Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?
Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?awful написа:dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?
Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?awful написа:dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?
Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Определено от кулер набива грешки и ако изпуска няма да стига налягане - провери си го добре,най-често имат проблем с бързите връзки
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:dextuar написа:Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?awful написа:dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?
Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Определено от кулер набива грешки и ако изпуска няма да стига налягане - провери си го добре,най-често имат проблем с бързите връзки
Мен ето това ме притеснява и не мога да си го обясня. Стигне ли колата 3000 оборота, ДДЕ-то изведнъж намалява исканото налягане, после го увеличава, после пак го намалява, а кракът ми е натиснал педала до долу и не мърда! Заради тези разлики в исканото се получава това ускорение на тласъци. Може ли да е нещо от самия педал, да го е**?


https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Абе педала си имаше тестове,нали е електронен ...но съвсем възможно е и това ,но определено и кулера може да ти е проблем
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Gqbriel написа:dextuar написа:Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?awful написа:dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?
Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Определено от кулер набива грешки и ако изпуска няма да стига налягане - провери си го добре,най-често имат проблем с бързите връзки
Мен ето това ме притеснява и не мога да си го обясня. Стигне ли колата 3000 оборота, ДДЕ-то изведнъж намалява исканото налягане, после го увеличава, после пак го намалява, а кракът ми е натиснал педала до долу и не мърда! Заради тези разлики в исканото се получава това ускорение на тласъци. Може ли да е нещо от самия педал, да го е**?Все си мисля, че трябва да е нещо по електрониката, а да не е механичен проблема. Приемам всякакви идеи
Забавил съм видеото, за да си личи по-ясно.
https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing
Като гледам маи нещо прекъсва, може и да е от сензора които отчита налягането, провери си добре системата за загуба на налягане както и ЕГР, спри го щото може да показва че е отворен 5% а да е отворен на 10% което си е достатъчно при голямо налягане да има загуба, провери дали се отваря лесно клапата със пръст щото ако се отваря лесно като направи налягане тя отваря сама и хоп загуба на мощност.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Това по скоро ми прилича на проблем на разтоварващия клапан на турбото, от колкото на загуба на въздух по системата.
Свали килера заедно с маркучите от двете му страни, затапи от едната страна и надуй, с компресор, така можеш да разбереш издиша ли от някъде.
Баси колата си уцелил колега, някой полтъргайс живее в нея.
Това бих го разглобил нацяло да видя къде какво го тормози....ужас...
Свали килера заедно с маркучите от двете му страни, затапи от едната страна и надуй, с компресор, така можеш да разбереш издиша ли от някъде.
Баси колата си уцелил колега, някой полтъргайс живее в нея.
Това бих го разглобил нацяло да видя къде какво го тормози....ужас...

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз затова пиша много в темата за избор на Е90, че човек трябва да гледа като купува. Аз не гледах, затова сега правя
Досега съм купил ново турбо, нова променлива, сменил съм маркуча от ЕГР към радиатора, 4-те свещи, нов дебитомер (без да има нужда), нов ЕГР(пак без да има нужда) както и други рутинни неща като депферна, дискове и т.н. Но ако се внимава при покупката, поне първите 2 неща може човек да си ги спести...
Иначе ЕГР е чисто нов на 1 година, но въпреки това ще го затапим и ще я изкарам пак за тест драйв. Иначе през ИСТА му пуснах тестовете, махнахме тръбата и си се местеше плътно и не можехме да го бутнем, но знам ли кво може да му е под load. Иначе интересното е, че на 2-ра предавка тоя проблем идва на 3500 обр., а на 3-та,4-та,5-та точно, ама точно на 3000 обр. както се вижда и от клипа. Според мен изпуска от някъде, защото като надуя турбото малко повече чрез ремап, осезаемо намаляват тласъците, тоест загубата е константна, а не линейна...

Иначе ЕГР е чисто нов на 1 година, но въпреки това ще го затапим и ще я изкарам пак за тест драйв. Иначе през ИСТА му пуснах тестовете, махнахме тръбата и си се местеше плътно и не можехме да го бутнем, но знам ли кво може да му е под load. Иначе интересното е, че на 2-ра предавка тоя проблем идва на 3500 обр., а на 3-та,4-та,5-та точно, ама точно на 3000 обр. както се вижда и от клипа. Според мен изпуска от някъде, защото като надуя турбото малко повече чрез ремап, осезаемо намаляват тласъците, тоест загубата е константна, а не линейна...
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Бързи въпроси и отговори
Ново турбо какво ще рече
И нова променлива също
отиди при някой да ти мръдне актуатора на турбото да видиш дали ще има разлика
И нова променлива също
отиди при някой да ти мръдне актуатора на турбото да видиш дали ще има разлика

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги понеже усещам вибрации при натиснат педал на съединителя, да питам профилактично,колко би ми струвала смяната на притискателен диск ,маховик и всичко което е свързано с тях,заедно с работата,не в МКар,а примерно в сервиз като на Ацалов.Колата е Е90 320i 2005 година с двигател N46B20.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Еми чисто нова променлива МЕЛЕТТ от магазина и нова топла част пак от магазина на МЕЛЕТТ. От старото турбо остана само охлюва. Актуатора е мерен на динамичен флоат бенч и има боя на него, така че не се развил.Гецата написа:Ново турбо какво ще рече
И нова променлива също
отиди при някой да ти мръдне актуатора на турбото да видиш дали ще има разлика
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
FE LIPE написа:Колеги понеже усещам вибрации при натиснат педал на съединителя, да питам профилактично,колко би ми струвала смяната на притискателен диск ,маховик и всичко което е свързано с тях,заедно с работата,не в МКар,а примерно в сервиз като на Ацалов.Колата е Е90 320i 2005 година с двигател N46B20.
1200 -1400 честно казано може и да съм назад с цените и да са паднали последните години
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Аз затова пиша много в темата за избор на Е90, че човек трябва да гледа като купува. Аз не гледах, затова сега правяДосега съм купил ново турбо, нова променлива, сменил съм маркуча от ЕГР към радиатора, 4-те свещи, нов дебитомер (без да има нужда), нов ЕГР(пак без да има нужда) както и други рутинни неща като депферна, дискове и т.н. Но ако се внимава при покупката, поне първите 2 неща може човек да си ги спести...
Иначе ЕГР е чисто нов на 1 година, но въпреки това ще го затапим и ще я изкарам пак за тест драйв. Иначе през ИСТА му пуснах тестовете, махнахме тръбата и си се местеше плътно и не можехме да го бутнем, но знам ли кво може да му е под load. Иначе интересното е, че на 2-ра предавка тоя проблем идва на 3500 обр., а на 3-та,4-та,5-та точно, ама точно на 3000 обр. както се вижда и от клипа. Според мен изпуска от някъде, защото като надуя турбото малко повече чрез ремап, осезаемо намаляват тласъците, тоест загубата е константна, а не линейна...
е как нов ЕГР бе колега, моя го спрях софтуерно и хардуерно с метална тапа на колектора да не ми пука охладителя...ти нов си взел .Да знаех да ти подаря моя


"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Когато купих колата, ходих на сервиз и ме пратиха за нов ЕГР, казаха, че турбото ми е перфектно и ест ми взеха 70 кинта за диагностика с ДИС. Та в последствие, разбирай след 1 седмица, турбото се оказа леш, ЕГР стария перфектен и меко казано от тогава не съм фен на сервизите. Отделно искат да им я оставя по 1 седмица, което за момента няма как да стане. Ще пробвам сега един форумен сервиз, че мразя да се занимавам с хардуерни глупости по колата, а нерви отдавна не ми останаха...bai_ILIA написа:dextuar написа:Аз затова пиша много в темата за избор на Е90, че човек трябва да гледа като купува. Аз не гледах, затова сега правяДосега съм купил ново турбо, нова променлива, сменил съм маркуча от ЕГР към радиатора, 4-те свещи, нов дебитомер (без да има нужда), нов ЕГР(пак без да има нужда) както и други рутинни неща като депферна, дискове и т.н. Но ако се внимава при покупката, поне първите 2 неща може човек да си ги спести...
Иначе ЕГР е чисто нов на 1 година, но въпреки това ще го затапим и ще я изкарам пак за тест драйв. Иначе през ИСТА му пуснах тестовете, махнахме тръбата и си се местеше плътно и не можехме да го бутнем, но знам ли кво може да му е под load. Иначе интересното е, че на 2-ра предавка тоя проблем идва на 3500 обр., а на 3-та,4-та,5-та точно, ама точно на 3000 обр. както се вижда и от клипа. Според мен изпуска от някъде, защото като надуя турбото малко повече чрез ремап, осезаемо намаляват тласъците, тоест загубата е константна, а не линейна...
е как нов ЕГР бе колега, моя го спрях софтуерно и хардуерно с метална тапа на колектора да не ми пука охладителя...ти нов си взел .Да знаех да ти подаря мояТвойта кола се прави за 1 ден в читав сервиз, но ти явно си решил да им взимаш хляба и ти е интерсно да се занимаваш всеки ден
Предполагам си ударил греда и с "читавите" сервизи...Има достаа хора отворени във форума ама е невъзможно от растояние за повечето проблеми...Една грешка може да има 23 причини...Това, че си взел без да гледаш не е толкова зле, понеже ако беше чел темите за избор на Е9x, никога нямаше да си вземеш кола понеже излиза, че повечето са леш...
Ако имаш някой сервиз да препоръчаш, без да ме мотаят и като я оставя да работят по нея, а не да чакам залоду, давай смело

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани