Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Окт 2016, 10:02

Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 26 Окт 2016, 22:22

dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?


Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Окт 2016, 22:35

awful написа:
dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?


Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих :)
Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 27 Окт 2016, 9:27

dextuar написа:
awful написа:
dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?


Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих :)
Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Определено от кулер набива грешки и ако изпуска няма да стига налягане - провери си го добре,най-често имат проблем с бързите връзки
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 27 Окт 2016, 11:45

Gqbriel написа:
dextuar написа:
awful написа:
dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?


Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих :)
Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Определено от кулер набива грешки и ако изпуска няма да стига налягане - провери си го добре,най-често имат проблем с бързите връзки


Мен ето това ме притеснява и не мога да си го обясня. Стигне ли колата 3000 оборота, ДДЕ-то изведнъж намалява исканото налягане, после го увеличава, после пак го намалява, а кракът ми е натиснал педала до долу и не мърда! Заради тези разлики в исканото се получава това ускорение на тласъци. Може ли да е нещо от самия педал, да го е**? :banghead: Все си мисля, че трябва да е нещо по електрониката, а да не е механичен проблема. Приемам всякакви идеи :help: Забавил съм видеото, за да си личи по-ясно.

https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 27 Окт 2016, 14:10

Абе педала си имаше тестове,нали е електронен ...но съвсем възможно е и това ,но определено и кулера може да ти е проблем
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 27 Окт 2016, 16:54

dextuar написа:
Gqbriel написа:
dextuar написа:
awful написа:
dextuar написа:Колеги, може ли грешка 4530 ниско налягане да е вследствие на проблем с интеркулера? Тоест оттам да изпуска налягане?


Зависи какъв е теча, аз имах малък теч от него, след почистване за около 1000км ми цапаше със масло около него, грешка не съм имал, но го оправих :)
Ако ускорявам плавно, колата си върви нормално. Ако смачкам газта, стигне ли 3000 обр. почва слабо ускорение на тласъци. Ако си поиграя да я карам на по-високи обороти и пак натисна рязко, пак има тласъци, но значително по-слаби... Кои са всички възможни причини, charged air pressure-а да не достига желаното налягане от ДДЕ-то?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Определено от кулер набива грешки и ако изпуска няма да стига налягане - провери си го добре,най-често имат проблем с бързите връзки


Мен ето това ме притеснява и не мога да си го обясня. Стигне ли колата 3000 оборота, ДДЕ-то изведнъж намалява исканото налягане, после го увеличава, после пак го намалява, а кракът ми е натиснал педала до долу и не мърда! Заради тези разлики в исканото се получава това ускорение на тласъци. Може ли да е нещо от самия педал, да го е**? :banghead: Все си мисля, че трябва да е нещо по електрониката, а да не е механичен проблема. Приемам всякакви идеи :help: Забавил съм видеото, за да си личи по-ясно.

https://drive.google.com/file/d/0BywoFg ... sp=sharing



Като гледам маи нещо прекъсва, може и да е от сензора които отчита налягането, провери си добре системата за загуба на налягане както и ЕГР, спри го щото може да показва че е отворен 5% а да е отворен на 10% което си е достатъчно при голямо налягане да има загуба, провери дали се отваря лесно клапата със пръст щото ако се отваря лесно като направи налягане тя отваря сама и хоп загуба на мощност. :mhihi:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 27 Окт 2016, 20:13

Това по скоро ми прилича на проблем на разтоварващия клапан на турбото, от колкото на загуба на въздух по системата.
Свали килера заедно с маркучите от двете му страни, затапи от едната страна и надуй, с компресор, така можеш да разбереш издиша ли от някъде.
Баси колата си уцелил колега, някой полтъргайс живее в нея.
Това бих го разглобил нацяло да видя къде какво го тормози....ужас...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 27 Окт 2016, 20:24

Аз затова пиша много в темата за избор на Е90, че човек трябва да гледа като купува. Аз не гледах, затова сега правя :oops: Досега съм купил ново турбо, нова променлива, сменил съм маркуча от ЕГР към радиатора, 4-те свещи, нов дебитомер (без да има нужда), нов ЕГР(пак без да има нужда) както и други рутинни неща като депферна, дискове и т.н. Но ако се внимава при покупката, поне първите 2 неща може човек да си ги спести...

Иначе ЕГР е чисто нов на 1 година, но въпреки това ще го затапим и ще я изкарам пак за тест драйв. Иначе през ИСТА му пуснах тестовете, махнахме тръбата и си се местеше плътно и не можехме да го бутнем, но знам ли кво може да му е под load. Иначе интересното е, че на 2-ра предавка тоя проблем идва на 3500 обр., а на 3-та,4-та,5-та точно, ама точно на 3000 обр. както се вижда и от клипа. Според мен изпуска от някъде, защото като надуя турбото малко повече чрез ремап, осезаемо намаляват тласъците, тоест загубата е константна, а не линейна...

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Гецата » 28 Окт 2016, 19:47

Ново турбо какво ще рече
И нова променлива също
отиди при някой да ти мръдне актуатора на турбото да видиш дали ще има разлика
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от FE LIPE » 28 Окт 2016, 20:13

Колеги понеже усещам вибрации при натиснат педал на съединителя, да питам профилактично,колко би ми струвала смяната на притискателен диск ,маховик и всичко което е свързано с тях,заедно с работата,не в МКар,а примерно в сервиз като на Ацалов.Колата е Е90 320i 2005 година с двигател N46B20.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 28 Окт 2016, 21:23

Гецата написа:Ново турбо какво ще рече
И нова променлива също
отиди при някой да ти мръдне актуатора на турбото да видиш дали ще има разлика
Еми чисто нова променлива МЕЛЕТТ от магазина и нова топла част пак от магазина на МЕЛЕТТ. От старото турбо остана само охлюва. Актуатора е мерен на динамичен флоат бенч и има боя на него, така че не се развил.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 28 Окт 2016, 23:04

FE LIPE написа:Колеги понеже усещам вибрации при натиснат педал на съединителя, да питам профилактично,колко би ми струвала смяната на притискателен диск ,маховик и всичко което е свързано с тях,заедно с работата,не в МКар,а примерно в сервиз като на Ацалов.Колата е Е90 320i 2005 година с двигател N46B20.


1200 -1400 честно казано може и да съм назад с цените и да са паднали последните години

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 29 Окт 2016, 15:17

dextuar написа:Аз затова пиша много в темата за избор на Е90, че човек трябва да гледа като купува. Аз не гледах, затова сега правя :oops: Досега съм купил ново турбо, нова променлива, сменил съм маркуча от ЕГР към радиатора, 4-те свещи, нов дебитомер (без да има нужда), нов ЕГР(пак без да има нужда) както и други рутинни неща като депферна, дискове и т.н. Но ако се внимава при покупката, поне първите 2 неща може човек да си ги спести...

Иначе ЕГР е чисто нов на 1 година, но въпреки това ще го затапим и ще я изкарам пак за тест драйв. Иначе през ИСТА му пуснах тестовете, махнахме тръбата и си се местеше плътно и не можехме да го бутнем, но знам ли кво може да му е под load. Иначе интересното е, че на 2-ра предавка тоя проблем идва на 3500 обр., а на 3-та,4-та,5-та точно, ама точно на 3000 обр. както се вижда и от клипа. Според мен изпуска от някъде, защото като надуя турбото малко повече чрез ремап, осезаемо намаляват тласъците, тоест загубата е константна, а не линейна...


е как нов ЕГР бе колега, моя го спрях софтуерно и хардуерно с метална тапа на колектора да не ми пука охладителя...ти нов си взел .Да знаех да ти подаря моя :driving: Твойта кола се прави за 1 ден в читав сервиз, но ти явно си решил да им взимаш хляба и ти е интерсно да се занимаваш всеки ден :ok: Предполагам си ударил греда и с "читавите" сервизи...Има достаа хора отворени във форума ама е невъзможно от растояние за повечето проблеми...Една грешка може да има 23 причини...Това, че си взел без да гледаш не е толкова зле, понеже ако беше чел темите за избор на Е9x, никога нямаше да си вземеш кола понеже излиза, че повечето са леш...
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 29 Окт 2016, 16:33

bai_ILIA написа:
dextuar написа:Аз затова пиша много в темата за избор на Е90, че човек трябва да гледа като купува. Аз не гледах, затова сега правя :oops: Досега съм купил ново турбо, нова променлива, сменил съм маркуча от ЕГР към радиатора, 4-те свещи, нов дебитомер (без да има нужда), нов ЕГР(пак без да има нужда) както и други рутинни неща като депферна, дискове и т.н. Но ако се внимава при покупката, поне първите 2 неща може човек да си ги спести...

Иначе ЕГР е чисто нов на 1 година, но въпреки това ще го затапим и ще я изкарам пак за тест драйв. Иначе през ИСТА му пуснах тестовете, махнахме тръбата и си се местеше плътно и не можехме да го бутнем, но знам ли кво може да му е под load. Иначе интересното е, че на 2-ра предавка тоя проблем идва на 3500 обр., а на 3-та,4-та,5-та точно, ама точно на 3000 обр. както се вижда и от клипа. Според мен изпуска от някъде, защото като надуя турбото малко повече чрез ремап, осезаемо намаляват тласъците, тоест загубата е константна, а не линейна...


е как нов ЕГР бе колега, моя го спрях софтуерно и хардуерно с метална тапа на колектора да не ми пука охладителя...ти нов си взел .Да знаех да ти подаря моя :driving: Твойта кола се прави за 1 ден в читав сервиз, но ти явно си решил да им взимаш хляба и ти е интерсно да се занимаваш всеки ден :ok: Предполагам си ударил греда и с "читавите" сервизи...Има достаа хора отворени във форума ама е невъзможно от растояние за повечето проблеми...Една грешка може да има 23 причини...Това, че си взел без да гледаш не е толкова зле, понеже ако беше чел темите за избор на Е9x, никога нямаше да си вземеш кола понеже излиза, че повечето са леш...
Когато купих колата, ходих на сервиз и ме пратиха за нов ЕГР, казаха, че турбото ми е перфектно и ест ми взеха 70 кинта за диагностика с ДИС. Та в последствие, разбирай след 1 седмица, турбото се оказа леш, ЕГР стария перфектен и меко казано от тогава не съм фен на сервизите. Отделно искат да им я оставя по 1 седмица, което за момента няма как да стане. Ще пробвам сега един форумен сервиз, че мразя да се занимавам с хардуерни глупости по колата, а нерви отдавна не ми останаха...

Ако имаш някой сервиз да препоръчаш, без да ме мотаят и като я оставя да работят по нея, а не да чакам залоду, давай смело :bchug:
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook