М57 спря да върви?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 28 Окт 2016, 17:46

Здравейте.
Вчера малко прибързано и под въздействието на много нерви купих е39-ка м57д25 фейслифт.Колата при пробите вървеше много добре и не пушеше грам.След изминати 50-60км нещо и стана и започна да изпушва много черно и да не върви изобщо както трябва :confused:
Днес смених маслото и филтрите,но при смяната на горивния имаше лек проблем.След като го монтирах дадох на контакт няколко пъти с изчакване и като завъртях колата не пожела да запали.Откачих маркуча и при подаване на контакт се чуваше само едно като бълбукане,но няфта йок.Взех една помпичка и ръчно подкачих нафта и колата запали,но работеше неравномерно.След като поработи 10-тина минути и я запалих няколко пъти неравномерната работа изчезна,но колата пак си пуши и не върви като хората.
Закачих я на един приятел на диагностиката и изписа,че дебитомера не работи :confused:Реалните му стойности бяха 0 при всякакви режими на работа.
Също така и като подам газ и пипна маркуча преди ЕГР-а няма никакво надиване,може би съвсем лекичко.

Та какви са симптомите на заминал дебитомер,че въпреки,че съм сменил доста БМВ-та,никога не съм имал подобен проблем?!?
Може ли от помпата под шофьорското място колата да не върви и да пуши?
Никакви други грешки освен дебитомера не показва колата :dunno: Дюзите имат перфектни стойности и те.

Помагайте,че ми писва вече от тея коли :(
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: М57 спря да върви?

Мнение от Dirty M5 driveR » 28 Окт 2016, 18:05

Такива са симптомите. ;) Наскоро приятел с дизелово БМВ посети сервиз точно с тия оплаквания и излезе, че дебитомера му (макар да е здрав) има нужда от адаптация. Направиха я в БМВ и колата тръгна чудесно, без почти никакъв дим. Вземи от някоя морга дебитомер за проба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 28 Окт 2016, 18:20

Ако остане време утре ще му махна катализаторите и ще купя нов.
Нека патили с това да се изкажат също :bchug:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: М57 спря да върви?

Мнение от choio » 28 Окт 2016, 19:28

(bubsa) написа:Ако остане време утре ще му махна катализаторите и ще купя нов.
Нека патили с това да се изкажат също :bchug:


Изключи дебитомера от буксата ако той спъва колата веднага ще има подобрение.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е61 525d LCI

Re: М57 спря да върви?

Мнение от oxides » 28 Окт 2016, 20:04

Огледай турбо пътищата, от АГР към кулера и от кулера към турбото и провери дали уплатняват добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 28 Окт 2016, 22:19

Утре ще откача буксата и ще видя какво ще се случи.
Някой може ли да ми обясни дебитомера има ли връзка с надуването на турбото?На предишната ми е39-ка като и дадех газ и маркуча преди ЕГР-а го надуваше яко,а на тая няма никой :dunno:
Също така помпата под седалката каква и е точно ролята?Само да подкачва при палене или и в движение играе роля?Колата си пали от четвърт без да се замисля грам.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: М57 спря да върви?

Мнение от Z3Ro* » 29 Окт 2016, 0:21

Щом пуши черно, търси проблема с невървенето в захранването с въздух, не с горивото. Помпата под шофьора прави предналягане и в движение, тоест качва горивото под налягане, което ако падне под 3 бара абсолютна стойност при товар, колата забива и записва грешка за pre-supply pressure... Неработещ дебитомер пречи на надува на турбината. С две думи, ако колата е тромава в целия диапазон и пуши черно, търси проблем с въздуха. Ако върви само във високите и записва високо налягане на въздуха - проблем с вакуум, ел. клапан на турбото или зацапана геометрия. Ако забива при товар около 3000 оборота - проблемът е в захранването с горивото или неговото налягане... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: М57 спря да върви?

Мнение от v_p_m » 29 Окт 2016, 7:32

Не карам дизел но имах случка с 325тдс който малко след студен старт угасна , след това с много въртене и зор препалва но работи само на газ , ако пуснеш газта гасне веднага . Оказа се че цедката на подкачащата помпа (помпата е потопена в резервоара) се е задръстила с някаква слуз(която много добре се разгражда от бензин :mhihi: ). Та нищо не ти струва да провериш дали помпичката ти бачка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 29 Окт 2016, 7:50

Z3Ro* написа:Щом пуши черно, търси проблема с невървенето в захранването с въздух, не с горивото. Помпата под шофьора прави предналягане и в движение, тоест качва горивото под налягане, което ако падне под 3 бара абсолютна стойност при товар, колата забива и записва грешка за pre-supply pressure... Неработещ дебитомер пречи на надува на турбината. С две думи, ако колата е тромава в целия диапазон и пуши черно, търси проблем с въздуха. Ако върви само във високите и записва високо налягане на въздуха - проблем с вакуум, ел. клапан на турбото или зацапана геометрия. Ако забива при товар около 3000 оборота - проблемът е в захранването с горивото или неговото налягане... :yes:

Забива още към 2000 оборота,а и преди това набира доста мудно.Има случаи в които и давам газ до долу и няколко секунди не се случва нищо,това в движение,на място си се изфорсирва до край,но и тогава има пушеци.
Ислизат даже 2 грешки за дебитомера.Едната е,че не работи изобщо,демек реална стойност 0,а дригата за температурата на постъпващия въздух :dunno:
Дебитомера като го сменя трябва ли да се адаптира на тази кола?
:bchug:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 29 Окт 2016, 12:15

Има леко развитие.Махнах корите и какво да видя...буксата на дебитомера беше откачена.
Сложих я да щракне,смених въздушния филтър и направих няколко кръгчета.Пак пуши за страх и не върви колкото трябва.
Не знам сега дали има нужда от адаптация?
Другото нередно което видях е,че в прозрачните маркучи до горивния филтър имаше въздух преди да я запаля.Малко,но имаше.Точно при тройника с някакво клапанче отдолу.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 29 Окт 2016, 13:07

20161029_125015.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 29 Окт 2016, 13:09

Дано си личи въздуха на снимката.Нямам спомен на предишната е39 да е било така.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: М57 спря да върви?

Мнение от choio » 29 Окт 2016, 14:06

(bubsa) написа:Дано си личи въздуха на снимката.Нямам спомен на предишната е39 да е било така.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk


От кой си взел колата,смисъл ако ти е познат го питай за дебиттомера. Не ми се вярва сама да св откачи буксата. А ако си е бил с откачен преди това е трябвало да свети чека. Идеята ми е че може да е направена да работи без дебитомер и като го закачиш съвсем да я ошашкаш. Малко инфо за колата ще ти е от полза за да я стегнеш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: М57 спря да върви?

Мнение от (bubsa) » 29 Окт 2016, 14:26

Няма кой да ми даде инфо,защото е от авто къща.Както казах колата я взех в пристъп на нерви.След една случка просто отворих мобилето в телефона и първата която ми заприлича на кола беше тази и я купих.
Чека не е светкал,нито сега нито преди да закача буксата.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: М57 спря да върви?

Мнение от Ivo_Borisov » 29 Окт 2016, 15:07

Не трябва да има въздух. Или помпата в резервоара или тая под седалката или и двете са за смяна. Вижте тая под седалката какви стойности дава. Ама щом не качва значи е тая в резервоара, дано заради нея не е заминала и другата.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook