната на пасажера ,в близост до стъклото, при отворен преден капак) Там се намира и релето на помпата :idea:

Шунтираш пинове 30 и 87 на релето и трябва да чуеш звука на жужащата помпа в резервоара :idea:



Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 14 Дек 2006, 1:19

Най вероятно , това масло при свещите е причинено от гарнитурата на капака на клапаните, и по точно тази част , която ляга в/у гнездата на свещите! Оригинална такава в DARU или KAMOR е около 60 лв. Отпред вдясно , под капака на ECU-то , трябва да има 3 реленца в редица. Мисля,че бензиновото е кафяво на цвят ( средното или задното) УСПЕХ !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 14 Дек 2006, 8:15

Моите уважения колега, но цялата гарнитура на капака на клапаните да я няма заедно с кръгличките за свещите - няма как да напълни от там маслото, при положение, че колата не е палена.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 14 Дек 2006, 10:02

и на мен така ми напълни масло при свещите и с малко силикон се оправи работата ;)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Малко технически съвет

Мнение от TheBoss » 14 Дек 2006, 11:24

furnata написа:...
2.Развих първата бобина и отдолу :shock: :shock: свеща не се виждаше вътре е пълно с масло :shock: развих и другите и те така :help:
...

Четете бре ей :mhihi: Свалил е само бобината, свеща не е вадена. Пълно е гнездото на свеща. А сега се сетете какво да смени ;) (имаме един познал верния резултат :twisted: )
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Re: Малко технически съвет

Мнение от furnata » 14 Дек 2006, 12:05

TheBoss написа:
furnata написа:...
2.Развих първата бобина и отдолу :shock: :shock: свеща не се виждаше вътре е пълно с масло :shock: развих и другите и те така :help:
...

Четете бре ей :mhihi: Свалил е само бобината, свеща не е вадена. Пълно е гнездото на свеща. А сега се сетете какво да смени ;) (имаме един познал верния резултат :twisted: )


Ей а помогни бе човек че аз и три дни да гадая пак нема да се сетя :help:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 14 Дек 2006, 19:16

Fakiro написа:Най вероятно , това масло при свещите е причинено от гарнитурата на капака на клапаните, и по точно тази част , която ляга в/у гнездата на свещите! Оригинална такава в DARU или KAMOR е около 60 лв. ...

Познаааааааааа :) Станчев, кой е казал, че това масло се е появило докато е стояла 4 години? То си е текло по малко, събирало се е и сега, когато се е появил проблем, колегата го е видял. Дано само не е разкашкало лулите на бобините, че пак изваждане :(
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 15 Дек 2006, 9:36

Благодаря ви утре ще я разглобявам да я правя и ще споделя
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 16 Дек 2006, 22:34

Значи разглобих изчистих всичко от маслото обгорих свещите сглобих обратно всичко и................нема палене :help:
Може ли да са се напоили толко тия свещи /електродите/ и сега за тва да не иска :?: Как да проверя има ли ток на тях -след като не може да се задържи свеща за лулата??????Някви идеи -благодаря :help: :help: :conf:
The Boss- help please :idea:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 17 Дек 2006, 2:15

furnata написа:Значи разглобих изчистих всичко от маслото обгорих свещите сглобих обратно всичко и................нема палене :help:
Може ли да са се напоили толко тия свещи /електродите/ и сега за тва да не иска :?: Как да проверя има ли ток на тях -след като не може да се задържи свеща за лулата??????Някви идеи -благодаря :help: :help: :conf:
The Boss- help please :idea:


Как така обгори свещите ??


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 17 Дек 2006, 2:41

[ С огън, пламък

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 18 Дек 2006, 9:12

Fakiro написа:[ С огън, пламък


Да точно!
Обаче установих че на нито една бобина не идва ток :roll: имат ли някаде предпазител или всичко се командва от компютъра????Моля за съвет ............Не мога да я дърпам до диагностика ако някой знае някой мобилен диагностик да каже за да го извикам на място.
Благодаря предварително :(
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 18 Дек 2006, 10:24

Как установи? Куплунгът е с три жици, едната е постоянен +, другата е маса, а третата е + на импулси. Принципно първата трябва да има ток щом подадеш контакт. А третата се командва от ЕКУто. Обаче да ме убиеш не мога ти каза коя коя е. :(
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook