М57 спря да върви?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
М57 спря да върви?
Здравейте.
Вчера малко прибързано и под въздействието на много нерви купих е39-ка м57д25 фейслифт.Колата при пробите вървеше много добре и не пушеше грам.След изминати 50-60км нещо и стана и започна да изпушва много черно и да не върви изобщо както трябва
Днес смених маслото и филтрите,но при смяната на горивния имаше лек проблем.След като го монтирах дадох на контакт няколко пъти с изчакване и като завъртях колата не пожела да запали.Откачих маркуча и при подаване на контакт се чуваше само едно като бълбукане,но няфта йок.Взех една помпичка и ръчно подкачих нафта и колата запали,но работеше неравномерно.След като поработи 10-тина минути и я запалих няколко пъти неравномерната работа изчезна,но колата пак си пуши и не върви като хората.
Закачих я на един приятел на диагностиката и изписа,че дебитомера не работи
Реалните му стойности бяха 0 при всякакви режими на работа.
Също така и като подам газ и пипна маркуча преди ЕГР-а няма никакво надиване,може би съвсем лекичко.
Та какви са симптомите на заминал дебитомер,че въпреки,че съм сменил доста БМВ-та,никога не съм имал подобен проблем?!?
Може ли от помпата под шофьорското място колата да не върви и да пуши?
Никакви други грешки освен дебитомера не показва колата
Дюзите имат перфектни стойности и те.
Помагайте,че ми писва вече от тея коли
Вчера малко прибързано и под въздействието на много нерви купих е39-ка м57д25 фейслифт.Колата при пробите вървеше много добре и не пушеше грам.След изминати 50-60км нещо и стана и започна да изпушва много черно и да не върви изобщо както трябва

Днес смених маслото и филтрите,но при смяната на горивния имаше лек проблем.След като го монтирах дадох на контакт няколко пъти с изчакване и като завъртях колата не пожела да запали.Откачих маркуча и при подаване на контакт се чуваше само едно като бълбукане,но няфта йок.Взех една помпичка и ръчно подкачих нафта и колата запали,но работеше неравномерно.След като поработи 10-тина минути и я запалих няколко пъти неравномерната работа изчезна,но колата пак си пуши и не върви като хората.
Закачих я на един приятел на диагностиката и изписа,че дебитомера не работи

Също така и като подам газ и пипна маркуча преди ЕГР-а няма никакво надиване,може би съвсем лекичко.
Та какви са симптомите на заминал дебитомер,че въпреки,че съм сменил доста БМВ-та,никога не съм имал подобен проблем?!?
Може ли от помпата под шофьорското място колата да не върви и да пуши?
Никакви други грешки освен дебитомера не показва колата

Помагайте,че ми писва вече от тея коли

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: М57 спря да върви?
Такива са симптомите.
Наскоро приятел с дизелово БМВ посети сервиз точно с тия оплаквания и излезе, че дебитомера му (макар да е здрав) има нужда от адаптация. Направиха я в БМВ и колата тръгна чудесно, без почти никакъв дим. Вземи от някоя морга дебитомер за проба.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Ако остане време утре ще му махна катализаторите и ще купя нов.
Нека патили с това да се изкажат също
Нека патили с това да се изкажат също

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: М57 спря да върви?
(bubsa) написа:Ако остане време утре ще му махна катализаторите и ще купя нов.
Нека патили с това да се изкажат също
Изключи дебитомера от буксата ако той спъва колата веднага ще има подобрение.
- oxides
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 22.03.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525d LCI
Re: М57 спря да върви?
Огледай турбо пътищата, от АГР към кулера и от кулера към турбото и провери дали уплатняват добре.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Утре ще откача буксата и ще видя какво ще се случи.
Някой може ли да ми обясни дебитомера има ли връзка с надуването на турбото?На предишната ми е39-ка като и дадех газ и маркуча преди ЕГР-а го надуваше яко,а на тая няма никой
Също така помпата под седалката каква и е точно ролята?Само да подкачва при палене или и в движение играе роля?Колата си пали от четвърт без да се замисля грам.
Някой може ли да ми обясни дебитомера има ли връзка с надуването на турбото?На предишната ми е39-ка като и дадех газ и маркуча преди ЕГР-а го надуваше яко,а на тая няма никой

Също така помпата под седалката каква и е точно ролята?Само да подкачва при палене или и в движение играе роля?Колата си пали от четвърт без да се замисля грам.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 спря да върви?
Щом пуши черно, търси проблема с невървенето в захранването с въздух, не с горивото. Помпата под шофьора прави предналягане и в движение, тоест качва горивото под налягане, което ако падне под 3 бара абсолютна стойност при товар, колата забива и записва грешка за pre-supply pressure... Неработещ дебитомер пречи на надува на турбината. С две думи, ако колата е тромава в целия диапазон и пуши черно, търси проблем с въздуха. Ако върви само във високите и записва високо налягане на въздуха - проблем с вакуум, ел. клапан на турбото или зацапана геометрия. Ако забива при товар около 3000 оборота - проблемът е в захранването с горивото или неговото налягане... 

Re: М57 спря да върви?
Не карам дизел но имах случка с 325тдс който малко след студен старт угасна , след това с много въртене и зор препалва но работи само на газ , ако пуснеш газта гасне веднага . Оказа се че цедката на подкачащата помпа (помпата е потопена в резервоара) се е задръстила с някаква слуз(която много добре се разгражда от бензин
). Та нищо не ти струва да провериш дали помпичката ти бачка.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Z3Ro* написа:Щом пуши черно, търси проблема с невървенето в захранването с въздух, не с горивото. Помпата под шофьора прави предналягане и в движение, тоест качва горивото под налягане, което ако падне под 3 бара абсолютна стойност при товар, колата забива и записва грешка за pre-supply pressure... Неработещ дебитомер пречи на надува на турбината. С две думи, ако колата е тромава в целия диапазон и пуши черно, търси проблем с въздуха. Ако върви само във високите и записва високо налягане на въздуха - проблем с вакуум, ел. клапан на турбото или зацапана геометрия. Ако забива при товар около 3000 оборота - проблемът е в захранването с горивото или неговото налягане...
Забива още към 2000 оборота,а и преди това набира доста мудно.Има случаи в които и давам газ до долу и няколко секунди не се случва нищо,това в движение,на място си се изфорсирва до край,но и тогава има пушеци.
Ислизат даже 2 грешки за дебитомера.Едната е,че не работи изобщо,демек реална стойност 0,а дригата за температурата на постъпващия въздух

Дебитомера като го сменя трябва ли да се адаптира на тази кола?

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Има леко развитие.Махнах корите и какво да видя...буксата на дебитомера беше откачена.
Сложих я да щракне,смених въздушния филтър и направих няколко кръгчета.Пак пуши за страх и не върви колкото трябва.
Не знам сега дали има нужда от адаптация?
Другото нередно което видях е,че в прозрачните маркучи до горивния филтър имаше въздух преди да я запаля.Малко,но имаше.Точно при тройника с някакво клапанче отдолу.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Сложих я да щракне,смених въздушния филтър и направих няколко кръгчета.Пак пуши за страх и не върви колкото трябва.
Не знам сега дали има нужда от адаптация?
Другото нередно което видях е,че в прозрачните маркучи до горивния филтър имаше въздух преди да я запаля.Малко,но имаше.Точно при тройника с някакво клапанче отдолу.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Дано си личи въздуха на снимката.Нямам спомен на предишната е39 да е било така.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: М57 спря да върви?
(bubsa) написа:Дано си личи въздуха на снимката.Нямам спомен на предишната е39 да е било така.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
От кой си взел колата,смисъл ако ти е познат го питай за дебиттомера. Не ми се вярва сама да св откачи буксата. А ако си е бил с откачен преди това е трябвало да свети чека. Идеята ми е че може да е направена да работи без дебитомер и като го закачиш съвсем да я ошашкаш. Малко инфо за колата ще ти е от полза за да я стегнеш.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: М57 спря да върви?
Няма кой да ми даде инфо,защото е от авто къща.Както казах колата я взех в пристъп на нерви.След една случка просто отворих мобилето в телефона и първата която ми заприлича на кола беше тази и я купих.
Чека не е светкал,нито сега нито преди да закача буксата.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Чека не е светкал,нито сега нито преди да закача буксата.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: М57 спря да върви?
Не трябва да има въздух. Или помпата в резервоара или тая под седалката или и двете са за смяна. Вижте тая под седалката какви стойности дава. Ама щом не качва значи е тая в резервоара, дано заради нея не е заминала и другата.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани