проблем със съединител бмв е90 320 д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Колеги,
На всички ли БМВ-та са така съединителите?
За дизелите съм сигурен и за М-серията мисля, но за бензините?
Питам, защото имах такава чуденка като имах проблеми със скоростите, но така и не се стигна до смяна на съединител. Имах притискател, който очевидно нямаше такава скоба това се чудехме дали не е станала някаква грешка..
На всички ли БМВ-та са така съединителите?
За дизелите съм сигурен и за М-серията мисля, но за бензините?
Питам, защото имах такава чуденка като имах проблеми със скоростите, но така и не се стигна до смяна на съединител. Имах притискател, който очевидно нямаше такава скоба това се чудехме дали не е станала някаква грешка..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- autobg1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28.10.2016
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Здравейте,
със съединителят проблема все още е не се е решил.Ходих ,както споменах в оторизиран сервиз, но там ме убеждават, че на съединителя му няма нищо.т.е. не боксува и че колата си е наред.Но аз виждам, че тя загуби мощността , която имаше преди смяната и никой не може да ме убеди.Сега продължвам с ходенето по мъките , търся майстори , звъня по телефони за консултации и главата ме боли. Ако знаех, че ще се случи така предпочитам да си карам със стария съединител ........
със съединителят проблема все още е не се е решил.Ходих ,както споменах в оторизиран сервиз, но там ме убеждават, че на съединителя му няма нищо.т.е. не боксува и че колата си е наред.Но аз виждам, че тя загуби мощността , която имаше преди смяната и никой не може да ме убеди.Сега продължвам с ходенето по мъките , търся майстори , звъня по телефони за консултации и главата ме боли. Ако знаех, че ще се случи така предпочитам да си карам със стария съединител ........
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
autobg1991 написа:Здравейте,
със съединителят проблема все още е не се е решил.Ходих ,както споменах в оторизиран сервиз, но там ме убеждават, че на съединителя му няма нищо.т.е. не боксува и че колата си е наред.Но аз виждам, че тя загуби мощността , която имаше преди смяната и никой не може да ме убеди.Сега продължвам с ходенето по мъките , търся майстори , звъня по телефони за консултации и главата ме боли. Ако знаех, че ще се случи така предпочитам да си карам със стария съединител ........
Между загуба на мощност и буксуване на съединител има малко разлика,как е при теб - мотора се форсира но колата не върви или просто не върви,две отделни неща са.
- autobg1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28.10.2016
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Привет група ,
след проверка на съединителя на място (т.е дърпаш ръчна и вкл.3 или 4 скорост ) двигателя гасне.Което ми показа , че всъщност съединителя не боксува и е Ок.. За мощността -направих смяна на масло и филтри , горивен също всички с марка Манн , както и този за картерните газове. Колата сега си набира по-бързи и се усеща тази тяга , която беше загубила преди .
Според вас , дали е нужно за този момент да се чисти този филтър за твърдите частици ...или и аз не знам как го наричате..
колата е 163к.с. ауспуха е чист , даже един познат ме похвали , че това било реклама за дизел , да е не е черен ......
А и забравих да спомена като вляза в скритото меню онзи ден ми дава ,че темп. е 96 градуса , като бях я карал само градски 2-3 часа. Нормално ли е ?
Един прехвален майстори ми каза, като включи негов лаптоп , че темп е 74 и е за термостат........

след проверка на съединителя на място (т.е дърпаш ръчна и вкл.3 или 4 скорост ) двигателя гасне.Което ми показа , че всъщност съединителя не боксува и е Ок.. За мощността -направих смяна на масло и филтри , горивен също всички с марка Манн , както и този за картерните газове. Колата сега си набира по-бързи и се усеща тази тяга , която беше загубила преди .
Според вас , дали е нужно за този момент да се чисти този филтър за твърдите частици ...или и аз не знам как го наричате..
колата е 163к.с. ауспуха е чист , даже един познат ме похвали , че това било реклама за дизел , да е не е черен ......
А и забравих да спомена като вляза в скритото меню онзи ден ми дава ,че темп. е 96 градуса , като бях я карал само градски 2-3 часа. Нормално ли е ?
Един прехвален майстори ми каза, като включи негов лаптоп , че темп е 74 и е за термостат........




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
autobg1991 написа:Привет група ,
след проверка на съединителя на място (т.е дърпаш ръчна и вкл.3 или 4 скорост ) двигателя гасне.Което ми показа , че всъщност съединителя не боксува и е Ок.. За мощността -направих смяна на масло и филтри , горивен също всички с марка Манн , както и този за картерните газове. Колата сега си набира по-бързи и се усеща тази тяга , която беше загубила преди .
Според вас , дали е нужно за този момент да се чисти този филтър за твърдите частици ...или и аз не знам как го наричате..
колата е 163к.с. ауспуха е чист , даже един познат ме похвали , че това било реклама за дизел , да е не е черен ......
А и забравих да спомена като вляза в скритото меню онзи ден ми дава ,че темп. е 96 градуса , като бях я карал само градски 2-3 часа. Нормално ли е ?
Един прехвален майстори ми каза, като включи негов лаптоп , че темп е 74 и е за термостат........![]()
![]()
![]()
Колега в градски цикъл на 97 градуса се включва перката за охлаждане на първа степен.
Термостата отваря на 88 градуса, което означава, че на извънградско ако не пада под 88/86 градуса термостатите са здрави.
Дизела по принцип по бавничко загрява, ако си гледал с лаптопа веднага след като си запалил значи термостата си е здрав.
За да загрее двата кръга и да направи 96 градуса или е било топли и си висял много на едно място, или си я натоварил по някой баир с много газ.

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
За термостатите - моите като бяха заминали в града стигаше 96 (щото основно седиш на едно място). Като я изкарам малко на околовръстното и падаше на 70! Така че може и да са заминали - пусни температурата от скритото и ходи извънградско да видиш дали ще държи 90 градуса.
За съединителя и маховика:
Какви са тез цени 1800 лева, пък да не говорим за 3000 лева за тоз ремонт... е*ем ти гаранциите всяка година да го правя тоз ремонт ще ми е по-рентабилно. Това е наистина оливане вече.
Мога да ви гарантирам, че ако човек знае какво прави може да свали кутията да смени съединител и маховик и да я монтира за около по-малко от 4 часа, като тук включвам и спирания за почивка. Просто защото миналият уикенд минах през тази процедура - около 10:30 - 11 часа вкарах колата, 2 и 30 вече беше готова.
П.С. И аз имах опцията да гледам, даже без "стъклото"... в тез оторизирани сервизи наистина се оливат с цени.
П.П.С. Всичко излезе 950 лева. Имайки в предвид, че взех частите с около 30% отстъпка, а работата в гаражен сервиз в Плевенско при хора, които са я правели тая процедура не 1 път. Дори работата да е двойна като цена и да махна отстъпката - пак идваме на 1300 лева... хайде 1500 да е. Искам и аз 3.5-4 часа труд да ми струват над 250 лева, моля! Ринем ги с лопатата тия пари...
За съединителя и маховика:
Какви са тез цени 1800 лева, пък да не говорим за 3000 лева за тоз ремонт... е*ем ти гаранциите всяка година да го правя тоз ремонт ще ми е по-рентабилно. Това е наистина оливане вече.
Мога да ви гарантирам, че ако човек знае какво прави може да свали кутията да смени съединител и маховик и да я монтира за около по-малко от 4 часа, като тук включвам и спирания за почивка. Просто защото миналият уикенд минах през тази процедура - около 10:30 - 11 часа вкарах колата, 2 и 30 вече беше готова.
П.С. И аз имах опцията да гледам, даже без "стъклото"... в тез оторизирани сервизи наистина се оливат с цени.
П.П.С. Всичко излезе 950 лева. Имайки в предвид, че взех частите с около 30% отстъпка, а работата в гаражен сервиз в Плевенско при хора, които са я правели тая процедура не 1 път. Дори работата да е двойна като цена и да махна отстъпката - пак идваме на 1300 лева... хайде 1500 да е. Искам и аз 3.5-4 часа труд да ми струват над 250 лева, моля! Ринем ги с лопатата тия пари...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Колега тая цена 950лв с маховика ли е?, че много евтино ми се струва 


- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Ами всичко общо - но цените които взех са леко по-преференциални. Ако не броим отстъпките 1200 са ми частите само (толкова ми излизаха ако оставех на майсторите да ги набавят). Та смятайте за какви надценки говорим при продажбата на авточасти 
Та според мен спокойно може да се мине с едни 1300-1400 кинта. Трябва да отбележа, че след като се поинтересувах - същият ремонт на опел зафира идва 1800 лева (хайде по-тънко може и до 1400-1500 пак да падне). Та тук подръжката на БМВ-то не е по-разлина от на други коли. Самата идея на тоз демпферен маховик е доста безсмислена, според мен и го прави неизбежно с относително къс живот.
П.С. От няколко места вече чувам, че им слагат и несамокомпенсиращ се съединител и твърд маховик (или преправят старият на твърд като ползват само външната част) и даже след тази интервенция твърдят, че няма особена разлика. Ама нали, за да не е вечен маховика - нека да има там една голяма метална пита да се сменя всеки 200 хил. км

Та според мен спокойно може да се мине с едни 1300-1400 кинта. Трябва да отбележа, че след като се поинтересувах - същият ремонт на опел зафира идва 1800 лева (хайде по-тънко може и до 1400-1500 пак да падне). Та тук подръжката на БМВ-то не е по-разлина от на други коли. Самата идея на тоз демпферен маховик е доста безсмислена, според мен и го прави неизбежно с относително къс живот.
П.С. От няколко места вече чувам, че им слагат и несамокомпенсиращ се съединител и твърд маховик (или преправят старият на твърд като ползват само външната част) и даже след тази интервенция твърдят, че няма особена разлика. Ама нали, за да не е вечен маховика - нека да има там една голяма метална пита да се сменя всеки 200 хил. км

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
drago9205 написа:Ами всичко общо - но цените които взех са леко по-преференциални. Ако не броим отстъпките 1200 са ми частите само (толкова ми излизаха ако оставех на майсторите да ги набавят). Та смятайте за какви надценки говорим при продажбата на авточасти
Та според мен спокойно може да се мине с едни 1300-1400 кинта. Трябва да отбележа, че след като се поинтересувах - същият ремонт на опел зафира идва 1800 лева (хайде по-тънко може и до 1400-1500 пак да падне). Та тук подръжката на БМВ-то не е по-разлина от на други коли. Самата идея на тоз демпферен маховик е доста безсмислена, според мен и го прави неизбежно с относително къс живот.
П.С. От няколко места вече чувам, че им слагат и несамокомпенсиращ се съединител и твърд маховик (или преправят старият на твърд като ползват само външната част) и даже след тази интервенция твърдят, че няма особена разлика. Ама нали, за да не е вечен маховика - нека да има там една голяма метална пита да се сменя всеки 200 хил. км
Твърд маховик и после скъсан колянов вал знаеш ли колко е забавно
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Да наистина разлика в цената има, затова и до колкото знам този маховик от 2-ката ако се сложи на 330-ка за отрицателно време може да го скапе. 
Аз затова бях толкова (и още съм) потресен и ядосан, защото на колегата е пак 2-ка, а му казват такива несериозни суми. Сори, ама за 3к трябва докато ти сменят маховика да ти осигурят елитна компанионка, че даже 2. То това е 1/4 от себестойността на колата
Та тъй като сме на темата - към колегата @Taruno. Аз просто разсъждавам за твърдият маховик дали наистина е вариант, просто защото на няколко места видях, че я правят тая врътка (даже в тубата имаше един пич, който правеше на DIY replacement с твърд маховик). Все пак не е нещо невиждано - толкова много коли има с твърд а си вървят стотици хиляди километри. На деда ми старата сиера 2.3 дизел си е с твърд. Интересно ми е каква точно е причината при м47, че да я има нуждата от демпферен (конкретно какво се случва с вала, което не се случва при по-стар дизел с твърд например)

Аз затова бях толкова (и още съм) потресен и ядосан, защото на колегата е пак 2-ка, а му казват такива несериозни суми. Сори, ама за 3к трябва докато ти сменят маховика да ти осигурят елитна компанионка, че даже 2. То това е 1/4 от себестойността на колата

Та тъй като сме на темата - към колегата @Taruno. Аз просто разсъждавам за твърдият маховик дали наистина е вариант, просто защото на няколко места видях, че я правят тая врътка (даже в тубата имаше един пич, който правеше на DIY replacement с твърд маховик). Все пак не е нещо невиждано - толкова много коли има с твърд а си вървят стотици хиляди километри. На деда ми старата сиера 2.3 дизел си е с твърд. Интересно ми е каква точно е причината при м47, че да я има нуждата от демпферен (конкретно какво се случва с вала, което не се случва при по-стар дизел с твърд например)
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Нищо не се случва,продължава да върви.
За много автомобили има твърди маховици от Luk,Valeo ,Sachs като заместите на тез демпферни боклуци.
П.С. За цената в БМВ - напълно нормална е ,това са ставките и то не само за БМВ ,ремонта е ремонт,а това колко струва колата няма никакво значение.
За много автомобили има твърди маховици от Luk,Valeo ,Sachs като заместите на тез демпферни боклуци.
П.С. За цената в БМВ - напълно нормална е ,това са ставките и то не само за БМВ ,ремонта е ремонт,а това колко струва колата няма никакво значение.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Демферния маховик обира вибрациите, като със него потеглянето е по меко като и увеличава живота на притискателя както и на феродния диск. Тези които слагат обикновен го правят за да спестят пари а не за да изкарат повече км, защото един комплект и нормален шофиор изкарва едни 200к км.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Наистина има някаква инженерна мисъл зад този DMF, но просто се питам как, аджеба, до 2000 година всички коли са били със стандартни маховици и не много по-различни двигатели, а много от тях са вече милионки.
Аз лично не не знам кое му е хубавото на тази "технология" след като свалям здрав съединител с феродо за още 100к километра и го сменям само защото тъпият маховик се е разхлопал/разбил.
Наясно съм, че това е ставката, затова дано не опирам до техните услуги, за мен има смисъл докато колата е все още в гаранция. Просто разликата ми идва малко в повече ако може за средно 1500 лева да направиш същият този ремонт извън оторизиран сервиз. Аз разбирам да получаваш някакъв по-специален "service"... всеки средностатистически индивид, който го е правил това 3 пъти ще може да на конвейер за по 2.5 часа да ги сменя след това, не мисля че има нещо особено специално в самата интервенция.
Аз лично не не знам кое му е хубавото на тази "технология" след като свалям здрав съединител с феродо за още 100к километра и го сменям само защото тъпият маховик се е разхлопал/разбил.
doktorabg написа:П.С. За цената в БМВ - напълно нормална е ,това са ставките и то не само за БМВ ,ремонта е ремонт,а това колко струва колата няма никакво значение.
Наясно съм, че това е ставката, затова дано не опирам до техните услуги, за мен има смисъл докато колата е все още в гаранция. Просто разликата ми идва малко в повече ако може за средно 1500 лева да направиш същият този ремонт извън оторизиран сервиз. Аз разбирам да получаваш някакъв по-специален "service"... всеки средностатистически индивид, който го е правил това 3 пъти ще може да на конвейер за по 2.5 часа да ги сменя след това, не мисля че има нещо особено специално в самата интервенция.
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: проблем със съединител бмв е90 320 д
Точно заради тези ставки цените в България са ниски на употребяваните автомобили.
Вземат се боклуци от Европа и се продават в БГ.
Едно читаво Е9Х 2005 - 2008 нормално струва 10000евро , а в БГ 10000-15000лв.
Е това е истината за ставките,да не мислиш ,че там хората падат от небето да продават здрава кола без пари.
Отива на преглед казват му какво струва и той решава,ако каже НЕ ,някой друг в бившият СОЦ ще се кефи на нова кола която веднага става на 120-150х. км
Вземат се боклуци от Европа и се продават в БГ.
Едно читаво Е9Х 2005 - 2008 нормално струва 10000евро , а в БГ 10000-15000лв.
Е това е истината за ставките,да не мислиш ,че там хората падат от небето да продават здрава кола без пари.
Отива на преглед казват му какво струва и той решава,ако каже НЕ ,някой друг в бившият СОЦ ще се кефи на нова кола която веднага става на 120-150х. км
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани