Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- violatorbg
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.06.2016
- Пол: Мъж
Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Здравейте, някой може ли да ми обясни кава е ролята на малкия термостат, защото сега си смених единият колата вече държи градуси, доста по малко се колебае на дълъг път - почти минимално, но имам чувстово, че загрява бавно. Следващата седмица ще сменя другия но ми е интересно когато е 10 г. градуса навън за колко време трябва да загрее, днес карах и чак след 12-13 мин загря нормално.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Одобрих темата, въпреки, че една от най-дискутираните. По принцип се сменят двата термостата, защото почти винаги заминава и другият като смениш само един. Точно от малкия зависи бързото загряване - ако е забил отворен, колата достига работна температура доста по-бавно.В подфорума на Е46 можеш да се запознаеш подробно.
Never mistake motion for action...
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Аз съм с един чисто нов, от една седмица, оргинален и загрява горе долу за същото време - 10-15 мин.
И на мен ми се струва леко бавен.
По-важно е да достигне и поддържа работната температура според мен.
И на мен ми се струва леко бавен.
По-важно е да достигне и поддържа работната температура според мен.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- iee
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 10.01.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X3 3.0D
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Аз съм с 3.0, но все пак да споделя. Когато купих колата( беше зимата ) в града смогваше да позагрее на място, но в движение падаше температурата. Извън града влизаше даже в синята част. Смених и двата термостата едновременно и нещата си дойдоха на мястото. Кове средата и не мърда. Относно достигането на оптималната температура-за около 10-тина минути си я достига. Има разлика съответно дали е на празех ход или в движение. Сутрин колата стои 4-5 минути на място преди потегляне и след около 5-10 минути движение вече си е на нормална температура. Иначе, ако след запалване веднага се потегли, най-вероятно ще загрее по-бързо.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
И още нещо което знам- стрелката на температурата обхваща по-широк температурен диапазон, въпреки че стои на средата.
По-добре е да се гледа от скритото меню.
По-добре е да се гледа от скритото меню.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- iee
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 10.01.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X3 3.0D
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
klintan66 написа:И още нещо което знам- стрелката на температурата обхваща по-широк температурен диапазон, въпреки че стои на средата.
По-добре е да се гледа от скритото меню.
Какво е това скрито меню? Има ли го на Е83 това чудо?
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Да има го. Ще опиша при е53 как е. Предполагам и при Х3 е така.
Ако е отключено скритото меню-
Натискаш и задържаш десния бутон на километража.Около 5-7 сек.
Показва се 1.
Започваш да натискаш последователно до 7.
Веднага натискаш левия бутон един път с който се нулира дневния километраж и се показва температурата в цифри.
Ако е менюто е заключено някой колега да се включи и да каже как се отключва.
Ако е отключено скритото меню-
Натискаш и задържаш десния бутон на километража.Около 5-7 сек.
Показва се 1.
Започваш да натискаш последователно до 7.
Веднага натискаш левия бутон един път с който се нулира дневния километраж и се показва температурата в цифри.
Ако е менюто е заключено някой колега да се включи и да каже как се отключва.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
За Х3 (Е83)
Задържаш левия бутон докато излезе 1 (единица). След това започваш да натискаш, докато идеш на 19 и пускаш. На 19 започват да се сменят ON и OFF. Когато е на OFF натискаш веднъж. Менюто се връща на 1 вече отключено. Натискаш 7 пъти и в 7.1. си гледаш температурата.
Показания тайно меню:
Menu 1: Fahrzeuginfomationen
- Menu 1.0 Шаси
- Menu 1.1 K-число тахокомби
- Menu 1.2 BMW номер на частта комби-инструмент
- Menu 1.3 кодировка/диагноза/бус-индекс
- Menu 1.4 Дата на производство (Формат: KW/година)
- Menu 1.5 Състояние на Hardware-/Softwarе
- Menu 1.6 Статус впръскване / Брой цилиндри / Мотор-фактор
Menu 2: Тест комби-инструмент
Menu 3: Показания сервизен интервал
- Menu 3.0 Сервизен интервал - основа за изчисление - литри
- Menu 3.1 Оставащи дни до Инспекция
Menu 4: Разход
- Menu 4.0 Моментен разход Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Разход Литри/час
Menu 5: Оставащо разстояние за изминаване (с наличното гориво)
- Menu 5.0 Среден разход литри/100км като база за изчисление
- Menu 5.1 Оставащо разстояние в км
Menu 6: Инфо за резервоара
- Menu 6.0 Резервоар ляво/дясно(234123 = 23,4л ляв и 12,3л десен)
- Menu 6.1 Общо в двата
- Menu 6.2 Показание в момента
Menu 7: Мотор/скоростомер
- Menu 7.0 Показание към момента на охлаждащата течност
- Menu 7.1 Показание външна температура
- Menu 7.2 Показание обороти
- Menu 7.3 Показание скорост
Menu 8: Стойностите от меню 8 в шестнайсетичен формат
Menu 9: Бордово напрежение
- Menu 9.0 - Напрежение към момента - във Волтове
- Menu 9.1 - 9.3 незаето / няма информация
Menu 10.0 Кодировка за страна
Menu 11.0 Кодировка единици (мерни?)
Menu 12 нищо
Menu 13.0 Тества гонга
Menu 14 Записани грешки
- Menu 14.1 - 14.4 Ако няма грешки, показва 000000.
Menu 15 - 18 нищо
Menu 19: Отключване на менютата
Menu 20: Корекционен фактор за разхода
- Menu 20.0 Фактора пак
- Menu 20.1 Настройка десетична позиция
- Menu 20.2 Настройка 100-тна и 1000-на позиция
- Menu 20.3 Запаметяване и показване на стойността
Формула за изчисление на корекционния фактор:
Показание БК / същински разход = корекционен фактор (коефициент)
Menu 21: Ресет
- Menu 21.0 Software-рестартиране, отговаря на откачане на акумулатора
Задържаш левия бутон докато излезе 1 (единица). След това започваш да натискаш, докато идеш на 19 и пускаш. На 19 започват да се сменят ON и OFF. Когато е на OFF натискаш веднъж. Менюто се връща на 1 вече отключено. Натискаш 7 пъти и в 7.1. си гледаш температурата.
Показания тайно меню:
Menu 1: Fahrzeuginfomationen
- Menu 1.0 Шаси
- Menu 1.1 K-число тахокомби
- Menu 1.2 BMW номер на частта комби-инструмент
- Menu 1.3 кодировка/диагноза/бус-индекс
- Menu 1.4 Дата на производство (Формат: KW/година)
- Menu 1.5 Състояние на Hardware-/Softwarе
- Menu 1.6 Статус впръскване / Брой цилиндри / Мотор-фактор
Menu 2: Тест комби-инструмент
Menu 3: Показания сервизен интервал
- Menu 3.0 Сервизен интервал - основа за изчисление - литри
- Menu 3.1 Оставащи дни до Инспекция
Menu 4: Разход
- Menu 4.0 Моментен разход Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Разход Литри/час
Menu 5: Оставащо разстояние за изминаване (с наличното гориво)
- Menu 5.0 Среден разход литри/100км като база за изчисление
- Menu 5.1 Оставащо разстояние в км
Menu 6: Инфо за резервоара
- Menu 6.0 Резервоар ляво/дясно(234123 = 23,4л ляв и 12,3л десен)
- Menu 6.1 Общо в двата
- Menu 6.2 Показание в момента
Menu 7: Мотор/скоростомер
- Menu 7.0 Показание към момента на охлаждащата течност
- Menu 7.1 Показание външна температура
- Menu 7.2 Показание обороти
- Menu 7.3 Показание скорост
Menu 8: Стойностите от меню 8 в шестнайсетичен формат
Menu 9: Бордово напрежение
- Menu 9.0 - Напрежение към момента - във Волтове
- Menu 9.1 - 9.3 незаето / няма информация
Menu 10.0 Кодировка за страна
Menu 11.0 Кодировка единици (мерни?)
Menu 12 нищо
Menu 13.0 Тества гонга
Menu 14 Записани грешки
- Menu 14.1 - 14.4 Ако няма грешки, показва 000000.
Menu 15 - 18 нищо
Menu 19: Отключване на менютата
Menu 20: Корекционен фактор за разхода
- Menu 20.0 Фактора пак
- Menu 20.1 Настройка десетична позиция
- Menu 20.2 Настройка 100-тна и 1000-на позиция
- Menu 20.3 Запаметяване и показване на стойността
Формула за изчисление на корекционния фактор:
Показание БК / същински разход = корекционен фактор (коефициент)
Menu 21: Ресет
- Menu 21.0 Software-рестартиране, отговаря на откачане на акумулатора
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
И аз имах проблем с термостатите и искам да потвърдя че малкия термостат ако е задържал в отворено положение е заминал.Проверява се като духнеш през него.
И благодарности на колегата за скритото меню...моного е Яко 


- iee
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 10.01.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X3 3.0D
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
И аз благодаря за скритото меню! Един малко тъп въпрос...това всичкото нещо на коя позиция на ключа се прави? 

- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Може и на II, може и на III (контакт).
На II ще бъдеш в скритото меню, но няма да имаш всички данни (ако не е на контакт, при мен за немпература показва 0 градуса).
На II ще бъдеш в скритото меню, но няма да имаш всички данни (ако не е на контакт, при мен за немпература показва 0 градуса).
Re: Бавно загрява 2.0 150 коня Е83
Да може и на || да си го настройш какво да гледаш и като запали си остава пак там.Само едно допълнение да направя че всеки път трябва да се активира 19канал за да гледаш абсолютно всички менюта 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани