Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
pampo написа:vicho написа:да, ама веднъж, а не на 10,000км плюс/минус
Чак пък толкова...
Говори се, че бензинките ни ги трошат толкова много автоматите...
Защото няма толкова Nm колкото дизела...
Моя автомат бая зор видя ама няма грижи , дефакто той не позволява сам на себе си да му се е*е мамата.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:(h)aman написа:То на ръчните като смениш маховик и съединител не излиза ли същата работа?
да, ама веднъж, а не на 10,000км плюс/минус
Малко преувеличаваш с тези 10к ми се струва

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
(h)aman написа:Малко преувеличаваш с тези 10к ми се струваТе от кашкавал да бяха повече щяха да издържат.
възможно е да преучвеличавам, мда... думата ми НЕ Е закон... и все пак
гаранцията, която дават от рециклажа е 1 година или 20к км (т.е. 10-20к км макс и после гейм оувър)
особено с 500-600нм (спокойни за дизела с ремап)
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Съединител + маховик на 330 цд, се взима за около 1000 лв с отстъпките...кутия втора употреба е 400 лв...като още не съм видял някой успял да я счупи. За 1400 лв ако успееш да рециклираш кутия + торк на автомат...ще е много добре. При ремап общо взето автомата става на салата...варианта е да се направи рестриктивен ремап за да се щади автомата. Успех
П.п Относно първоначалните разходи...не зная какво смяташ ...но каско + гражданска + рвгистрация ще ти излезе към 1600 лв нагоре...от там нататък вече може да мислиш за масла филтри и евентуално някое ремонтче...
П.п Относно първоначалните разходи...не зная какво смяташ ...но каско + гражданска + рвгистрация ще ти излезе към 1600 лв нагоре...от там нататък вече може да мислиш за масла филтри и евентуално някое ремонтче...
- pac0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Може и да греша, но доколкото знам на Е39 530д и Е46 330д мотора е еднакъв... Кутиите еднакви ли са? Защото тези 10к километра ми изглеждат доста абсурдно. На баща ми 5цата автомат, да е жива и здрава, удари 500 хил км реални, досега кутията нито е имала драми, нито нищо. А колата си се кара мъжката, тези 10 хил ги прави за има-няма 3 месеца.
Не го казвам за заяждане, просто супер крайно звучи, поне за стокова конфигурация. Мапваните са вече друга бира...
Не го казвам за заяждане, просто супер крайно звучи, поне за стокова конфигурация. Мапваните са вече друга бира...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
не става въобще за стоково каране на кутията колега
като прочетеш става ясно
сток няма дерт ... ама доста от вече миналите през БГ (и не само) 330д са се срещали с мапери ... и в доста случаи мапванията са доста "смели" за автомата

сток няма дерт ... ама доста от вече миналите през БГ (и не само) 330д са се срещали с мапери ... и в доста случаи мапванията са доста "смели" за автомата
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
И точно нищо не казахте на човека
Вичо е прав според мен!
Автомата за дизел 3-ка не е препоръчителен , камо ли след мап!
То е ясно, че е изчислен и може да изкара и 500к км , но кутията е без резерви
и при чести кикдаун , може да хвърли и под 10к км.
Вичо е прав според мен!
Автомата за дизел 3-ка не е препоръчителен , камо ли след мап!
То е ясно, че е изчислен и може да изкара и 500к км , но кутията е без резерви
и при чести кикдаун , може да хвърли и под 10к км.
- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
От линковете 3-тата кола, която е от Асеновград е 330xiA, нарочно явно е писана така....
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
dr.peshev написа:И точно нищо не казахте на човека
Вичо е прав според мен!
Автомата за дизел 3-ка не е препоръчителен , камо ли след мап!
То е ясно, че е изчислен и може да изкара и 500к км , но кутията е без резерви
и при чести кикдаун , може да хвърли и под 10к км.
Що бе докторе аз си му давам инфо от първа ръка

- kosyo11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 5.01.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 е83 2.0д
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
П.п Относно първоначалните разходи...не зная какво смяташ ...но каско + гражданска + рвгистрация ще ти излезе към 1600 лв нагоре...от там нататък вече може да мислиш за масла филтри и евентуално някое ремонтче...[/quote]
Как ги смяташ тези 1600 лв. да не караш кола за 30000 лв.
Как ги смяташ тези 1600 лв. да не караш кола за 30000 лв.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
kosyo11 написа:П.п Относно първоначалните разходи...не зная какво смяташ ...но каско + гражданска + рвгистрация ще ти излезе към 1600 лв нагоре...от там нататък вече може да мислиш за масла филтри и евентуално някое ремонтче...
Как ги смяташ тези 1600 лв. да не караш кола за 30000 лв.[/quote]
Колко са според теб?.... Аз ще ти направя разбивка понеже карам такава кола...каското ми е на 14 k около 900 лв премия с некви отстъпки...гражданска около 270 мисля че беше. Мойта я взех 2011 година и не зная какви са таксите при регистрация но едва ли са под 300 лв ...там екотакси номера ...чудесии...да не говорим данък. По мои сметки е толко,сега ако правиш всичко разсрочено е друго но горе долу е това.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
choio написа:kosyo11 написа:П.п Относно първоначалните разходи...не зная какво смяташ ...но каско + гражданска + рвгистрация ще ти излезе към 1600 лв нагоре...от там нататък вече може да мислиш за масла филтри и евентуално някое ремонтче...
Как ги смяташ тези 1600 лв. да не караш кола за 30000 лв.
Колко са според теб?.... Аз ще ти направя разбивка понеже карам такава кола...каското ми е на 14 k около 900 лв премия с некви отстъпки...гражданска около 270 мисля че беше. Мойта я взех 2011 година и не зная какви са таксите при регистрация но едва ли са под 300 лв ...там екотакси номера ...чудесии...да не говорим данък. По мои сметки е толко,сега ако правиш всичко разсрочено е друго но горе долу е това.[/quote]
Еко такса 250лв
Гражданска 250лв
Каско първа вноска 250лв
Талони и номера 100лв
Масла и филтри 300лв
Груби сметки 1150лв. Опционално ролки, ремъци, термостати, антифриз и тн. Гуми също може да се наложи да се вземат. 2 бона минимум трябва да се предвидят според мен за кола нов внос.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
(h)aman написа:choio написа:kosyo11 написа:П.п Относно първоначалните разходи...не зная какво смяташ ...но каско + гражданска + рвгистрация ще ти излезе към 1600 лв нагоре...от там нататък вече може да мислиш за масла филтри и евентуално някое ремонтче...
Как ги смяташ тези 1600 лв. да не караш кола за 30000 лв.
Колко са според теб?.... Аз ще ти направя разбивка понеже карам такава кола...каското ми е на 14 k около 900 лв премия с некви отстъпки...гражданска около 270 мисля че беше. Мойта я взех 2011 година и не зная какви са таксите при регистрация но едва ли са под 300 лв ...там екотакси номера ...чудесии...да не говорим данък. По мои сметки е толко,сега ако правиш всичко разсрочено е друго но горе долу е това.
Еко такса 250лв
Гражданска 250лв
Каско първа вноска 250лв
Талони и номера 100лв
Масла и филтри 300лв
Груби сметки 1150лв. Опционално ролки, ремъци, термостати, антифриз и тн. Гуми също може да се наложи да се вземат. 2 бона минимум трябва да се предвидят според мен за кола нов внос.[/quote]
Дето се вика не по врат а по шия


- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Те затова никой ново-купувач не оценява кола, която е регистрирана с платени данъци, застраховки, 2-ри комплект гуми и тн. По-скъпи са да, ама в другия случай ги даваш пак, просто не накуп. Да не говорим колко още подводни камъни могат да излязат...
- kosyo11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 5.01.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 е83 2.0д
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Кой си продава колата с току що платени застраховки,и току що купени гуми втори комплект,най вероятно са на 4 години,голям бонус е това,пък и няма гаранция колко поддържана е тя.А що се отнася за застраховките автокаско 420 лв. гражданската 220 лв. далече от 1600 лв. В кат вземат около 50 лв. за талони и номера,абе общо взето не е нужно да си богат за да си вземеш такава кола.dir2cas написа:Те затова никой ново-купувач не оценява кола, която е регистрирана с платени данъци, застраховки, 2-ри комплект гуми и тн. По-скъпи са да, ама в другия случай ги даваш пак, просто не накуп. Да не говорим колко още подводни камъни могат да излязат...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани