Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 14 Окт 2016, 16:54

Аз питах вече, но да допълня въпроса.

Трябва ли да сменям на вече 10 годишната ми Е90-ка М47 с ръчни скорости маслото на скоростите и това на диференциала? Нямам шумове, но профилактично дали е необходимо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 14 Окт 2016, 17:24

dextuar написа:Трябва ли да сменям на вече 10 годишната ми Е90-ка М47 с ръчни скорости маслото на скоростите и това на диференциала? Нямам шумове, но профилактично дали е необходимо?

Това го написах и в темата за моята заминала кутия - ДА, маслото трябва да се сменя.
Един приятел като го смени изтече нещо, което отдавна не е масло.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 14 Окт 2016, 18:38

bogatia написа:
Taruno написа:
bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?


Могат да се сменят семеринги и да се налее масло :) тия диференциали са направени бетон, имат нужда от много по-малко масло т.е. и да изтече 2/3 от това,което ве вътре пак ще си е наред и карат МНОГО.

масло си има...но вие ужасно...


Да ,колега ,към тебе беше въпроса,понеже моята вие от 45 до 80 км имам тема малко по-надолу и съм описал ситуацуята ,моля виж я и кажи и при тебе ли е така,че нямам никакво време да я карам на майстор,а поне бегло да знам какво да очаквам.
Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 14 Окт 2016, 21:04

Bexim написа:
dextuar написа:Трябва ли да сменям на вече 10 годишната ми Е90-ка М47 с ръчни скорости маслото на скоростите и това на диференциала? Нямам шумове, но профилактично дали е необходимо?

Това го написах и в темата за моята заминала кутия - ДА, маслото трябва да се сменя.
Един приятел като го смени изтече нещо, което отдавна не е масло.
И мен ме съмнява някога да е сменяно това масло. Какво като марка и вискозитет и колко литра ми трябват?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 14 Окт 2016, 21:57

На тия места се слага само по рама каквото излезе и то от дилър, това и за кутията и за дифа.
Дифа ако няма теч не го пипай.
Много са здрави, диф се чупи от изтекло малсо, може да почнат да му вият лагерите или ако пързаляш на криво и удариш в дупка.
От каране и от зор няма какво да му стане, включително бърнаути и тем подобни, последното което ще се счупи е дифа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 14 Окт 2016, 22:21

vld написа:На тия места се слага само по рама каквото излезе и то от дилър, това и за кутията и за дифа.
Дифа ако няма теч не го пипай.
Много са здрави, диф се чупи от изтекло малсо, може да почнат да му вият лагерите или ако пързаляш на криво и удариш в дупка.
От каране и от зор няма какво да му стане, включително бърнаути и тем подобни, последното което ще се счупи е дифа.
Нямам никакви оплаквания нито от дифа, нито от скоростите. Някой друг освен Бехим сменял ли е масло на скоростите при ръчна кутия?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bogatia » 14 Окт 2016, 22:44

2707E91 написа:
bogatia написа:
Taruno написа:
bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?


Могат да се сменят семеринги и да се налее масло :) тия диференциали са направени бетон, имат нужда от много по-малко масло т.е. и да изтече 2/3 от това,което ве вътре пак ще си е наред и карат МНОГО.

масло си има...но вие ужасно...


Да ,колега ,към тебе беше въпроса,понеже моята вие от 45 до 80 км имам тема малко по-надолу и съм описал ситуацуята ,моля виж я и кажи и при тебе ли е така,че нямам никакво време да я карам на майстор,а поне бегло да знам какво да очаквам.
Благодаря!

Колега...при мен виенето си го има на всякаква скорост...само над 140 км/h леко намалява виенето...бях на майстор който я вдигна на подемник и на скорост ясно се чуваше виенето от към диференциала...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 14 Окт 2016, 22:59

vld написа:На тия места се слага само по рама каквото излезе и то от дилър, това и за кутията и за дифа.
Дифа ако няма теч не го пипай.
Много са здрави, диф се чупи от изтекло малсо, може да почнат да му вият лагерите или ако пързаляш на криво и удариш в дупка.
От каране и от зор няма какво да му стане, включително бърнаути и тем подобни, последното което ще се счупи е дифа.


както каза колегата маслото на кутията, да понеже е черен леш, но на диф-а не го пипай. сменях и двете на Е46 330Cd на 200 000км и на кутията беше кофти (ръчна), но дифа си беше ок.
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsapo » 15 Окт 2016, 9:55

Аз смених маслото на скоростната кутия ( ръчна ) преди 10 000км. Първо смених съединител и маховик и малко след това маслото. Това, което източих беше катран черно. Маслото се сменя лесно, стига да не направите моята глупост - стегнах повече пробката на кутията и я скъсах :D
Не очаквайте да има някаква разлика от сорта на лесно влизащи скорости и т.н., или да се премахне проблема с чат пат заяждащата 1-ва скорост. Целия проблем със заяждането на 1-ва е от маховика. Преди да сменя маховика и съединителя се случваше 1-ва да не иска да влезе, но след тази интервенция не се е случило нито един път до момента.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Окт 2016, 10:22

Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 15 Окт 2016, 11:13

vld написа:Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела :roll:

Помпата на съединителя или серво-то ..поне аз при 46цата акто смених серво-то омекна значително
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Окт 2016, 11:46

Gqbriel написа:
vld написа:Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела :roll:

Помпата на съединителя или серво-то ..поне аз при 46цата акто смених серво-то омекна значително

Серво усилвателя не е ли само за спирачната система?
Там педала е ОК, приятно мек за натискане.
А помпата на съединителя, те всъшност трябва да са две, ако не е променеа схемата в сравнение с предните модели, какво отношение може да има към твърдостта на педала?
В смисъл една помпа или работи или не :roll:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 15 Окт 2016, 12:10

vld написа:
Gqbriel написа:
vld написа:Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела :roll:

Помпата на съединителя или серво-то ..поне аз при 46цата акто смених серво-то омекна значително

Серво усилвателя не е ли само за спирачната система?
Там педала е ОК, приятно мек за натискане.
А помпата на съединителя, те всъшност трябва да са две, ако не е променеа схемата в сравнение с предните модели, какво отношение може да има към твърдостта на педала?
В смисъл една помпа или работи или не :roll:

Помпата ти е и за съединителя, замине ли няма да имаш съединител никакъв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 15 Окт 2016, 20:10

8)
Последна промяна Dextuar на 21 Окт 2016, 9:20, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Окт 2016, 14:37

Колеги, на какво може да се дължи грешка 4530 air pressure too low. Маркучите са проверени, ЕГР-а и актуатора на турбото също :dunno:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook