Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 28.06.2016
Пол: Мъж

Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от violatorbg » 20 Окт 2016, 18:00

Здравейте, някой може ли да ми обясни кава е ролята на малкия термостат, защото сега си смених единият колата вече държи градуси, доста по малко се колебае на дълъг път - почти минимално, но имам чувстово, че загрява бавно. Следващата седмица ще сменя другия но ми е интересно когато е 10 г. градуса навън за колко време трябва да загрее, днес карах и чак след 12-13 мин загря нормално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от Leon » 20 Окт 2016, 21:58

Одобрих темата, въпреки, че една от най-дискутираните. По принцип се сменят двата термостата, защото почти винаги заминава и другият като смениш само един. Точно от малкия зависи бързото загряване - ако е забил отворен, колата достига работна температура доста по-бавно.В подфорума на Е46 можеш да се запознаеш подробно.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от klintan66 » 21 Окт 2016, 19:21

Аз съм с един чисто нов, от една седмица, оргинален и загрява горе долу за същото време - 10-15 мин.
И на мен ми се струва леко бавен.
По-важно е да достигне и поддържа работната температура според мен.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 10.01.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW X3 3.0D

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от iee » 22 Окт 2016, 14:44

Аз съм с 3.0, но все пак да споделя. Когато купих колата( беше зимата ) в града смогваше да позагрее на място, но в движение падаше температурата. Извън града влизаше даже в синята част. Смених и двата термостата едновременно и нещата си дойдоха на мястото. Кове средата и не мърда. Относно достигането на оптималната температура-за около 10-тина минути си я достига. Има разлика съответно дали е на празех ход или в движение. Сутрин колата стои 4-5 минути на място преди потегляне и след около 5-10 минути движение вече си е на нормална температура. Иначе, ако след запалване веднага се потегли, най-вероятно ще загрее по-бързо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от klintan66 » 22 Окт 2016, 19:28

И още нещо което знам- стрелката на температурата обхваща по-широк температурен диапазон, въпреки че стои на средата.
По-добре е да се гледа от скритото меню.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 10.01.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW X3 3.0D

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от iee » 23 Окт 2016, 10:25

klintan66 написа:И още нещо което знам- стрелката на температурата обхваща по-широк температурен диапазон, въпреки че стои на средата.
По-добре е да се гледа от скритото меню.

Какво е това скрито меню? Има ли го на Е83 това чудо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от klintan66 » 23 Окт 2016, 12:22

Да има го. Ще опиша при е53 как е. Предполагам и при Х3 е така.
Ако е отключено скритото меню-
Натискаш и задържаш десния бутон на километража.Около 5-7 сек.
Показва се 1.
Започваш да натискаш последователно до 7.
Веднага натискаш левия бутон един път с който се нулира дневния километраж и се показва температурата в цифри.
Ако е менюто е заключено някой колега да се включи и да каже как се отключва.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от STEVAL » 23 Окт 2016, 14:27

За Х3 (Е83)

Задържаш левия бутон докато излезе 1 (единица). След това започваш да натискаш, докато идеш на 19 и пускаш. На 19 започват да се сменят ON и OFF. Когато е на OFF натискаш веднъж. Менюто се връща на 1 вече отключено. Натискаш 7 пъти и в 7.1. си гледаш температурата.


Показания тайно меню:

Menu 1: Fahrzeuginfomationen
- Menu 1.0 Шаси
- Menu 1.1 K-число тахокомби
- Menu 1.2 BMW номер на частта комби-инструмент
- Menu 1.3 кодировка/диагноза/бус-индекс
- Menu 1.4 Дата на производство (Формат: KW/година)
- Menu 1.5 Състояние на Hardware-/Softwarе
- Menu 1.6 Статус впръскване / Брой цилиндри / Мотор-фактор

Menu 2: Тест комби-инструмент

Menu 3: Показания сервизен интервал
- Menu 3.0 Сервизен интервал - основа за изчисление - литри
- Menu 3.1 Оставащи дни до Инспекция

Menu 4: Разход
- Menu 4.0 Моментен разход Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Разход Литри/час

Menu 5: Оставащо разстояние за изминаване (с наличното гориво)
- Menu 5.0 Среден разход литри/100км като база за изчисление
- Menu 5.1 Оставащо разстояние в км

Menu 6: Инфо за резервоара
- Menu 6.0 Резервоар ляво/дясно(234123 = 23,4л ляв и 12,3л десен)
- Menu 6.1 Общо в двата
- Menu 6.2 Показание в момента

Menu 7: Мотор/скоростомер
- Menu 7.0 Показание към момента на охлаждащата течност
- Menu 7.1 Показание външна температура
- Menu 7.2 Показание обороти
- Menu 7.3 Показание скорост

Menu 8: Стойностите от меню 8 в шестнайсетичен формат

Menu 9: Бордово напрежение
- Menu 9.0 - Напрежение към момента - във Волтове
- Menu 9.1 - 9.3 незаето / няма информация

Menu 10.0 Кодировка за страна

Menu 11.0 Кодировка единици (мерни?)

Menu 12 нищо

Menu 13.0 Тества гонга

Menu 14 Записани грешки
- Menu 14.1 - 14.4 Ако няма грешки, показва 000000.

Menu 15 - 18 нищо

Menu 19: Отключване на менютата

Menu 20: Корекционен фактор за разхода
- Menu 20.0 Фактора пак
- Menu 20.1 Настройка десетична позиция
- Menu 20.2 Настройка 100-тна и 1000-на позиция
- Menu 20.3 Запаметяване и показване на стойността

Формула за изчисление на корекционния фактор:
Показание БК / същински разход = корекционен фактор (коефициент)

Menu 21: Ресет
- Menu 21.0 Software-рестартиране, отговаря на откачане на акумулатора

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 9.10.2016
Пол: Мъж

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от phantom_ » 25 Окт 2016, 8:22

И аз имах проблем с термостатите и искам да потвърдя че малкия термостат ако е задържал в отворено положение е заминал.Проверява се като духнеш през него. :yes: И благодарности на колегата за скритото меню...моного е Яко :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 10.01.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW X3 3.0D

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от iee » 27 Окт 2016, 14:25

И аз благодаря за скритото меню! Един малко тъп въпрос...това всичкото нещо на коя позиция на ключа се прави? :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от STEVAL » 27 Окт 2016, 15:01

Може и на II, може и на III (контакт).
На II ще бъдеш в скритото меню, но няма да имаш всички данни (ако не е на контакт, при мен за немпература показва 0 градуса).

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 9.10.2016
Пол: Мъж

Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83

Мнение от phantom_ » 27 Окт 2016, 16:47

Да може и на || да си го настройш какво да гледаш и като запали си остава пак там.Само едно допълнение да направя че всеки път трябва да се активира 19канал за да гледаш абсолютно всички менюта :yes:

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook