Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз питах вече, но да допълня въпроса.
Трябва ли да сменям на вече 10 годишната ми Е90-ка М47 с ръчни скорости маслото на скоростите и това на диференциала? Нямам шумове, но профилактично дали е необходимо?
Трябва ли да сменям на вече 10 годишната ми Е90-ка М47 с ръчни скорости маслото на скоростите и това на диференциала? Нямам шумове, но профилактично дали е необходимо?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Трябва ли да сменям на вече 10 годишната ми Е90-ка М47 с ръчни скорости маслото на скоростите и това на диференциала? Нямам шумове, но профилактично дали е необходимо?
Това го написах и в темата за моята заминала кутия - ДА, маслото трябва да се сменя.
Един приятел като го смени изтече нещо, което отдавна не е масло.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
bogatia написа:Taruno написа:bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?
Могат да се сменят семеринги и да се налее маслотия диференциали са направени бетон, имат нужда от много по-малко масло т.е. и да изтече 2/3 от това,което ве вътре пак ще си е наред и карат МНОГО.
масло си има...но вие ужасно...
Да ,колега ,към тебе беше въпроса,понеже моята вие от 45 до 80 км имам тема малко по-надолу и съм описал ситуацуята ,моля виж я и кажи и при тебе ли е така,че нямам никакво време да я карам на майстор,а поне бегло да знам какво да очаквам.
Благодаря!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
И мен ме съмнява някога да е сменяно това масло. Какво като марка и вискозитет и колко литра ми трябват?Bexim написа:dextuar написа:Трябва ли да сменям на вече 10 годишната ми Е90-ка М47 с ръчни скорости маслото на скоростите и това на диференциала? Нямам шумове, но профилактично дали е необходимо?
Това го написах и в темата за моята заминала кутия - ДА, маслото трябва да се сменя.
Един приятел като го смени изтече нещо, което отдавна не е масло.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
На тия места се слага само по рама каквото излезе и то от дилър, това и за кутията и за дифа.
Дифа ако няма теч не го пипай.
Много са здрави, диф се чупи от изтекло малсо, може да почнат да му вият лагерите или ако пързаляш на криво и удариш в дупка.
От каране и от зор няма какво да му стане, включително бърнаути и тем подобни, последното което ще се счупи е дифа.
Дифа ако няма теч не го пипай.
Много са здрави, диф се чупи от изтекло малсо, може да почнат да му вият лагерите или ако пързаляш на криво и удариш в дупка.
От каране и от зор няма какво да му стане, включително бърнаути и тем подобни, последното което ще се счупи е дифа.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Нямам никакви оплаквания нито от дифа, нито от скоростите. Някой друг освен Бехим сменял ли е масло на скоростите при ръчна кутия?vld написа:На тия места се слага само по рама каквото излезе и то от дилър, това и за кутията и за дифа.
Дифа ако няма теч не го пипай.
Много са здрави, диф се чупи от изтекло малсо, може да почнат да му вият лагерите или ако пързаляш на криво и удариш в дупка.
От каране и от зор няма какво да му стане, включително бърнаути и тем подобни, последното което ще се счупи е дифа.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- bogatia
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:bogatia написа:Taruno написа:bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?
Могат да се сменят семеринги и да се налее маслотия диференциали са направени бетон, имат нужда от много по-малко масло т.е. и да изтече 2/3 от това,което ве вътре пак ще си е наред и карат МНОГО.
масло си има...но вие ужасно...
Да ,колега ,към тебе беше въпроса,понеже моята вие от 45 до 80 км имам тема малко по-надолу и съм описал ситуацуята ,моля виж я и кажи и при тебе ли е така,че нямам никакво време да я карам на майстор,а поне бегло да знам какво да очаквам.
Благодаря!
Колега...при мен виенето си го има на всякаква скорост...само над 140 км/h леко намалява виенето...бях на майстор който я вдигна на подемник и на скорост ясно се чуваше виенето от към диференциала...
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:На тия места се слага само по рама каквото излезе и то от дилър, това и за кутията и за дифа.
Дифа ако няма теч не го пипай.
Много са здрави, диф се чупи от изтекло малсо, може да почнат да му вият лагерите или ако пързаляш на криво и удариш в дупка.
От каране и от зор няма какво да му стане, включително бърнаути и тем подобни, последното което ще се счупи е дифа.
както каза колегата маслото на кутията, да понеже е черен леш, но на диф-а не го пипай. сменях и двете на Е46 330Cd на 200 000км и на кутията беше кофти (ръчна), но дифа си беше ок.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз смених маслото на скоростната кутия ( ръчна ) преди 10 000км. Първо смених съединител и маховик и малко след това маслото. Това, което източих беше катран черно. Маслото се сменя лесно, стига да не направите моята глупост - стегнах повече пробката на кутията и я скъсах 
Не очаквайте да има някаква разлика от сорта на лесно влизащи скорости и т.н., или да се премахне проблема с чат пат заяждащата 1-ва скорост. Целия проблем със заяждането на 1-ва е от маховика. Преди да сменя маховика и съединителя се случваше 1-ва да не иска да влезе, но след тази интервенция не се е случило нито един път до момента.

Не очаквайте да има някаква разлика от сорта на лесно влизащи скорости и т.н., или да се премахне проблема с чат пат заяждащата 1-ва скорост. Целия проблем със заяждането на 1-ва е от маховика. Преди да сменя маховика и съединителя се случваше 1-ва да не иска да влезе, но след тази интервенция не се е случило нито един път до момента.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела
Помпата на съединителя или серво-то ..поне аз при 46цата акто смених серво-то омекна значително
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:vld написа:Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела
Помпата на съединителя или серво-то ..поне аз при 46цата акто смених серво-то омекна значително
Серво усилвателя не е ли само за спирачната система?
Там педала е ОК, приятно мек за натискане.
А помпата на съединителя, те всъшност трябва да са две, ако не е променеа схемата в сравнение с предните модели, какво отношение може да има към твърдостта на педала?
В смисъл една помпа или работи или не


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Gqbriel написа:vld написа:Интересно ми е да чуя и други мнения по следния въпрос:
На какво се дължи твърдия педал на съединителя?
Съединителя е нов Закс пълен комплект + нов маховил Люк.
Спирачната течност е сменена.
След тези смени има осезаема ралика в твърдостта на педала, но пак е доста твърд в сравнение с други коли от модела
Помпата на съединителя или серво-то ..поне аз при 46цата акто смених серво-то омекна значително
Серво усилвателя не е ли само за спирачната система?
Там педала е ОК, приятно мек за натискане.
А помпата на съединителя, те всъшност трябва да са две, ако не е променеа схемата в сравнение с предните модели, какво отношение може да има към твърдостта на педала?
В смисъл една помпа или работи или не
Помпата ти е и за съединителя, замине ли няма да имаш съединител никакъв.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Колеги, на какво може да се дължи грешка 4530 air pressure too low. Маркучите са проверени, ЕГР-а и актуатора на турбото също 
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани